Web Analytics Made Easy - Statcounter

فاطمه محمدبیگی روز پنجشنبه به مناسبت روز خبرنگار در دیدار با رییس و کارکنان خبرگزاری جمهوری اسلامی استان قزوین با اشاره به تعامل مستمر و سازنده اداره کل کتابخانه‌های استان با اصحاب رسانه، به خصوص خبرگزاری ایرنا تاکید کرد: خبرنگاران مشاورانی امین و ناصحان مشفقی هستند که با ارایه مطالب و انعکاس حقایق در تحقق اهداف عالی با نقد منصفانه مسوولان را یاری می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، توسعه برنامه‌های فرهنگی و تکمیل پروژه‌های عمرانی را در اولویت برنامه‌های اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان دانست و افزود: زیربنای توسعه فرهنگی در هر جامعه، کتاب و کتاب‌خوانی است و کودکان و نوجوانان نیز به ‌عنوان مخاطبان اصلی کتابخانه‌های عمومی محسوب می‌شوند.

محمدبیگی با اشاره به پروژه ساخت کتابخانه مرکزی قزوین، یادآور شد: این پروژه به دلیل مشکلات اعتباری پس از ۱۰ سال هنوز آغاز نشده و تنها در قالب یک زمین باقی مانده که به نظر می‌رسد با حمایت استانداری، شهرداری و اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان تا پایان امسال شاهد آغاز عملیات اجرایی آن باشیم.

این مسوول فرهنگی بر ضرورت گسترش فرهنگ کتابخوانی به عنوان زیربنای توسعه و ارتقای فرهنگ شهری تاکید و تصریح کرد: پرداخت نیم درصد سهم کتابخانه‌ها از درآمد شهرداری‌های استان جهت توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه در جامعه ضروری به نظر می‌رسد.

رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی استان قزوین نیز در این دیدار اظهار داشت: همه تلاش ایرنا، به عنوان خبرگزاری رسمی نظام، موثر بودن برای جامعه هدف خود است و به همین لحاظ تلاش دارد تا با انعکاس اخبار و رویدادهای صحیح، اتقافات خوبی را در جامعه رقم بزند.

علی حیدری تاکید کرد: اثرگذاری رسانه‌ها در جامعه اهمیت و جایگاه مهم آنها را گوشزد می‌کند که باید مورد توجه مدیران و مسوولان دستگاه‌های اجرایی باشد.

وی خاطرنشان کرد: مسوولان و دست اندرکاران دستگاه‌های اجرایی باید برای انجام صحیح وظایف از سوی رسانه‌ها و خبرنگاران، محتوا و اخبار صحیح مبتنی بر واقعیت را به صورت منظم در اختیار اصحاب رسانه قرار دهند.

شهید محمود صارمی از جمله خبرنگاران پرتلاش کشورمان بود که از حضور در خطرناک‌ترین میدان‌ها ترس به خود راه نداد و تا انتها به رسالت خود وفادار ماند.

 شهید صارمی، خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) در سال ۷۷ در مزار شریف افغانستان به دست نیروهای افراطی طالبان به شهادت رسید و به همین مناسبت شورای فرهنگ عمومی ۱۷ مرداد ماه  "سالروز شهادت محمود صارمی" را به عنوان روز خبرنگار نامگذاری کرد.

برچسب‌ها روز خبرنگار نهاد كتابخانه های عمومی کشور استان قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روز خبرنگار نهاد كتابخانه های عمومی کشور استان قزوین روز خبرنگار نهاد كتابخانه های عمومی کشور استان قزوین کتابخانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۱۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باید فرهنگ پرداخت مالیات در جامعه ترویج پیدا کند

آیت الله علیرضا اعرافی،مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور در دیدار رئیس سازمان امور مالیاتی گفت: اخذ مالیات از شهروندان و فعالان اقتصادی باید با عمران آبادانی شهر‌ها همراه باشد و عمران و آبادانی شهر‌ها جلوی چشم شهروندان رخ دهد.

آیت الله اعرافی با اشاره به وظایف نظام اسلامی در قبال مردم و جامعه گفت: نظام اسلامی در حوزه جمع آوری مالیات، ایجاد امنیت، پاکسازی و سالم‌سازی شهروندان و جامعه و همچنین آباد کردن جامعه و شهروندان وظایف سنگینی به عهده دارد و باید در تمامی این عرصه‌ها ایفای نقش کند.

وی در ادامه به ابعاد مختلف نظام مالیاتی پرداخت و گفت: یکی از این اضلاع، بعد فرهنگی و ارزشی اخذ مالیات در جامعه و بین شهروندان است و باید فرهنگ پرداخت مالیات در جامعه ترویج پیدا کند.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور گفت: اگر مالیات به خوبی برای شهروندان تبیین شود جامعه با آمادگی بیشتری مالیات پرداخت خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • باید فرهنگ پرداخت مالیات در جامعه ترویج پیدا کند
  • زمینه زندگی خوب را برای شهروندان فراهم کنیم
  • بازگشت چند کتاب کمیاب به کتابخانه تربیت تبریز
  • اهدای کتابخانه شخصی به کتابخانه عمومی خلیج فارس بوشهر
  • تهاجم فرهنگی سابقه ۲۰۰ ساله دارد/ راه‌اندازی کتابخانه عمومی «اقتصاد و فرهنگ»
  • تشکیل باشگاه کتابخوانی در ۱۲ باب از کتابخانه‌های کانون مساجد زنجان
  • اهدای ۵۰۰ جلد کتاب با‌ارزش به کتابخانه‌های عمومی بوشهر
  • فعالیت ۷۹ کتابخانه عمومی در استان بوشهر
  • بهسازی کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر برای تسهیل ورود معلولان
  • ارائه خدمات ویژه به نابینایان و ناشنوایان در کتابخانه‌های بوشهر