Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-18@15:38:41 GMT

کدام نمادهای بورسی متوقف شده اند؟

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۸۱۲۳۶

کدام نمادهای بورسی متوقف شده اند؟

آفتاب‌‌نیوز :

تعلیق نماد معاملاتی باعث توقف نمادهای کنتورسازی ایران(آکنتور)، مخابرات ایران(اخابر)، نوسازی و ساختمان تهران(ثنوسا)، صنایع آذرآب(فاذر)، قند لرستان(قلرست)، بورس کالای ایران(کالا)، نساجی بروجرد(نبروج) و بانک النصار(وانصار) شده است.

برگزاری مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده(انتخاب اعضا) نمادهای صنایع کاغذسازی کاوه(چکاوه)، گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو(خگستر)، گروه صنعتی سپاهان(فسپا) و افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف نیز نمادهای نیرو محرکه(خمحرکه) و داروسازی زهراوی(دزهراوی) را تعلیق کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تولیدمحورخودرو(خمحور)، شیمی داروئی داروپخش(دشیمی)، آلومراد(فمراد)، کاشی سعدی(کسعدی)، شرکت ارتباطات سیار ایران(همراه)، بانک سینا(وسینا)، سرمایه گذاری صنعت نفت(ونفت) و سرمایه گذاری نیرو(ونیرو) به دلیل تغییرات بیش از ۵۰ درصد در ۱۵ روز متوالی و سایپا(خساپا)، سرمایه گذاری کشاورزی کوثر(زکوثر) نیز به دلیل برگزاری مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده(تصویب صورت های مالی) متوقف شده اند.

برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه باعث توقف نمادهای سرمایه گذاری دارویی تامین(تیپیکو)، تامین ماسه ریخته گری(کماسه)، بانک تجارت(وتجارت) و لیزینگ ایران(ولیز) و جلسه هیات مدیره در خصوص تغییر سرمایه باعث توقف نماد هلدینگ سرمایه گذاری توکافولاد(وتوکا) شده اند.

برگزاری مجمع عمومی فوق العاده(درخصوص تغییر سرمایه) نمادهای کارخانجات تولیدی شهید قندی(بکام)، سرمایه گذاری مسکن شمال شرق(ثشرق)، بین المللی محصولات پارس(شپارس)، فرآورده های نوسز پارس(کفپارس) و بانک ملت(وبملت)، برگزاری مجامع عمومی عادی سالیانه و فوق العاده(درخصوص تغییر سرمایه) نماد شیشه و گاز(مگاز) و برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه نیز نمادهای کشت و صنعت پیاذر(غاذر)، فولاد خوزستان(فخاس) و فولاد مبارکه اصفهان(فولاد) متوقف کرده اند.

فولاد خراسان(فخاس) نیز به دلیل افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف-ادامه توقف حداکثر برای دو روز کاری متوقف شده است. همچنین نماد اصلی کارگزاران بورس کالای ایران(اکالا)، تولیدکنندگان بورس کالای اریان(تکالا) و نهادهای مالی بورس کالا(نکالا) متوقف شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: بورس بازار سهام برگزاری مجمع عمومی عادی سرمایه گذاری فوق العاده متوقف شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۱۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پتروشیمی ارومیه در جمع پردرآمدترین پتروشیمی‌های بورسی کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، براساس اعلام  روابط عمومی شرکت پتروشیمی ارومیه؛ بررسی کارنامه درآمدی پتروشیمی‌های بورسی در سال گذشته حکایت از افزایش درآمد تعدادی از پتروشیمی‌های بورسی دارد که پتروشیمی ارومیه نیز جزو آنهاست.

بر اساس ارقام تجمیعی فروش ماهانه ۱۴۰۲ مشخص می‌شود که پتروشیمی ارومیه موفق عمل کرده ‌و توانسته با ثبت یک‌هزار و ۸۰۸میلیارد تومان درآمد در بین پردرآمدترین پتروشیمی‌های بورسی کشور قرار بگیرد.

ارزیابی و مقایسه درآمد پتروشیمی ارومیه در سال ۱۴۰۲ با سال ۱۴۰۱ ازافزایش دوبرابری این شرکت خبر می‌دهد که در طول دوره فعالیت این شرکت بی‌سابقه بوده‌ و می‌توان گفت نویدبخش روزهای خوب برای پتروشیمی ارومیه است.

  پتروشیمی ارومیه در سال گذشته علاوه بر قرار گرفتن در بین پردرآمدترین پتروشیمی‌های کشور؛ با ۲۰ درصد افزایش تولید در اسفندماه، رتبه چهارم شرکت‌های صنعت پتروشیمی کشور را در زمینه افزایش تولید به خود اختصاص داده‌است.

دیگر خبرها

  • برگزاری جشن‌های دهه کرامت در تهران
  • شرکتی که به دنبال فروش سهام ایران خودروست
  • برگزاری مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده شرکت سمیکو
  • حمل و نقل عمومی از شنبه گران می شود | افزایش ۱۶ درصدی نرخ ورودیه مترو
  • از هفته آینده دامنه نوسان و روند معاملات به حالت عادی بازمی‌گردد
  • پتروشیمی ارومیه در جمع پردرآمدترین پتروشیمی‌های بورسی کشور
  • مشارکت ایران در مجمع عمومی کنفدراسیون مدرن پنتاتلون آسیا
  • بازار سرمایه منفی شد | برای بازگشت دامنه نوسان امروز تصمیم گیری می شود
  • نخستین مشارکت ایران در مجمع عمومی کنفدراسیون مدرن پنتاتلون آسیا با حضور گودرزی
  • شکست خیبر برابر سایپا/ چادرملو در گیلان متوقف شد