Web Analytics Made Easy - Statcounter

از آخرین حضور سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در نشست‌های خبری قبل و بعد از مسابقات، 165 روز می‌گذرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ از آخرین حضور فرهاد مجیدی، سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در نشست‌های خبری قبل و بعد از مسابقات، 165 روز می‌گذرد. او آخرین بار پس از دیدار با ذوب‌آهن اصفهان در چهارم اسفند سال قبل که با برتری آبی‌پوشان همراه بود، خیلی کوتاه در نشست خبری حاضر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجیدی پس از آن دیدار اعلام کرد که از سبک بازی تیمش اصلا راضی نیست و فقط بابت کسب 3 امتیاز راضی است. همچنین مجیدی قول داد در پایان فصل هواداران تیمش را خوشحال کند.  از آن روز تاکنون استقلال 8 بار در لیگ برتر به مصاف رقبا رفته که فرهاد ترجیح داده در نشست‌های قبل و بعد از بازی حاضر نشود.

استقلال امشب در مشهد میهمان شهرخودرو است و باید دید مجیدی بالاخره در نشست خبری حاضر می‌شود یا به تحریم عامدانه خود ادامه خواهد داد!

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استقلال فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۰۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) کنایه فرهاد مجیدی به نکونام با آهنگ تتلو!

از زمانیکه جواد نکونام سرمربی استقلال شده است شاهد اعتراضات گسترده او نسبت به موضوعات مختلف هستیم که گاهی بعضی افراد این انتقادات را فرار رو به جلو و به نوعی بهانه‌جویی برای توجیه عدم نتیجه‌گیری احتمالی او قلمداد می‌کنند.

دو سال پیش بود که فرهاد مجیدی با شعار «من به این‌ها نمی‌بازم» موفق شد با انتقال روحیه خودباوری و شکست‌ناپذیری به بازیکنانش زمینه‌ساز قهرمانی بدون شکست تیمش شود.

حالا به نظر می‌رسد سرمربی سابق آبی‌ها با انتشار استوری زیر می‌خواهد با کنایه به نکونام بگوید بی‌بهانه باید تیمت را قهرمان کنی.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   منبع:برترین ها  

دیگر خبرها

  • (ویدیو) کنایه فرهاد مجیدی به نکونام با آهنگ تتلو!
  • واکنش اوسمار به تحریم کنفرانسش در آبادان
  • تحریم سرمربی پرسپولیس توسط خبرنگاران آبادانی
  • خبرنگاران آبادانی نشست سرمربی پرسپولیس را تحریم کردند
  • گلایه عنایتی از غیبت برخی سرمربیان در نشست خبری: من هم دکتر تیم را می فرستم!
  • جنجال عنایتی پس از بازی؛ دیگر به نشست خبری نمی‌آیم!
  • سرمربی پرسپولیس به نشست خبری نرسید
  • سرمربی پرسپولیس نشست خبری را از دست داد
  • اعلام زمان نشست خبری سرمربیان استقلال و شمس آذر
  • خشم عجیب پوچتینو: خاک بر سر مدیر نشست خبری!‏