Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@06:23:59 GMT

جشن قهرمانی پرسپولیس را خراب کنید

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۸۰۹۱۵

جشن قهرمانی پرسپولیس را خراب کنید

پانصد و بیست و سومین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "نه ساجی، نه مساوی، نه باخت، فقط پیروزی" عنوان نخست این روزنامه است که اشاره به دیدار امروز سپاهانی‌ها برابر نساجی در ورزشگاه نقش جهان دارد. لیگ نوزدهم به هفته‌های پایانی خود نزدیک می‌شود و سپاهان در ۳ هفته مانده به پایان رقابت‌ها، باید به مصاف تیم نساجی مازندران برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپاهانی‌ها در حالی آماده مصاف با نساجی می‌شوند که هفته گذشته مقابل استقلال تن به شکست داده و رده دوم جدول را به آبی‌پوشان پایتخت واگذار کردند و اکنون شانس‌شان برای کسب سهمیه آسیایی کاهش یافته است. با این حال زردپوشان اصفهانی که با ۴۵ امتیاز در رده چهارم جدول ایستاده‌اند، همچنان شانس کسب سهمیه را دارند.

"جشن قهرمانی پرسپولیس را خراب کنید" تیتر دیگری از این رسانه است که اختصاص به دیدار حساس ذوب آهن برابر پرسپولیس دارد. سبزپوشان اصفهانی در حالی آماده مصاف با پرسپولیس می‌شوند که در ۳ بازی قبلی خود هیچ بردی به دست نیاورده و ۲ شکست و یک تساوی حاصل کار شاگردان بوناچیچ در طول ۳ هفته گذشته بوده است. همین امر در کنار فاصله ۲ امتیازی ذوب‌آهن با منطقه خطر، شرایط ذوبی‌ها را بحرانی‌تر از قبل کرده و سبزپوشان اصفهانی در دیدار برابر پرسپولیس چاره‌ای جز پیروزی ندارند اما این امر چندان ساده نیز نخواهد بود.

"باید آرامش داشته باشیم" عنوان پایانی این رسانه است که اختصاص به صحبت‌های رحمان رضایی دارد. رحمان رضایی گفته: به خاطر هواداران و کسانی که در کارخانه ذوب آهن زحمت می‌کشند باید تیم را در لیگ نگه داریم. خیلی امیدوار به ماندن تیم ذوب در لیگ برتر هستم و باید هر طور شده در بازی‌های پیش‌رو نتایج خوبی بگیریم تا زحمات کارگران را جبران و آنها را خوشحال کنیم. در حال حاضر فقط باید تمرکز و آرامش داشته باشیم تا بتوانیم از این شرایط بیرون بیاییم.

برای مشاهده تمامی صفحه‌های روزنامه "فوتبال به وقت اصفهان" اینجا را کلیک کنید.

کد خبر 437521

منبع: ایمنا

کلیدواژه: فوتبال اصفهان صدای سپاهان سبز سبزم سپاهان ذوب آهن شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۰۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز؛ شایان مصاح مدافع ذوب‌آهن یکی از بهترین فصل‌های فوتبالی‌اش را سپری می‌کند و در تمامی بازی‌های این تیم به میدان رفته است. او در خصوص پیروزی تیمش برابر آلومینیوم اراک می‌گوید: بازی سخت و حساسی بود و خدا را شکر که در دقایق پایانی دو گل زدیم و ۳ امتیاز مهم در فولادشهر گرفتیم. ما در نیم فصل دوم شرایط خوبی را از لحاظ نتیجه‌گیری تجربه نکردیم و حتی تا رده نهم هم پایین آمدیم ولی از ۳ بازی اخیر ۶ امتیاز گرفتیم و شرایط ذوب‌آهن در جدول تا حدودی بهتر شد.

بیشتر بخوانید: توافق خطرناک ستاره‌های پرسپولیس در رختکن!

ذوبی‌ها خودشان را آماده بازی با تراکتور در جام جذفی می‌کنند، تیمی که دو هفته پیش ۴ گل به آنها زدند. مصلح در مورد این بازی هم صحبت می‌کند: تراکتور بازیکنان خوبی دارد و لی انها شرایط خوبی را تجربه نمی‌کنند. ما ۴ گل در لیگ برتر به این تیم زدیم ولی این دلیل نمی‌شود که تصور کنیم بازی آسانی در پیش داریم. به هر حال آنها دنبال جبران هستند و می‌خواهند از این وضعیت بیرون بیایند، ما بازی سختی داریم ولی به چیزی جز برد فکر نمی‌کنیم. در جام حذفی می توان با انجام ۵ بازی به قهرمانی رسید و ما هم شانس خودمان را برای قهرمانی در این جام امتحان می‌کنیم.

از مصلح در خصوص رقابت فشرده استقلال و پرسپولیس در لیگ برتر سوال می‌کنیم و اینکه پیش‌بینی او در مورد قهرمان لیگ چیست. مدافع سابق پرسپولیس می‌گوید: پیش‌بینی واقعا سخت است چون هر دو تیم شرایط خوبی دارند و نتایج خوبی هم گرفته‌اند. تیمی که کمتر اشتباه کند و تمرکز بالایی داشته باشد قهرمان خواهد شد. من شانس قهرمانی هر دو تیم را برابر می‌دانم.

منبع: همشهری آنلاین

انتهای پیام/

کد خبر: 1228206 برچسب‌ها فوتبال ایران

دیگر خبرها

  • برگزاری ۳۵۰ برنامه در مناطق شهر به‌مناسبت هفته فرهنگی اصفهان
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است
  • انریکه: رکورد را خراب کردی، هیچکس از امباپه نپرسیده بود
  • انریکه: افسوس، از کیکی سوال کردی و رکورد خراب شد!
  • هفته‌های آخر لیگ و حسرت ۴ بازی بر دل پرسپولیسی‌ها/ گل‌محمدی قهرمانی را مفت از دست داد؟
  • شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • یوونتوس، قهرمانی اینتر در سری آ را تبریک گفت + عکس
  • بهترین‌های هفته ۲۴؛ ربیعی طلسم شکست، اصفهانی‌ها برگشتند
  • جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد
  • استقلالی‌ها دیگر با لشگرکشی قهرمان نمی‌شوند | جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد | پرسپولیس بهترین تیم ایران است | استقلال امتیاز از دست می‌دهد و...