Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-20@02:30:21 GMT

برگزاری جشنواره تابستانی ستارگان با حضور دانش‌آموزان

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۸۱۵۳۹

برگزاری جشنواره تابستانی ستارگان با حضور دانش‌آموزان

مسؤول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان خوزستان از برگزاری جشنواره ستارگان در این استان خبر داد.

به گزارش گروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام محمد عرب مسؤول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان خوزستان از برگزاری جشنواره ستارگان در استان خوزستان خبر داد و گفت: همزمان با فرصت اوقات فراغت تابستانی دانش‌آموزان، جشنواره بزرگ ستارگان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این جشنواره به صورت آنلاین برگزار می‌شود، افزود: از نکات جالب توجه جشنواره ستارگان امکان حضور و همراهی والدین با فرزندان خویش است که می‌توانند مراحل مختلف این مسابقه را در کنار فرزندان خود طی کنند.

حجت‌الاسلام عرب ادامه داد: در این مسابقه، محتوای آموزشی، مهارتی، تربیتی، اعتقادی و درسی در قالب‌های متنوع و جذاب در اختیار دانش‌آموزان قرار خواهد گرفت.

مسؤول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان خوزستان با انتقاد از برخی سبک‌های غلط آموزشی، گفت: در بسیاری از شهرها، فعالیت‌های آموزشی و تربیتی بیشتر به ایام سال تحصیلی محدود می‌شود؛ در حالی که استفاده از اوقات فراغت دانش‌آموزان در فصل تابستان اهمیت دوچندان دارد.

وی ادامه داد: مسؤولین جشنواره ستارگان نیز با هدف استفاده بهینه از فرصت تابستان، درصدد ایجاد فضایی گرم و صمیمی برای دانش‌آموزان مستعد هستند.

حجت‌الاسلام عرب افزود: با توجه به لزوم سلامت جسمانی دانش‌آموزان و نیز شیوع بیماری کرونا، این مسابقه به صورت کاملا مجازی پیگیری خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه توجه به مسائل علمی و درسی دانش‌آموزان در جشنواره ستارگان لحاظ شده است، گفت: در این جشنواره، علاوه بر توجه به مباحث تربیتی، بر مسایل آموزشی و درسی نیز تاکید خاص شده است.

مسؤول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان خوزستان با اشاره به اینکه برای دانش‌آموزان دو نوع محتوا در نظر گرفته شده است، گفت: نوع اول محتوای آموزشی شامل مهارت‌های فنی، امدادی، هنری و تشکیلاتی و اعتقادی است و نوع دوم محتوای تربیتی و تعاملی است که شامل پویش، چالش‌ها، محتوای انگیزشی، سبک زندگی، مسابقات ذهن برتر، رادیو ستارگان، ستارگان تی‌وی است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: جشنواره ستارگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۱۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز جشنواره آفرینو برای ارایه ابتکارهای دانش آموزان

به گزارش خبرنگار مهر، همایش آموزشی - توجیهی رؤسای ادارات مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش از صبح امروز در محل باشگاه فرهنگیان در حال برگزاری است.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش‌وپرورش در این نشست بر ضرورت برخورد جدی با تخلفات تاکید کرد و گفت: کارها باید کیفی اجرا شود. اعتقاد بنده این است که اگر کاری انجام می‌شود با نهایت کیفیت برگزار شود.

محمودزاده با بیان اینکه امسال چند کار ویژه در مجموعه این سازمان برگزار خواهد شد، گفت: اولین جشنواره آفرینو به منظور ارائه و انتشار ابتکارات و خلاقیت‌های مدارس امسال برگزار خواهد شد.

وی افزود: حدود ۶ هزار و ۲۰۰ طرح تاکنون به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: کارویژه دیگر در حوزه زبان است که باید محتوای آموزش‌ها متناسب با فرهنگ دینی و بومی و اسلامی ما باشد.

وی از کارویژه‌های دیگر سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی را «نظارت» دانست و گفت: این موضوع هم میدانی و سامانه‌ای انجام می‌شود و رعایت الزامات قانونی مورد تاکید است.

محمودزاده بر مردمی‌سازی و مشارکت تاکید کرد و گفت: در این زمینه دو پروژه برای مشارکت مردم در اداره مدارس تعریف شده است. این کار در مدارس دولتی صورت می‌گیرد.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی تاکید کرد: حتماً به بحث اردوهای دانش‌آموزی جدی‌تر ورود کنید. مدارس غیردولتی را به سمتی سوق دهید که از ظرفیت‌های اردوگاه‌ها استفاده کنند. یکی از محوری‌ترین امور به منظور افزایش توانمندی و مهارت‌های دانش آموزان باید برگزاری اردوهای دانش‌آموزی باشد.

کد خبر 6081832 علی قدمی

دیگر خبرها

  • «تک ماده» برای ۴ درس؛ کمک به دانش‌آموز یا پوشاندن ضعف آموزش در مدارس؟/ «کاهش معدل از سخت‌تر شدن سوال‌ها نیست از کاهش سطح آموزشی است»
  • ایجاد شرایط مشارکت پر رنگ شهروندان و دانش آموزان در برنامه‌های گرامیداشت هفته معلم
  • برگزاری جشنواره دختران آفتاب در شهرستان گچساران
  • آغاز جشنواره آفرینو برای ارایه ابتکارهای دانش آموزان
  • آزمون‌های نهایی دانش آموزان به سازمان جدید سنجش واگذار می شود
  • جشنواره بازی های بومی محلی در مدارس پارس‌آباد
  • حق نداریم مدارس خیرساز را تغییر نام دهیم
  • برپایی جشنواره کارآفرینان کوچک با شعار «مدرسه کارآفرین»
  • آماده میزبانی از رویدادهای ملی ورزش دانش آموزان هستیم
  • شروع طرح ماهر هلال‌ احمر در مدارس استان مرکزی