Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن می‌گوید از سقوط نکردن تیمش به دسته پایین‌تر مطمئن است.

به گزارش ایسنا، لوکا بوناچیچ، سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پرسپولیس اظهار کرد: ما در شرایط جالب و خوبی به این بازی نرسیده‌ایم. مبارزه کردن با قهرمان چند دوره کار ساده‌ای نیست و ما کار سختی داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قهرمانی مجدد این تیم را به آن‌ها تبریک می‌گویم. ما به عنوان تیم ذوب آهن آماده هستیم پا به پای آن‌ها بجنگیم و اگر شد سه امتیاز را در تهران به دست بیاوریم.

او درباره این که گفته می‌شود پرسپولیس با توجه به مسجل شدن قهرمانی‌اش شاید انگیزه‌ای برابر ذوب آهن نداشته باشد هم بیان کرد: این بیش‌تر داستانی برای بچه‌هاست. گل‌محمدی مربی بسیار جدی و حرفه‌ای است، پرسپولیس هم تیمی حرفه‌ای است. من این حرف‌ها را قبول ندارم. حتی اگر با بازیکنان جوان هم بازی کنند شاید این برای ما سخت‌تر از بازی برابر تیم اصلی‌شان باشد. آن‌ها با هر ترکیبی که به زمین بیایند ما آماده مبارزه هستیم و برای پیروز شدن به زمین می‌رویم.

بوناچیچ درباره اهدای جام قهرمانی به پرسپولیس در پایان این دیدار هم، گفت: ما پیشاپیش به آن‌ها تبریک می‌گوییم چون با شایستگی تمام به این قهرمانی دست پیدا کردند. ما هم باید همه کار کنیم تا با پیروزی جشن کوچکی برای خودمان بگیریم.

سرمربی ذوب آهن درباره این که تیمش در خطر سقوط قرار دارد هم اظهار کرد: بله ما در منطقه خطر قرار داریم ولی کم‌ترین تقصیر بر گردن ماست. هم‌چنین ۶ تا ۷ امتیاز در جیب داشتیم اما با اشتباهات داوری نتوانستیم آن‌ها را به دست بیاوریم. این یک توجیه نیست. اگر همه اتفاقات عادی و داوری هم عادلانه بود شاید می‌توانستیم ۳۰ امتیاز داشته باشیم. الان این اتفاق رخ نداده و در منطقه خطر قرار داریم. این باعث شده تا ما و بازیکنان زیر استرس و فشار کار را ادامه بدهیم. شرایط سخت است ولی ما آماده هستیم و مسوولانه برخورد می‌کنیم و همه کار می‌کنیم تا با پیروزی از این بازی بیرون بیاییم و در سه بازی آخر نتایج مورد نظر را بگیریم.

بوناچیچ در مورد اضافه شدن رحمان رضایی به تیم ذوب آهن هم توضیح داد: با مسوولان باشگاه صحبت شد و من هم قبول کردم. این اتفاق خوبی است که برای ما افتاده است. ما به شخصی نیاز داشتیم که در فوتبال یک برند باشد و فدراسیون او را بشناسد تا در زمینه‌هایی که قرار است به ما کمک شود، مثل اتفاقات شگفت‌آور این چند هفته، وضعیت بهتری داشته باشیم.

او در پایان گفت: ذوب آهن تیم بسیار بزرگ و ریشه‌داری است و جایگاه و لیاقتش با همه این مشکلات، حضور در لیگ برتر است. امیدوارم در این لیگ باقی بماند و مطمئن هستم که در لیگ به حیاتش ادامه می‌دهد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: لوکا بوناچیچ تيم فوتبال ذوب آهن تيم فوتبال پرسپوليس استانی ورزشی ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۰۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ فیلم کوتاه‌داستانی در سینمای جوان مهاباد تولید شد

رحیم بایزیدی رئیس انجمن سینمای جوانان مهاباد گفت: فیلم‌های تولیدی توسط فیلم‌سازان جوان مهابادی و از فارغ التحصیلان این دفتر تولید شده و آماده‌ نمایش شده‌اند.

وی افزود: فیلم‌کوتاه داستانی دوراهی، به نویسندگی و کارگردانی شیدا فرجاد و فیلم‌کوتاه داستانی ژیان به نویسندگی و کارگردانی محمد ادیب خضر زاده تولید شد.

بایزیدی اضافه کرد: فیلم دوراهی داستان پسر بچه‌ای است که مادرش مسئولیت خرید وسایل خانه را به وی می‌دهد.

رئیس انجمن سینمای‌جوان مهاباد ادامه داد: فیلم‌کوتاه ژیان هم با موضوع مردی که پاکبان است و برای تسکین رنج‌ها و آرامش خود راهی برای خود می‌یابد.

وی همچنین بیان کرد: فیلم کوتاه داستانی سکالا به نویسندگی کامیار قادری و علی امینی نیا و کارگردانی کامیار قادری و فیلم کوتاه پاک کن به نویسندگی و کارگردانی علی امینی‌نیا آماده‌ نمایش شد.

بایزیدی ادامه‌ داد: فیلم‌کوتاه داستانی پاک‌کن، داستان‌مردی را روایت می‌کند که وی در حال تکمیل‌کردن و نوشتن‌رمان است که طی‌یک اتفاق زندگی وی دچار تحول می‌شود.

رئیس انجمن سینمای جوانان مهاباد تصریح کرد: فیلم‌کوتاه سکالا با موضوع ازدواج و روایت جوانی است که برای خواسته‌های همسر آینده اش تلاش می‌کند.

وی بیان کرد: پارسال هم ۱۲ فیلم کوتاه داستانی با موضوعات مختلف در این دفتر تولید شده‌ است.

انجمن سینمای جوانان مهاباد یکی از انجمن‌های شصت گانه ایران است که در جنوب استان آذربایجان‌غربی با بیش از سه دهه فعالیت دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • هر جا نامی هست، داستانی دارد
  • بازی‌های رایانه‌ای منجر به آسیب جسمی کودکان و نوجوانان
  • ۴ فیلم کوتاه‌داستانی در سینمای جوان مهاباد تولید شد
  • جواب دانش‌آموز به ساده‌ترین سؤال دینی همه را شوکه کرد+ عکس
  • سریال کره‌ای «قصر بی‌رحم»؛ داستانی جذاب از جنس «دونگ‌یی»
  • تقویت و جلوگیری از ضعیف‌شدن چشم کودکان
  • شکوفایی استعدادهای کودکان با اسباب بازی مناسب
  • کودکتان را در گرداب بازی‌های رایانه‌ای رها نکنید
  • پورموسوی: نگران نیستیم و در لیگ برتر می‌مانیم
  • جزئیات جدید از ساخت فیلم شهید طهرانی مقدم/ به فجر می‌رسد؟