Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@16:44:47 GMT

واکنش سخنگوی قوه قضاییه به خبر بازداشت یکی از مدیران پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۸۰۸۳۴

واکنش سخنگوی قوه قضاییه به خبر بازداشت یکی از مدیران پرسپولیس

‍‍‍‍‍‍

سخنگوی قوه قضاییه خبر مربوط به بازداشت یکی از مدیران میانی باشگاه پرسپولیس را تأیید کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، غلامحسین اسماعیلی، سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سؤالی در مورد احضار مدیران میانی باشگاه پرسپولیس و احضار مدیران عامل پیشین این باشگاه به رادیو تهران گفت: یک نفر از مدیران میانی باشگاه پرسپولیس به لحاظ تخلفاتی که به وی منتسب شده، توسط همکاران‌مان احضار و بازداشت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مورد بازداشت سایر افراد گزارشی به بنده نرسیده است.

وزارت ورزش اعلام کرد؛ بازداشت یکی از مدیران باشگاه‌های فوتبالی پایتخت

 

انتهای پیام/

R1402/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط پرسپولیس بیشتر بخوانید... آغاز مبارزه جدی با فساد در فوتبال پس از بازداشت مدیر پرسپولیسی/ در انتظار برخورد با سایر متخلفان قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... آغاز مبارزه جدی با فساد در فوتبال پس از بازداشت مدیر پرسپولیسی/ در انتظار برخورد با سایر متخلفان واژه های کاربردی مرتبط پرسپولیس پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ آرتتا برای حفاظت از خانه‌اش سگ ۲۲ هزار یورویی خرید + عکس ۲ رسیدن پیشنهادهای اروپایی مجید حسینی به ترابزون‌اسپور ۳ ۲ پرسپولیسی دیگر در لیست جدید تیم ملی ۴ پرسپولیس بازیکن مورد غضب قلعه‌نویی را نمی‌خواهد ۵ لیگ اروپا| اینتر با غلبه بر ختافه به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت/ منچستریونایتد حریف کپنهاگن شد ۶ میلان رسماً با دفاع راست لیون قرارداد بست ۷ اهدای مدال مریم هاشمی به رهبر انقلاب بهانه جدید برای تخریب/ «تحریف» به ورزش رسید ۸ هافبک زنیت در مسیر انتقال به میلان مهمترین اخبار ورزشی اهدای مدال مریم هاشمی به رهبر انقلاب بهانه جدید برای تخریب/ «تحریف» به ورزش رسید واکنش سخنگوی قوه قضاییه به خبر بازداشت یکی از مدیران پرسپولیس سلطانی‌فر: از جوسازی مفسدان علیه مدیران وزارت ورزش و افراد وابسته به ما ترسی نداریم/ عوامل فساد در باشگاه‌های مختلف شناسایی شده‌اند یک تیم یونانی دیگر هم به حاج‌صفی پیشنهاد داد مهمترین اخبار تسنیم بزرگ‌ترین مجتمع پتروشیمی متانول ‌جهان ‌به دستور رئیس جمهور ‌افتتاح شد / تولید روزانه ۷ هزار تن متانول با گرید AA در ایران شرمن: ایران در برابر فشار حداکثری ترامپ مقاومت را برگزیده است جزئیاتی از طرح تأمین کالاهای اساسی| واریز یارانه غیرنقدی به حساب سرپرستان خانوار لحظه به لحظه با انفجار بیروت|همبستگی محور مقاومت با مصیبت‌دیدگان/ پدیدار شدن رگه‌هایی از دخالت تل‌آویو در فاجعه ۴ آگوست نمکی: تردید ندارم شاهد مهار کرونا خواهیم بود درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس بازداشت یکی از مدیران سخنگوی قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۰۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش جالب سخنگوی دولت به خبر خرابکاری ریز پرنده‌های رژیم صهیونیستی

سخنگوی دولت در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نسبت به اخبار خرابکاری ریز پرنده‌های رژیم صهیونسیتی در اصفهان واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی بهادری جهرمی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «ریز پرنده، فقط کار نوجوونای خودمون در هیجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی روبوکاپ ایران که دیروز در جمع پر شورشون بودم.

‎#ایران_قوی»

به گزارش ایمنا، حوالی ساعت ۴ بامداد امروز، پدافند هوایی پایگاه هشتم شکاری اصفهان برای رهگیری به کار افتاد و صدای پدافند از سمت شمال شرق اصفهان به گوش رسید.

امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده‌کل ارتش در گفت‌وگویی درباره صدای انفجار در اصفهان، گفت: انفجار صبح امروز در آسمان اصفهان مربوط به تیراندازی سامانه‌های پدافند ضد هوایی به شئ مشکوکی بوده که هیچ حادثه و خسارتی در پی نداشته است.

وی افزود: کارشناسان مربوطه در حال بررسی ابعاد موضوع هستند که پس از دریافت نتیجه، مراتب را اطلاع‌رسانی خواهند کرد.

کد خبر 746008

دیگر خبرها

  • واکنش ایران به وتوی قطعنامه فلسطین از سوی آمریکا
  • واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت فلسطین در سازمان ملل
  • واکنش جالب سخنگوی دولت به خبر خرابکاری ریز پرنده‌های رژیم صهیونیستی
  • بازداشت سخنگوی «حزب التحریر» در افغانستان
  • بازداشت سخنگوی حزب التحریر در افغانستان
  • بازداشت سخنگوی «حزب التحریر» در افغانستان
  • واکنش ایران به حکم دادگاه آرژانتینی در پرونده «آمیا»
  • خواستار وعده صادق مدیران میانی استان هستیم
  • واکنش ایران به حکم صادره از سوی دادگاه آرژانتینی؛ این یک پروژه است
  • واکنش ایران به حکم صادره از سوی دادگاه آرژانتینی