Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سردار مرتضی میرزایی فرمانده انتظامی  مازندران در پیامی فرا رسیدن عید غدیر را به همه مسلمانان جهان و مردم ولایتمدار استان مازندران و روز خبرنگار را به اهالی قلم تبریک گفت. پیام تبریک فرمانده انتظامی مازندران به مناسبت عید غدیر در متن این پیام آمده است:

غدیر نقشه راه و نشانه‌ای از جامعیت اسلام، نعمت هدایت و نشان دادن صراط مستقیم به جامعه بشریت است و روز عید غدیر روز" الیوم اکملت لکم دینکم و اتممت علیکم نعمتی" است که در آن روز پیامبر گرامی اسلام فردی که از لحاظ شخصیت ایمانی، اخلاقی، انقلابی و نظامی و رفتاری فردی ممتاز و منحصر به فردی بود را به جایگزینی خود منصوب و مردم را به تبعیت از او موظف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مسأله غدیر یک حادثه بسیار بزرگ و پر معناست که به میمنت آن، امتداد خط همه رسالت هاى الهى در طول تاریخ روشن و نورانى شد. در غدیر، ولایت معنا و مفهوم عظیمى و مصداق مشخصى همچون اتّحاد و همبستگی امت اسلامی در همه‌ى شئون سیاسى و اجتماعى پیدا کرد که براى جامعه اسلامى ما، نقطه‌ای حساس و قابل تامل است.

عید غدیر روزى است که مفهوم ولایت اسلامى به وسیله پیامبر اکرم (ص) یک مصداق روشن و عینى پیدا کرد براى کسانى که مى‌خواهند از الگوى انسان طراز اسلام، نمونه‌اى ذکر کنند، و بهترین نمونه همان کسى است که در آن روز نبی مکرم اسلام او را با الهام الهى و به دستور پروردگار عالم، براى منصب عظیم ولایت، معین فرمود.

فرماندهی انتظامی استان مازندران، ضمن تبریک این روز سرنوشت ساز الهی، توفیقات روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی و همه دلسوزان نظام را در سایه رهنمود‌های داعیانه مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه‌ای مد ظله العالی از درگاه خداوند باریتعالی خواستار است. تبریک فرمانده انتظامی استان مازندران به مناسبت روز خبرنگار در این پیام آمده است:

هفدهم مردادماه در تقویم ایران اسلامی یادآور جانفشانی مردانی است از جنس قلم که سطر سطر مردانگی را با قطره‌های خون خود نوشتند و با نفس‌های واپسین خود، روح جاودانگی را در کالبد کلمات جاری کردند.

خبرنگاران متعهد راویان حقیقت در دنیای مجازی اند که به دور از هرگونه غوغا سالاری به نقش خطیر خود در زدودن هرگونه جعل و تحریف از سیمای پاک جامعه پرداخته و با پاکی قلم ارزشمند خود به انتقال فرهنگ و میراث ارزشمند اسلامی و اجتماعی اهتمام می‌ورزند.

فرماندهی انتظامی  مازندران با تبریک این روز فاخر، که به پاسداشت شهادت، خبرنگار شهید محمود صارمی، روز خبرنگار نام گذاری شده است از تلاش و کوشش خبرنگاران عزیز استان که در طول سال گذشته با ارتقاء احساس امنیت در استان، خادمان مردم ولایتمدار در نیروی انتظامی را در برقراری نظم و امنیت یاری دادند، قدردانی می‌نماید.

امید آن داریم تا در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج)، تحت زعامت مقام معظم رهبری”مدظله العالی” در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره موفق و سربلند باشید

فرمانده انتظامی مازندران

سرتیپ دوم پاسدارمرتضی میرزایی

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرمانده انتظامی مازندران عید غدیر روز خبرنگار فرمانده انتظامی روز خبرنگار عید غدیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۱۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک استاندار گلستان برای راهیابی مهدی الفتی ورزشکار گلستانی به رقابت‌های المپیک پاریس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان دکتر علی‌محمد زنگانه در این پیام آورده است: کسب سهمیه المپیک برای نخستین بار در تاریخ ژیمناستیک جمهوری اسلامی ایران توسط «مهدی الفتی» دلاور مرد گلستان و فرزند برومند و رشید سرزمین برادری، موجب شور، شعف و شادمانی تمامی ورزشکاران و ورزش دوستان شد.

این پیام می افزاید : گلستان استانی ورزش خیز و ورزشکار پرور است و همواره نام فرزندان این خطه بر تارک ورزش این سرزمین درخشیده است.

استاندار گلستان خاطرنشان کرد : بی‌تردید قرار گرفتن مهدی الفتی در رده دوم رنکینگ مسابقات کسب سهمیه المپیک و حضور در المپیک پاریس با ۶۲ امتیاز اتفاقی ارزشمند است که برای نخستین بار در تاریخ ورزش ژیمناستیک این کشور اسلامی رخ داد.

زنگانه افزود: اینجانب کسب سهمیه المپیک پاریس توسط مهدی الفتی را به مردم فهیم ایران و استان گلستان، به خصوص جامعه ورزش استان و مدیران تلاشگر ورزش استان تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم با تلاش همه فرزندان این سرزمین شاهد رشد و بالندگی بیش از پیش نگارستان اقوام ایران زمین باشیم.

دیگر خبرها

  • احساساتی شدن جان تری پس از پیام تبریک مورینیو به مناسبت ورود به تالار مشاهیر لیگ برتر / زیرنویس فارسی
  • پیام استاندار خراسان جنوبی به مناسبت "سالروز شکست آمریکا در طبس"
  • فرمانده کل انتظامی: طرح نور را با قوت ادامه می‌دهیم
  • پیام تبریک استاندار گلستان برای راهیابی مهدی الفتی ورزشکار گلستانی به رقابت‌های المپیک پاریس
  • پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت روز معمار
  • رئیس جمهور فرا رسیدن روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت
  • رئیسی فرا رسیدن روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت
  • پیام تبریک وزارت ورزش پس از کسب سهمیه‌های ایران در المپیک 
  • تبریک روز معمار ۱۴۰۳ + متن ادبی و پیام
  • پیام تبریک معاون وزیر ورزش به دختران المپیکی