Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@15:50:17 GMT

لرستان ظرفیت خوبی در حوزه نفت و گاز دارد

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۸۱۴۶۱

لرستان ظرفیت خوبی در حوزه نفت و گاز دارد

خادمی با اشاره به وجود ظرفیت بالا در حوزه نفت و گاز در استان، گفت: شهرک پتروشمی با هدف تولید محصولات پایین دستی پتروشمی در استان فعال است و چند پالایشگاه در دست اقدام است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « سید موسی خادمی» امروز(16 مرداد) در حاشیه مراسم بهره برداری واحد کاتالیست پتروشمی خرم آباد ازطریق ویدئو کنفرانس با حضور رییس جمهوری برگزار شد، گفت: استان لرستان دارای ظرفیت خوبی در حوزه نفت و گاز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار لرستان اظهار داشت: استان لرستان محل عبور ۷۰۰ هزار بشکه نفت و فرآورده های نفتی از این استان از طریق خطوط نفتی در حال عبور است.

 

وی ادامه داد: این مقدار نفت و فرآورده های نفتی از خوزستان به سمت مرکز و غرب و شمال کشور عبور داده می شود.

 

خادمی بیان کرد:در استان لرستان به ویژه در شهرستان پلدختر و مخازن و حوزه های تولید نفت وجود دارد.

 

وی با اشاره به اهمیت طرح های حوزه نفت و پتروشیمی در استان لرستان، اذعان داشت: تلاش می شود در استان سرمایه گذاری در اینگونه طرح ها انجام شود.

 

خادمی  ادامه داد: شهرک پتروشمی با هدف تولید محصولات پایین دستی پتروشمی در استان فعال است و در این شهرک چند پالایشگاه در دست اقدام است.

 

استاندار لرستان اظهار کرد: یکی از مطالبات استان در این حوزه حمایت وزارت نفت برای تامین مواد مورد نیاز اینگونه صنایع در استان است.

 

خادمی در ادامه با اشاره بهره برداری از واحد کاتالیست پتروشمی خرم آباد بیان کرد: بهره برداری این طرح همراه با فناورانه و تکنولوژی بالا بود که توسط هلدینگ پتروشمی باختر انجام شد و کشور را از وابستگی جدی صنعت پتروشمی نجات داد.

 

پایان پیام/85

منبع: شبستان

کلیدواژه: نفت و گاز پتروشیمی مطالبات استان لرستان حوزه نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۱۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصارف مالیات به خوبی برای شهروندان تبیین شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، آیت الله علیرضا اعرافی، مدیر حوزه های علمیه شامگاه پنجشنبه ۳۰ فروردین در دیدار رئیس کل و معاون سازمان امور مالیاتی کشور با تبریک علمیات غرورآفرین «وعده صادق» و درهم کوبیدن سرزمین‌های اشغالی، رسالت سازمان امور مالیاتی کشور را بسیار مهم توصیف کرد و گفت: حضرت امیرالمؤمنین امام علی (ع) در نامه ای به کارگزاران خود به ویژه مالک اشتر به چهار اولویّت اصلی حکومت در جامعه اسلامی اشاره کرده اند.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور ادامه داد: حضرت وقتی مصر را به مالک اشتر سپردند، چهار توصیه را هم متذکر شدند، جالب این است که این چهار سفارش مهم‌ترین چیزهایی است که از حکومت و دولتمردان به ویژه شما دست اندرکاران امر امورمالیات کشور انتظار می رود که حضرت با اولویت آن را بیان کرده اند شامل؛ «جِبایَةَ خَراجِها، جمع آوری مالیات»، «وَ جِهادَ عَدُوِّها، جهاد با دشمنان»، «وَ استِصلاحَ اَهلِها، سازندگی معنوی» و «و عماره بلادها، سازندگی مادّی» که در آخر هم «وَ عِمارَةَ بِلادِها»؛ کشور را هم آباد کنید را به والیان سفارش کرده است.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه با اشاره به وظایف نظام اسلامی در قبال مردم و جامعه، گفت: نظام اسلامی در حوزه جمع آوری مالیات، ایجاد امنیت، سالم‌سازی و آباد کردن جامعه و رسیدگی به شهروندان وظایف سنگینی به عهده دارد.

عضو مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: اخذ مالیات از شهروندان و فعالان اقتصادی باید با عمران آبادانی شهرها همراه باشد و عمران و آبادانی شهرها جلوی چشم شهروندان رخ دهد.

وی در ادامه به ابعاد مختلف نظام مالیاتی پرداخت و گفت: یکی از این اضلاع، بعد فرهنگی و ارزشی اخذ مالیات در جامعه و بین شهروندان است و باید فرهنگ پرداخت مالیات در جامعه ترویج پیدا کند.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور با تاکید بر این که عدالت مالیاتی، همراهی مردم را به دنبال دارد، گفت: اگر مصارف مالیات به خوبی برای شهروندان تبیین شود جامعه با آمادگی بیشتری مالیات پرداخت خواهد کرد.

در ابتدای این دیدار، رئیس کل سازمان امور مالیاتی گزارشی از برنامه‌ها و فعالیت‌های این سازمان ارائه کرد.

دیگر خبرها

  • ساخت برنامه‌ای از تحوّل زندگی افراد در حرم مطهر رضوی
  • مصارف مالیات به خوبی برای شهروندان تبیین شود
  • ۸۵۰ هزار تن ظرفیت ذخیره‌سازی گندم در سیلوهای لرستان داریم
  • تولید ۷۰۰هزار تن آرد در لرستان
  • هنر ظرفیت تحول یک جامعه را دارد
  • صرفه‌جویی ۵۰۰ میلیارد تومانی حوزه آرد و نان در لرستان
  • ‌ایده‌ها و برنامه‌های مبتکرانه برای تحقق شعار سال فراخوان می‌شوند
  • ظرفیت خوبی برای صادرات محصولات شوینده و خودرویی قزوین به بلاروس داریم
  • افتتاح ۲۸۸ پروژه کشاورزی در دولت سیزدهم
  • احیاء ۳۵ واحد پرواربندی با ظرفیت حدود ۱۰ هزار راس دام در لرستان