Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/چهارمحال و بختیاری معاون بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی گفت: بنیاد مستضعفان آمادگی احداث مجتمع دامپروری ۳ هزار رأسی شیر و گوشت در سیرک و نوآباد هفشجان در چهارمحال و بختیاری را دارد، احداث این مجتمع کمک بزرگی به اشتغال در این استان می‌کند.

سیدصولت مرتضوی ۱۶ مردادماه در جلسه پیگیری طرح‌های سرمایه‌گذاری بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه این نهاد در کشور بر اساس ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های هر استان سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف انجام می‌دهد، اظهار کرد: زیرساخت‌ها و استعدادهای این استان برای سرمایه‌گذاری شناسایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی ادامه داد: اگر بسترهای سرمایه‌گذاری در حوزه کشاورزی و دامپروری برای این نهاد در چهارمحال و بختیاری فراهم شود، می‌توانیم شاهد ایجاد اشتغال پایدار باشیم، بنیاد مستضعفان قصد سرمایه‌گذاری در بحث ایجاد یک واحد دامپروری بزرگ در شهرستان شهرکرد واقع در محدود شهر هفشجان را دارد.

وی با بیان اینکه بنیاد مستضعفان در بحث سرمایه‌گذاری در استان‌های محروم از منابع مالی و تسهیلات بانکی استفاده نمی‌کند، گفت: ایجاد طرح‌های سرمایه‌گذاری در استان‌ها با هدف خدمات‌رسانی، ایجاد اشتغال و رفع مشکلات کشور در زمینه تولید محصولات است.

مرتضوی افزود: برای ایجاد مجتمع دامپروری ۳ هزار رأسی شیر و گوشت در سیرک و نوآباد هفشجان در چهارمحال و بختیاری نیازمند همکاری دستگاه‌های اجرایی از جمله آب منطقه‌ای، اوقاف، منابع‌طبیعی، جهادکشاورزی، ثبت اسناد و ... برای صدور مجوزات لازم و تسهیل از تسریع آغاز به کار هستیم.

رئیس سازمان املاک بنیاد مستضعفان در خصوص مشکلات واحدهای تولیدی حجاب و پاک پی در چهارمحال و بختیاری، گفت: این واحدها با سرمایه‌گذاری بنیاد مستضعفان در این استان ایجاد شده‌اند، حل مشکلات این واحدها در دستور کار بنیاد مستضعفان قرار دارد.

وی با بیان اینکه چهارمحال و بختیاری یکی از قطب‌های تولید دامپروری در کشور است، بیان کرد: برای رونق در بحث دامپروری و ایجاد اشتغال در این حوزه نیازمند اجرای طرح‌های بزرگ هستیم، ایجاد این مجتمع دامپروری در چهارمحال و بختیاری می‌تواند کمک بزرگی به ایجاد اشتغال برای مردم بومی در این محل کند.

مرتضوی تأکید کرد: در یک زمان روستاها منبع تولید محصولات گوناگون از جمله لبنیات، گوشت و محصولات کشاورزی بودند، اما امروز تولیدات از سمت شهرها به روستاها می‌رود، این مسئله موجب از بین رفتن اشتغال در روستاها و مهاجرت شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی منطقه چهارمحال و بختیاری گاوداری صنعتی چهارمحال و بختیاری سرمایه گذاری مجتمع دامپروری بنیاد مستضعفان ایجاد اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۱۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشدید نظارت بر تالاب‌های چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، سالخورده گفت: از اوسط فروردین ماه تا اواخر اردیبهشت فصل تخم ریزی ماهی‌ها در تالاب بین‌المللی چغاخور است.
وی افزود: با اجرای طرح گشت و کنترل صید غیرمجاز در این تالاب با همکاری صیادان محلی، تاکنون ۲۰۰ متر قلاب و ۲۵۰ متر دام غیرمجاز جمع‌آوری شده است.

دیگر خبرها

  • تشدید نظارت بر تالاب‌های چهارمحال و بختیاری
  • خبر‌های ورزشی ۲۸ فروردین چهارمحال و بختیاری
  • احداث بیش از ۲۲ هزار مسکن ملی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی یزد
  • ۶۷۰واحد مسکن مددجویان چهارمحال و بختیاری به بهره‌برداری رسید
  • تحویل خانه‌های مددجویی در چهارمحال و بختیاری همزمان با سراسر کشور
  • مسکن مددجویان کمیته امداد اردبیل افتتاح شد/تکمیل ۹۸واحد تا شهریور
  • حرکت بزرگ سپاه اسلام امیدی در دل مستضعفان جهان ایجاد کرد
  • احداث ۱۶ مجتمع خدماتی رفاهی در راه‌های استان بوشهر
  • تحقق شعار سال با آغاز به کار اولین مجتمع خورشیدی حمایتی متمرکز کشور در استان اصفهان
  • شهرکرد سردترین نقطه چهارمحال و بختیاری