Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر اساس برنامه‌ریزی‌ها، بعد از ظهر یکشنبه آینده، وزیر آموزش و پرورش برای پاسخگویی به پرسش‌های ۸ تن از نمایندگان به کمیسیون آموزش و تحقیقات دعوت شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان، دستور هفتگی کمیسیون‌های تخصصی و ویژه منتشر شد. بر اساس برنامه‌ریزی‌ها، بعد از ظهر یکشنبه آینده، وزیر آموزش و پرورش برای پاسخگویی به پرسش‌های ۸ تن از نمایندگان به کمیسیون آموزش و تحقیقات دعوت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین سه‌شنبه این کمیسیون میزبان دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی برای بررسی نحوه تعامل با شورای عالی انقلاب فرهنگی خواهد بود. مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان هم جهت ارائه گزارش عملکرد نزد نمایندگان کمیسیون مذکور دعوت شده است.

کمیسیون اقتصادی یکشنبه با مدرس خیابانی وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت برای بررسی گزارش آخرین وضعیت بازرگانی داخلی و خارجی و ارائه برنامه‌های پیشنهادی جلسه دارد. این کمیسیون روز سه شنبه میزبان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و معاونش  و همچنین هیئت رئیسه اتاق تعاون ایران خواهد بود.

نمایندگان مجلس یازدهم، سه‌شنبه در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی به بررسی وضعیت بورس در آینده و تهدیدهای احتمالی آن خواهند پرداخت و میزبان  مدیرعامل سازمان بورس و اوراق بهادار تهران هستند.

کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در برنامه هفته آینده خود، استاندار سیستان و بلوچستان و فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، معاونان او و پلیس های تخصصی را دعوت کرده است.

یکشنبه آینده، صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی درباره آخرین وضعیت فعالیت‌های صلح آمیز هسته‌ای کشور به نمایندگان کمیسیون انرژی گزارش می‌دهد. به علاوه استماع گزارش و بررسی مسائل قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) با حضور مسئولان قرارگاه و وزارت نفت و گزارش بازرس کل سازمان بازرسی کل کشور درخصوص مسائل حوزه نفت، گاز و پتروشیمی در دستور کار کمیسیون انرژی است.

کمیسیون برنامه و بودجه روز سه شنبه از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای ارائه گزارش دعوت کرده است.

نمایندگان کمیسیون بهداشت و درمان، استماع گزارش ریاست سازمان غذا و دارو در خصوص آخرین وضعیت تولید و واردات دارو در کشور را در دستور جلسات خود قرار داده‌اند.

کمیسیون صنایع و معادن برای استماع برنامه‌های وزیر پیشنهادی صمت، میزبان مدرس خیابانی است. وزیر کشاورزی هم به این کمیسیون خواهد رفت.

بررسی موضوعات مرتبط با حمل ونقل با حضور معاونان وزارت راه و شهرسازی و دعوت از نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور برای ارائه گزارش درباره تخصیص بودجه پروژه های عمرانی در دستور کار کمیسیون عمران است.

ارائه گزارش وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی در برنامه هفته آینده کمیسیون فرهنگی است.

کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست از وزیر امور اقتصادی و دارایی و تعدادی از مدیران عامل بانک‌های دولتی در مورد ارائه گزارشی از میزان تحقق و همچنین عملکرد تکالیف قانونی مبنی بر اختصاص حداقل ۱۵ ٪ تسهیلات به بخش کشاورزی در سال‌های ۹۷ و ۹۸ دعوت کرده است./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: نمایندگان مجلس مجلس شورای اسلامی مجلس ارائه گزارش سه شنبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۱۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساترا در حال بررسی وضعیت اقتصادی نمایش خانگی / در وعده صادق روایت اول را ارائه دادیم

رئیس سازمان صداوسیما پوشش عملیات وعده صادق و اقدام فوری صداوسیما در پوشش حادثه صبح جمعه گذشته در اصفهان را مصداق روشن به دست گرفتن «روایت اول» در رویدادهای مهم دانست و گفت: آثار و نتایج این حضور فوری و مؤثر رسانه ملی مبتنی بر آمادگی‌های قبلی، در جریان‌سازی داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، پیمان جبلی پیش از ظهر امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در حاشیه جلسه هیئت دولت در پاسخ به پرسش خبرنگاران مبنی بر برخی حواشی و اظهارات مطرح شده در روزهای اخیر پیرامون وضعیت پرداخت‌ها در حوزه نمایش خانگی اظهار کرد: به طور کلی تنظیم‌گری در این حوزه شامل اقتصاد و وضعیت مالی پروژه‌های تولیدی هم می‌شود.

وی افزود: سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر علاوه بر وظیفه نظارت بر محتوای تولیدات نمایش خانگی، وظیفه تنظیم‌گری و نظارت بر فرایندهای اقتصادی این حوزه را نیز برعهده دارد.

رئیس سازمان صداوسیما با اشاره به اینکه فرایندهای اقتصادی در حوزه نمایش خانگی باید به گونه‌ای باشد که فعالان خرد در این حوزه هم بتوانند فعالیت کنند، گفت: ساترا در حال بررسی این موضوع است و نتایج بررسی‌های ساترا و برنامه‌هایش جهت اقدام لازم، ارائه خواهد شد.

جبلی همچنین درباره نحوه نظارت بر محتوای تولیدات نمایش خانگی عنوان کرد: با ریل‌گذاری قانونی درستی که انجام شده سازمان صداوسیما از طریق ساترا موظف به نظارت بر محتوای صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی در حوزه نمایش خانگی است و فضای همکاری و تعامل نسبتاً خوبی بین تهیه‌کنندگان، سکوها و ساترا وجود دارد البته برای جلوگیری از تخلفات احتمالی باید آئین‌نامه‌ها و قوانین تکمیلی به کمک حوزه تنظیم‌گری بیایند و پیگیری‌ها در این زمینه ادامه دارد.

وی در خصوص عملکرد رسانه ملی در پوشش خبری عملیات «وعده صادق» یادآور شد: از لحظات اولیه شروع این عملیات و براساس آمادگی‌های ایجاد شده و برنامه‌ریزی‌های قبلی و تقسیم وظایف میان حوزه‌های مختلف محتوایی سازمان، عملیات گسترده رسانه‌ای پوشش جامع این عملیات غرورآفرین آغاز شد.

رئیس رسانه ملی از پوشش زنده بیش از ۱۴ ساعته این عملیات سخن گفت و اظهار کرد: شبکه‌های مختلف صداوسیما، حوزه خبر و نیز شبکه‌های برون‌مرزی متناسب با وظایف تعریف‌شده به پوشش جامع تصویری، اطلاعاتی و تحلیلی این عملیات پرداختند که این روند تا کنون هم در برنامه‌های مختلف ادامه دارد.

جبلی پوشش عملیات وعده صادق و نیز اقدام فوری و مؤثر صداوسیما در پوشش حادثه صبح جمعه گذشته در اصفهان را مصداق روشن به دست گرفتن «روایت اول» در رویدادهای مهم دانست و گفت: آثار و نتایج این حضور فوری و مؤثر رسانه ملی مبتنی بر آمادگی‌های قبلی، در جریان‌سازی و تأثیر بر افکار عمومی داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی و در درون رژیم صهیونیستی مشهود است.

منبع: فارس

کد خبر 747545

دیگر خبرها

  • ساترا در حال بررسی وضعیت اقتصادی نمایش خانگی / در وعده صادق روایت اول را ارائه دادیم
  • اسلامی:‌ تعداد نیروگاه‌های اتمی افزایش می‌یا‌بد
  • رئیس سازمان انرژی اتمی: امنیت نیروگاه‌ها و مراکز هسته‎‌ای کشور به طور صددرصد برقرار است/ با عبور از سال ۱۴۰۰ تا به امروز ظرفیت فعال در سایت‌های ۲ و ۳ سه نیروگاه اتمی بوشهر در مقایسه با پیش از آن ۱۲ برابر شده است
  • آغاز ساخت ۳۵۰۰ مسکن سازمان انرژی اتمی در بوشهر +تصویر
  • ورود رئیس سازمان انرژی اتمی ایران به بوشهر
  • گفتگویی چالشی و بی واسطه با رئیس سازمان انرژی اتمی
  • برنامه‌ریزی برای تولید ۲۰ هزار مگاوات برق هسته‌ای
  • سفر رئیس سازمان انرژی اتمی ایران به بوشهر
  • قالیباف: گزارش جلسه ارزی مجلس و دولت هفته آینده در صحن ارائه می‌شود
  • هفته آینده گزارش جمع‌بندی جلسه ارزی مجلس و دولت در صحن ارائه می‌شود