Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- شهرداران ۱۸ کلانشهر ایران با ارسال نامه‌ای به شهردار بیروت ضمن تسلیت حادثه انفجار در این شهر، آمادگی کامل خود را برای کمک رسانی اعلام کردند. تاریخ انتشار: 13:02 - 16 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۴۴۲۰ خبرگزاری میزان -  طبق اعلام پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، شهرداران ۱۸ کلان شهر ایران با ارسال نامه‌ای به شهردار بیروت ضمن تسلیت حادثه انفجار در این شهر، آمادگی کامل خود را برای کمک رسانی اعلام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  حادثه تاسف بار و غم انگیز انفجار در کلان شهر بیروت که منجر به جان باختن و مجروحیت تعداد زیادی از مردم عزیز لبنان و خسارت شدید شد، موجب تالم خاطر شده است.

 ما شهرداران کلان شهر‌های ایران مراتب تسلیت و ابراز همدردی عمیق خود را به ملت داغدار لبنان و همه حادثه دیدگان اعلام می‌داریم و ضمن آرزوی بهبودی برای مجروحان، آمادگی کامل خود را برای هرگونه کمک رسانی به شهروندان و شهرداری کلان شهر بیروت به منظور بازگشت به شرایط عادی و ایجاد آرامش اعلام می‌کنبم.     بیشتر بخوانید:  گفت‌وگوی تلفنی روسای مجالس ایران و لبنان  
ما اطمینان داریم تنها راه آرامش، تقویت اتحاد و همدلی میان ملت‌های منطقه است؛ شهرداری‌های کلان شهر‌های ایران در این ایام در کنار شهروندان و مسوولان بیروت خواهند ایستاد.
 تهران، اصفهان، شیراز، بندرعباس، رشت، ارومیه، تبریز، اردبیل، قم، کرج، زاهدان، کرمانشاه، اهواز، کرمان، یزد، همدان، مشهد و اراک، کلان شهر‌هایی هستند که این نامه را برای شهردار بیروت مرقوم کردند.   شبکه خبری اسکای نیوز عصر روز سه شنبه (۱۴ مرداد) از وقوع یک انفجار در مرکز بیروت خبر داد. خبرگزاری رسمی لبنان نیز در همین رابطه در گزارشی اعلام کرده است که آتش سوزی بزرگی در نزدیکی سیلو‌های گندم، در یکی از انبار‌های مواد محترقه و آتش‌بازی واقع در بندر بیروت رخ داده است. صدای انفجار به اندازه‌ای شدید بوده که در پایتخت و حومه شنیده شده است.   انتهای پیام/ 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لبنان شهرداران ایران کلان شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۱۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شنیده‌ شدن صدای انفجار در پایگاه هوایی میرون اسرائیل

به گزارش قدس آنلاین، رسانه‌های اسرائیلی، لحظاتی پیش از شنیده شدن صدای انفجار در پایگاه هوایی میرون واقع در کوه‌های الجرمق در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند. عصر دیروز سه‌شنبه نیز این پایگاه هوایی آماج موشک‌های حزب‌الله لبنان قرار گرفته بود و شبکه‌های اجتماعی تصاویری از هدف قرار گرفتن این پایگاه مهم و راهبردی اسرائیل منتشر کرده بودند.

لحظاتی پس از انتشار این خبر، حزب‌الله لبنان با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که در حمایت از مردم غزه و مقاومت آنها، با موشک‌ هدایت‌شونده، واحد کنترل هوایی پایگاه مرون را هدف قرار داده و موفق شده است تجهیزات آن را کاملا منهدم کند.این پایگاه راهبردی هوایی رژیم صهیونیستی تاکنون بارها آماج موشک‌های مقاومت لبنان قرار گرفته است و متحمل خسارات متعددی شده است. این پایگاه رژیم صهیونیستی پیش از این نیز بارها هدف حملات موشکی و پهپادی حزب الله لبنان قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • انفجار مهیب در حمله موشکی حزب الله به یک پایگاه اسرائیلی+ فیلم
  • تقدیر مجمع کلانشهر‌های ایران از خدمات ۲۰ ساله شهردار قم
  • هم‌افزایی شهرداران کلان‌شهرها در توسعه فرهنگ رضوی در ایام دهه کرامت
  • هم‌افزایی شهرداران کلانشهرها در توسعه فرهنگ رضوی در ایام دهه کرامت
  • آغاز برنامه‌ریزی‌ها برای برگزاری جشن‌های دهه کرامت سال ۱۴۰۳ از مشهد مقدس
  • تبریک شخصیت‌های لبنانی و فلسطینی به ایران 
  • نشست ادواری شهرداران کلان شهرها و مراکز استان ها در مشهد+ عکس
  • نشست ادواری شهرداران کلان‌شهرها و مراکز استان‌ها در مشهد+ عکس
  • شنیده‌ شدن صدای انفجار در پایگاه هوایی میرون اسرائیل
  • صدای انفجار در پایگاه هوایی میرون اسرائیل