Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید صیادی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تعداد زندانی با پرداخت ۱۰ میلیارد و ۶۰ میلیون ریال از سوی بنیاد مستضعفان  و ۲ میلیارد ریال از سوی ستاد دیه استان آزاد شدند.

وی اظهار داشت: این زندانیان با بدهی زیر ۵۰۰ میلیون ریال بودند که شامل زندانیان جرائم غیرعمد از جمله مهریه و حوادث رانندگی بدهی مالی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صیادی گفت: ۱۴ نفر از این  افراد را زندانیان مهریه و نفقه و ۱۷ زندانی مالی تشکیل دادند.

به گفته وی، از سوی بنیاد ملی غدیر استان نیز ۵۹ میلیون ریال برای آزادسازی یک زندانی پرداخت شد.

صیادی اظهار داشت: میزان بدهی این زندانیان بیش از ۱۲۴ میلیارد و ۹۹۷ میلیون ریال بود، که بیش از ۱۱۰ میلیارد و ۶۰ میلیون ریال از این میزان گذشت شاکیان بوده است.

وی گفت: آورده زندانیان  بیش از یک میلیارد و ۳۷۳ میلیون ریال و اعسار نیز ۹۶ میلیون ریال بوده است.

دیر نمایندگی ستاد دیه چهارمحال و بختیاری ،با اشاره به شیوع ویروس کرونا و تغییر در خصوص برگزاری مراسم‌های دهه محرم، افزود: طبق توافقنامه انجام شده با هیات انصارالمهدی، مقرر شده از هزینه برگزاری مراسم این هیات برای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد مالی اختصاص داده شود.

صیادی، از مردم خواست تا هزینه برگزاری مراسم عزاداری و همچنین تهیه نذری برای ایام دهه اول محرم را برای کمک به آزادسازی زندئانیان جرائم غیر عمد مالی کمک کنند.

به گفته وی، شماره حساب‌های ۱۰۵۳۲۵۸۲۸۰۰۸ نزد بانک ملی، ۱۹۱۰۸۲۴۲۲۸۷۹۰۸۱ بانک انصار، ۱۲۸۱۲۳۴۷۵۶۲ بانک تجارت و ۵۵۷۲۹۸۴۸/۴۶ بانک ملت برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی در آزادسازی زندانیان غیرعمد استان تعیین شده است.

صیادی اظهار داشت:هم‌اکنون بیش از ۱۸۰ زندانی جرائم غیرعمد در زندان‌های استان تحمل حبس می‌کنند.

به گزارش ایرنا، ستاد دیه از سال ۷۷ در استان فعال شد که طی این مدت بیش از ۲ هزار زندانی جرایم غیرعمد از زندان آزاد و به آغوش خانواده‌هایشان بازگشتند.

سه زندان در شهرستان های شهرکرد، بروجن و لردگان وجود دارد.

برچسب‌ها عید سعید غدیرخم چهارمحال وبختیاری سازمان زندان‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: عید سعید غدیرخم چهارمحال وبختیاری سازمان زندان ها عید سعید غدیرخم چهارمحال وبختیاری سازمان زندان ها جرائم غیرعمد میلیون ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۱۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنی برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، رییس دادگستری نی ریز گفت: بر اساس آمار، امسال تعداد زندانیان جرائم غیر عمد نی‌ریز ۱۸ نفر با جمع بدهی بیش از ۳۰ میلیارد تومان اعلام شده است.

غضنفرنژاد افزود: در این مراسم خیران بیش از یک میلیارد و ۳۷۶ میلیون تومان برای آزادی زندانیان جرائم مالی و غیرعمد کمک کردند.

او ادامه داد: پارسال با کمک خیران و پیگیری‌های مستقیم رئیس و مجموعه اداره زندان نی‌ریز، ۱۲ نفر از محکومان جرائم غیر عمد از زندان آزاد شدند.

در جشن گلریزان سال‌های ۱۴۰۰، ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ در نی ریز به ترتیب ۱۸۰، ۴۸۰ و ۷۱۰ میلیون تومان جمع‌آوری شده بود.

دیگر خبرها

  • برگزاری جشن گلریزان در بروجن
  • گلریزان ۴۰ میلیارد ریالی فعالان اقتصادی بندر امیرآباد
  • ۵۰۶ زندانی جرائم غیرعمد از زندان‌های استان فارس آزاد شدند
  • جشنی برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد
  • کاهش ۱۰ درصدی آمار زندانیان چهارمحال‌ و بختیاری
  • واگذاری ۶۴۵ اشتراک رایگان گاز در استان چهارمحال‌ و بختیاری
  • آزادی ۲۵ زندانی جرائم غیرعمد لرستان توسط محسن چاووشی
  • اردوی تیم ملی بوکس نونهالان کشور در شهرکرد
  • آزادی ۱۴۰ زندانی محکوم مالی در فارس
  • ۷۰ زندانی جرائم غیرعمد در چهارمحال و بختیاری نیازمند کمک خیران