Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- معاون اقتصادی استاندار قزوین گفت: طرح ایجاد منطقه ویژه اقتصادی در تاکستان به تصویب مجلس رسیده و برای اجرایی شدن آن منتظر تصمیم مجمع تشخیص مصلحت نظام برای تصویب نهایی این طرح هستیم. - اخبار استانها -

عیسی قبادی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین درباره وضعیت اجرای طرح ایجاد منطقه ویژه اقتصادی در شهرستان تاکستان اظهار داشت: با توجه به پیگیری و مراجعه‌های مکرر مسئولان استانی به مجلس و دولت طرح ایجاد منطقه ویژه اقتصادی در تاکستان به تصویب مجلس رسیده و برای اجرایی شدن آن منتظر تصمیم مجمع تشخیص مصلحت نظام برای تصویب نهایی این طرح هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه قرار است 8 منطقه ویژه اقتصادی در کل کشور ایجاد شود، اضافه کرد: منطقه ویژه اقتصادی تاکستان هم یکی از همین مناطق است که طرح ایجاد آن به شورای نگهبان هم رفته و این شورا ایرادهایی به طرح یادشده گرفته است. بنابراین برای رفع نواقص این طرح به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارجاع شده و امیدواریم به زودی این طرح برای اجرا به دولت ابلاغ شود.

قبادی با اشاره به مزیت‌های نسبی ناحیه اقتصادی تاکستان گفت:‌ منطقه تاکستان دسترسی مناسبی به آزادراه، مسیر ریلی و سایر محورهای مواصلاتی دارد و قطعاً با اجرای این طرح مهم استانی و ملی اقتصاد استان قزوین و شهرستان تاکستان به ویژه در حوزه صنعت کشاورزی متحول و دگرگون خواهد شد.

ایرادات وارده شورای نگهیان به منطقه ویژه اقتصادی مهاباد برطرف شد   اتصال منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان قم به راه‌آهن سراسری 70 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد   طرح جامع منطقه ویژه اقتصادی بیرجند در شورای عالی مناطق آزاد به تصویب نهایی می‌رسد
 

معاون اقتصادی استاندار اعطای معافیت‌های مالیاتی به واحد‌های تولیدی و صنعتی تاکستان و ایجاد بارانداز کالا در این شهرستان را از مزایای تبدیل تاکستان به منطقه ویژه اقتصادی برشمرد و ادامه داد: با ایجاد منطقه ویژه اقتصادی تاکستان واردات کالا به استان قزوین و صادرات محصولات از آن تسهیل خواهد شد و شاهد جهشی در مراودات و مبادلات تجاری و صنعتی استان خواهیم بود.

قبادی خاطرنشان کرد: ایجاد منطقه ویژه اقتصادی تاکستان می‌تواند زمینه جهش تولید در استان قزوین را از طریق رونق صادرات محصولات تولیدی و سهل‌الوصول شدن واردات مواد اولیه و ماشین‌آلات تولید فراهم کند.

انتهای پیام/ ع

R7541/P/S6,63/CT1 واژه های کاربردی مرتبط واردات تولید ملی استانداری قزوین بیشتر بخوانید... ۱۲۶۸ واحد مسکونی در طرح «مسکن برکت» در استان قزوین ساخته می‌شود شهرک تولیدی و بازار بزرگ پوشاک ایران در استان قزوین احداث می‌شود‌ ۲۰ پردیس تولید روستایی تا پایان سال جاری در استان قزوین ایجاد می‌شود ‌ قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... ۱۲۶۸ واحد مسکونی در طرح «مسکن برکت» در استان قزوین ساخته می‌شود شهرک تولیدی و بازار بزرگ پوشاک ایران در استان قزوین احداث می‌شود‌ ۲۰ پردیس تولید روستایی تا پایان سال جاری در استان قزوین ایجاد می‌شود ‌ واژه های کاربردی مرتبط واردات تولید ملی استانداری قزوین پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ علت اصلی افسارگسیختگی قیمت‌ها در بازار مسکن چیست؟ ۲ سقوط نمودار نرخ رشد جمعیت کشور دستخوش عومل داخلی و خارجی؛ بحرانی که جدی گرفته نمی‌شود ۳ گزارش|تأکید مراجع عظام تقلید بر اقامه عزای سیدالشهدا(ع) با رعایت کامل بهداشت / ‌عزاداری امام حسین(ع) ‌هرگز نباید فراموش شود ۴ محرومیت‌زدایی بنیاد مستضعفان ‌در هرمزگان/ اجرای الگوی جامع آبادانی و پیشرفت در "لارک و بخش احمدی" + فیلم ۵ رئیس سازمان چای کشور: ۲۳۰ هکتار از باغات چای رها شده به چرخه تولید برگردانده شد ۶ گزارش ویدیوئی| ‌افت ولتاژ برق دربخش تلنگ قصرقند/ ‌روستایی‌ها‌ که از نعمت آب‌سرد و هوای خنک کولر ‌محروم‌اند ۷ کرونا نبض صنایع دستی را به شماره انداخت/ واحدهای تولیدی حال و روز خوشی ندارند ۸ نخبه مشهدی موفق به ساخت دستگاه «کاهش آلاینده سوختی» شد مهمترین اخبار استانها بزرگ‌ترین مجتمع پتروشیمی متانول ‌جهان ‌به دستور رئیس جمهور ‌افتتاح شد / تولید روزانه ۷ هزار تن متانول با گرید AA در ایران ‌‌دادگاه متهمان پرونده غله احتمالا علنی برگزار می‌شود / در مقابله با مفاسد اقتصادی دستگیری‌هایی از ‌منتسبین به مسئولان و افراد خاص داشته‌ایم سرپرست آب منطقه‌ای گلستان: آبگیری سد نرماب از اواخر امسال؛ ۴۵۰ میلیاردتومان برای تملک اراضی سد نیاز داریم ابتکار فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال‌شرق در تبریک روز خبرنگار / قدردانی از ‌‌مدافعان و یاوران سلامت / نیروهای مسلح کنار مردم‌اند + فیلم مهمترین اخبار تسنیم بزرگ‌ترین مجتمع پتروشیمی متانول ‌جهان ‌به دستور رئیس جمهور ‌افتتاح شد / تولید روزانه ۷ هزار تن متانول با گرید AA در ایران شرمن: ایران در برابر فشار حداکثری ترامپ مقاومت را برگزیده است جزئیاتی از طرح تأمین کالاهای اساسی| واریز یارانه غیرنقدی به حساب سرپرستان خانوار لحظه به لحظه با انفجار بیروت|همبستگی محور مقاومت با مصیبت‌دیدگان/ پدیدار شدن رگه‌هایی از دخالت تل‌آویو در فاجعه ۴ آگوست نمکی: تردید ندارم شاهد مهار کرونا خواهیم بود درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: واردات تولید ملی استانداری قزوین واردات تولید ملی استانداری قزوین منطقه ویژه اقتصادی تاکستان ایجاد منطقه ویژه اقتصادی منطقه ویژه اقتصادی مجمع تشخیص مصلحت نظام استان قزوین ترین اخبار طرح ایجاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۰۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از ظرفیت های منطقه ویژه اقتصادی بانه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان ، با این وجود و پس از گذشت چندین سال هنوز شرایط برای تولید و سرمایه گذاری فراهم نیست.

فرماندار شهرستان بانه با توجه به لزوم بکارگیری زمین‌های صنعتی و جلوگیری از بلا استفاده شدن آنها گفت: با توجه به مشکلات منطقه ویژه اقتصادی کاستی‌ها برای سرمایه گذاران و شرکت‌های صنعتی مرتفع می‌شود.

درویشی در ادامه و با اشاره به لزوم تحقق شعار سال گفت: بدون شک استفاده از ظرفیت منطقه ویژه اقتصادی بانه می‌تواند گامی در راستای به سرانجام رساندن این مهم باشد و بدن شک هدف به سر انجام رساندن عملیات اجرایی و ایجاد واحد‌های تولیدی با تعامل با کسانیست که زمین به آنها واگذار شدا است و این مهم با تعامل طرفین قرار داد محقق خواهد شد.

منطقه ویژه اقتصادی بانه در ۸۵ هکتار و در دو فاز تعریف شده است که فاز اول آن در ۳۵ هکتار از لحاظ عملیات زیرساختی کاملا تکمیل شده است و فاز دوم با مساحت ۵۰ هکتار ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

دیگر خبرها

  • قالیباف: منتظر برنامه دولت برای مدیریت بازار ارز هستیم
  • قالیباف: اگر بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز برنامه ندهد مجلس برنامه خود را ارائه خواهد کرد
  • قالیباف: منتظر برنامه مکتوب بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز هستیم
  • بزودی، راه اندازی شرکت تولید خودرو نیسان در خرمشهر
  • تامین سوخت، مهمترین دغدغه مدیران واحد‌های صنعتی است
  • استفاده از ظرفیت های منطقه ویژه اقتصادی بانه
  • نظام مسائل باید حلقه واسط در توانمندسازی بانوان باشد
  • ایجاد منطقه مشترک اقتصادی مالزی و سنگاپور
  • دانشگاه‌های تحقیقاتی چگونه اقتصادهای منطقه‌ای را تقویت می‌کنند؟
  • ۸۰ واحد بزرگ صنعتی در استان قزوین در دست اجراست