Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-25@10:30:20 GMT

ایران خودرو در مقابله با کرونا خط شکن است

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۸۰۸۶۳

ایران خودرو در مقابله با کرونا خط شکن است

ایران اکونومیست-معاون استاندار تهران در دیدار با مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو،‌ از تلاش‌های این خودروساز در مقابله با شیوع بیماری کرونا قدردانی کرد و گفت: ایجاد امنیت در خانواده های کارکنان و برقراری محیط امن کار در خطوط تولید اقدام بزرگی است.

حمیدرضا گودرزی معاون استاندار تهران اظهارداشت: ایران خودرو در شرایطی که بدخواهان ملت به دنبال ایجاد اختلال در روند تولید بودند، توانست به بهترین شکل مدیریت کرده و تولید را بدون وقفه ادامه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد:‌ استانداری تهران از تامین و تولید ماسک و اقلام بهداشتی توسط ایران خودرو حمایت می‌کند.

در این دیدار مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو نیز گفت: اقدامات بسیار موثر و مهمی در مسیر کنترل بیماری کرونا در شرکت و سطح خانواده کارکنان انجام شده است که سبب ایجاد آرامش روانی در میان آنان شده است.

فرشاد مقیمی، تصریح کرد: برخی رسانه های معاند،‌ خارج از مرزهای کشور سعی داشتند شرایط تولید را بحرانی جلوه دهند اما ایران خودرو توانست با اقدامات اطلاع رسانی از وضعیت مناسب سلامت کارکنان و تداوم تولید، بدخواهان را از دستیابی به اهدافشان بازدارد.

وی از آمادگی برای به اشتراک گذاشتن تجربیات کسب شده در موضوع کنترل بیماری کرونا خبر داد و گفت: نتایج مطلوب کسب شده را در اختیار سازمان ها هم قرار می دهیم تا آنها نیز از تجربیات موفق ایران خودرو بهره مند شوند.

مقیمی اظهار امیدواری کرد با شرایط مطلوبی که در خطوط تولید ایران خودرو برقرار است،‌ بتوانیم اهداف و تکالیف خود را دنبال کرده و محقق کنیم.

در این نشست معاون توسعه منابع انسانی ایران خودرو نیز در گزارشی، اقدامات،‌ دستاوردها و برنامه های این خودروساز برای پیشگیری از شیوع بیماری در میان کارکنان و خانواده آنان را تشریح کرد.

محمد گلچین‌راد گفت: اقدامات و نظارت‌های مستمری بر سلامت کارکنان در محیط کار و همچنین خانواده آنان صورت می‌گیرد. اطلاع رسانی‌های متعددی با توجه به متغیر بودن شرایط و علایم بیماری صورت گرفته و همچنان ادامه دارد.

وی ادامه داد: سلامت کارکنان از زمان استفاده از سرویس‌های ایاب و ذهاب و ورود به شرکت، تا زمان اتمام کار و خروج در تمامی مبادی ورودی و خروجی، محل کار و سرویس‌های ایاب و ذهاب پایش می‌شود. امکان تست و تشخیص بیماری برای افرادی که دارای علامت هستند نیز فراهم شده است.

گلچین با بیان این که پروتکل های بهداشتی در 60 شرکت تابعه ایران خودرو نیز جاری است، اظهارکرد: در حوزه مشتریان و نمایندگی ها نیز پروتکل‌ها ابلاغ شده و درحال اجرا است. اولویت شرکت ایساکو نیز ارایه غیرحضوری خدمات است.

وی افزود: در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی نیز اقدامات موثری انجام داده‌ایم. کمک به کادر درمان از طریق واگذاری آمبولانس و اقلام بهداشتی و حفاظتی بخشی از این اقدامات است.

گلچین راد، ایجاد آرامش روانی در میان کارکنان و خانواده‌ها را از دستاوردهای اقدامات برشمرد و گفت: ما ثابت کردیم که محیط کاری در ایران خودرو از جامعه امن‌تر و کم‌ریسک‌تر است. تعداد کم ابتلا به بیماری نسبت به جمعیت، نشان دهنده موفقیت در اجرای طرح‌های پیشگیرانه بوده است.

فارس

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: ایران خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۰۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش مدت گارانتی خودرو در ایران

عباس علی‌آبادی، وزیر صمت دولت سیزدهم در حاشیه جلسه با کمیسیون اصل نود مجلس و در جمع خبرنگاران گفت یکی از شروط اصلی که برای ارتقای ایمنی خودروها برای خودروسازان داخلی تعریف شده، افزایش مدت گارانتی خودرو در ایران است.

وزیر صمت از افزایش مدت گارانتی خودرو در ایران خبر داد

به گزارش گجت نیوز، وزیر صمت از تعیین شرایط جدید برای افزایش ایمنی خودروها توسط خودروسازان خبر داده و گفت از جمله مهم‌ترین شروط جدید، افزایش مدت گارانتی و انجام تست‌های ایمنی است.

وی اظهار کرد در مورد تست‌های ایمنی، مقرر شده که با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی، زیرساخت‌های لازم فراهم شود و یک نظارت دائمی در این حوزه برقرار باشد.

او در ادامه و در اشاره به مسئله واردات خودروهای دست دوم تاکید کرد که آیین‌نامه واردات این خودروها تصویب و در لایحه بودجه هم تعریف شده، اما باید دولت آن را ابلاغ کند. علی‌آبادی با اشاره به انجام فرآیند واردات خودرو برای جانبازان بالای ۷۰ درصد نیز گفت با تامین نیاز این دسته از جانبازان، فرآیند واردات خودرو برای جانبازان ۵۰ تا ۷۰ درصد هم آغاز خواهد شد.

وزیر صمت در بخش دیگری از اظهاراتش، ضمن اشاره به فراهم بودن زیرساخت تامین نیاز بازار در حوزه حمل‌ونقل عمومی از داخل کشور، بیان کرد در حال حاضر ظرفیت تولید ۲۰۰۰ اتوبوس دیزلی و ۲۰۰ اتوبوس برقی فراهم شده، اما اگر سفارش‌ها بیشتر باشد نیز امکان تولید وجود دارد. او همچنین ابراز امیدواری کرد که تا پایان سال جاری، اصلی‌ترین المان‌های اتوبوس‌های برقی به مرحله داخلی‌سازی برسند.

وزیر صمت در ادامه با اشاره به تولید یک میلیون و ۳۰۰ هزار خودرو در سال ۱۴۰۲ و اسقاط چهار خودرو فرسوده در ازای هر خودرو وارداتی، هدف‌گذاری امسال صمت برای تولید خودرو را رقم یک میلیون ۷۰۰ هزار دستگاه اعلام کرد.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش با اشاره به تکلیف کمیسیون اصل نود به وزارت صمت برای عرضه خودروهای موجود به افرادی که خودرو اسقاط می‌کنند، گفت اولویت با عرضه خودرو برقی به متقاضیان تاکسی‌های فرسوده است. علی‌آبادی در پایان و در اشاره به مسئله پژو پارس نیز اظهار داشت مسئولیت قیمت‌گذاری با شورای رقابت است و وزارتخانه صرفا مجری است. او همچنین ابرازی امیدواری کرد که روند فروش خودرو از طریق سامانه، شتاب بیشتری بگیرد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کوهپیمایی کارکنان سپاه شهدای آذربایجان غربی
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • نظام پیشنهادات کارکنان در مسیر توسعه فرآیندهای ایران خودرو
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • مردم از اقدامات مؤثر فراجا در مقابله با بی حجابی حمایت می کنند
  • افزایش مدت گارانتی خودرو در ایران
  • مقابله با سوداگران زمین با همکاری مردم میسر می‌شود
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • کارکنان سازمان فرهنگی سربازان مقابله با هجمه فرهنگی هستند