Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@17:56:14 GMT

تولید آلومینیوم در کشور ۵۰ درصد افزایش یافته است

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۸۱۵۲۰

تولید آلومینیوم در کشور ۵۰ درصد افزایش یافته است

حسین مدرس‌خیابانی روز پنجشنبه در مراسم آغاز بهره‌برداری از خط تولید شرکت نفیس پارت در شهرک صنعتی شهرستان زبرخان افزود: افتتاح هر طرح جدید خاری است در چشم دشمنان و در سخت‌ترین شرایط اقتصادی بخش تولید با شتاب به حرکت خود ادامه می‌دهد.
وی ادامه داد: وقتی که غول‌های خودروسازی کره ایران را ترک کردند همه انتظار داشتند خودروسازی کشور تعطیل شود ولی با این‌حال صنعت خودروسازی ۲۰ درصد افزایش تولید داشته است و همه اینها نتیجه صبوری و مقاومت عوامل تولید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: امسال به خوبی به شعار جهش تولید عمل می‌شود و با تمام توان تلاش می‌کنیم در کنار جهش تولید حمایت از تولید داخلی و بومی‌سازی محقق شود.
مدرس خیابانی افزود: نتیجه و ثمره جهش تولید باید در سفره مردم مشهود باشد و با افزایش میزان اشتغال برای جوانان ایرانی سفره مردم پررنگ‌تر می‌شود.
وی ضمن تبریک روز خبرنگار ادامه داد: در جنگ اقتصادی که درگیر آن هستیم رسانه‌ها نقشی موثر دارند و خبرنگاران در کنار رزمندگان بخش صنعت و تولید نقشی بی‌بدیل ایفا می‌کنند.
او ادامه داد: در این شرایط خاص، آگاه‌سازی مردم از موفقیت‌ها و دستاوردهای نظام هنر خبرنگاران است که به خوبی از عهده آن برآمده‌اند.

مرکز شهرستان ۶۰ هزار نفری زبرخان در ۱۰۰ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

برچسب‌ها وزارت صنعت معدن و تجارت جهش تولید حسین مدرس خیابانی شرکت آلومینیوم ایران صمت خودرو سازی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت صنعت معدن و تجارت جهش تولید حسین مدرس خیابانی شرکت آلومینیوم ایران صمت خودرو سازی ایران وزارت صنعت معدن و تجارت جهش تولید حسین مدرس خیابانی شرکت آلومینیوم ایران صمت خودرو سازی ایران جهش تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۱۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بومی سازی کاربردی ترین تجهیزات گلخانه ای کشور در مازندران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌مدیر تحقیق و توسعه شرکت دانش بنیان صنعتی در مازندران گفت : دستگاه دی اکسید کربن ساز ، از دود خروجی بویلر های حرارتی برای تولید و تزریق گاز دی اکسید کربن به گلخانه ها استفاده می کند.


حسین زاده افزود :هر سه نوع دستگاههای دی اکسید کربن سازبومی سازی شده این واحد صنعتی ، برای گلخانه ای صنعتی ،نیمه صنعتی و نیز گلخانه هایی در مقیاس کوچک قابل استفاده است.

مدیر واحد تحقیق و توسعه شرکت صنعتی دانش بنیان دابو صنعت ، با اشاره به اینکه استفاده از این دستگاه تولید محصولات گلخانه ای به ویژه سبزی و صیفی را تا 40 درصد افزایش می دهد ،قیمت تمام شده محصول بومی سازی شده را نیز 50 درصد ارزانتر از نمونه های مشابه خارجی عنوان کرد.

ازدستگاههای دی اکسید کربن ساز در گلخانه ها برای افزایش فتوسنتز به منظور تقویت ریشه زایی ،جوانه زنی ،گلدهی ومیوه دهی گیاهان استفاده می شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • ساخت ۶۰ درصد پروژ‌های مدرسه‌سازی با مشارکت مردم
  • تحقق رویای چین؛ خیابان ها در سیطره خودروسازان اژدهای سرخ!
  • چای از لیست کالا‌های مشمول مالیات یک درصدی حذف می‌شود
  • جهش تولید را در حوزه های مختلف اقتصادی باید دنبال کرد
  • تولید ۷۵ درصد پارچه موردنیاز کشور در داخل
  • جورچین صنعت گاز برای ادامه مسیر گاز ایران
  • جورچین صنعت گاز برای ادامه مسیر پرافتخار گاز ایران
  • مدت گارانتی خودرو افزایش می‌یابد / وعده داخلی‌ سازی المان‌ های اصلی اتوبوس برقی
  • بومی سازی کاربردی ترین تجهیزات گلخانه ای کشور در مازندران
  • چگونه ترکیه از صنعت خودروسازی ایران پیشی گرفت و ما بی توجه به فرمان رهبری دنبال مدیریت دولتی خودروسازی هستیم