Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی ضمن همدردی با همه لبنانی‌ها در فاجعه انفجار بیروت تاکیدکرد که دشمنان در تلاش برای باج‌گیری از لبنان هستند؛ درحالی که لبنان هرگز شکست نمی‌خورد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از فلسطین‌الیوم٬ جنبش جهاد اسلامی روز گذشته تجمع گسترده‌ای در استان مرکزی نوار غزه برای یادبود نبرد «بنیان مرصوص» که «سرایا القدس» (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی) به همراه گروه‌‌های مقاومت در سال 2015 انجام داد٬ برگزار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم٬ گروهی از رهبران و نیروها و طرفداران جهاد اسلامی و گردانهای القدس و نیز شمار زیادی خانواده‌های شهدای نبرد بنیان مرصوص و اهالی غزه حضور داشتند.

«نافذ عزام» عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی در سخنانی گفت که این مراسم٬ وفاداری به شهدایی است که برای ملت و سرزمینشان جان خود را فدا کردند.

عزام تصریح کرد که جنگ هولناکی که رژیم اشغالگر در سال 2014 به راه انداخت٬ با هدف تضعیف اراده مردم و دست کشیدن آنها از حقوقشان انجام شد.

وی خاطرنشان کرد که ملت فلسطین طی سالهای درگیری با دشمن صهیونیستی ثابت کردند که حماسه واقعی٬ ادامه فداکاری‌ها و ارائه یک الگوی بزرگ با وجود امکانات کم است و این ملت توانستند در برابر اشغالگران ایستادگی و مقاومت کنند.

درخواست جهاد اسلامی از آوارگان فلسطینی برای همبستگی با حادثه‌دیدگان فاجعه بیروتنماینده جهاد اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم تشریح کرد ؛ ضربه امنیتی مقاومت فلسطین به دستگاه جاسوسی اسرائیلمستند «خانه عنکبوت»؛ نفوذ اطلاعاتی جهاد اسلامی به سرویس‌های امنیتی و جاسوسی اسرائیل

نماینده جهاد اسلامی اشاره کرد زمانی که آمریکا بر جهان مسلط شده و رژیم های عربی به سمت عادی‌سازی با اشغالگران می روند٬ همه گروه‌های مقاومت الگوی بزرگی از دستاوردهایشان را به نمایش می گذارند.

شیخ عزام٬ مقاومت را زندگی ملت فلسطین دانسته و تاکید کرد که گزینه مقاومت با وجود محاصره و فشارهای مستمر غیرقابل بازگشت است.

عضو دفتر سیاسی جهاد اسلامی در ادامه با اشاره به مستند «خانه عنکبوت» دستاورد امنیتی گردانهای  القدس در برابر دشمن صهیونیستی را ستوده و آن را هدیه‌ای به شهدای بنیان مرصوص دانست.

وی ادامه داد که فیلم مستندی که مبارزان سرایا القدس چند روز قبل از نفوذ هوشمندانه به دستگاه جاسوسی و امنیتی دشمن منتشر کردند٬ یک سیلی به صورت دشمن بود و بینی آن را به خاک مالید.

از سوی دیگر شیخ عزام خواستار پایان اختلافات و شکاف میان فلسطینیان شد و افزود که اکنون در برابر یک فرصت بزرگ برای بازگرداندن وحدت ملی هستیم؛ حماس و فتح و همه گروه‌های فلسطینی همگی خدمات ارزنده‌ای برای ملت و سرزمینشان ارائه کرده‌اند.

وی در خصوص اسرای فلسطینی در زندان‌های رژیم اشغالگر گفت که اسرا در قلب و ضمیر ما هستند و رسیدگی به مسئله آنها در صدر اولویت‌های ماست.

نماینده جهاد اسلامی در ادامه از کشورهای عربی که به عادی‌سازی با اشغالگران روی آورده‌اند خواست تا از کتاب خدا عبرت بگیرند؛ چرا که رژیم اشغالگر نابودشدنی است و هیچ مشروعیتی روی زمین فلسطینیان ندارد.

شیخ عزام در پایان با اشاره به فاجعه انفجار بیروت تاکید کرد که این حادثه یک درد و رنج بزرگ بود؛ چرا که بیروت از حامیان مقاومت و فلسطینیان در برابر دشمن اشغالگر است.

شیخ عزام افزود که دشمنان می‌خواستند با هدف شکست فلسطین و مسئله آن٬ لبنان را تضعیف کنند و برای باج‌گیری از لبنان با تجاوز به معیشت آنها تلاش کردند؛ درحالی که همه ما اطمینان داریم لبنان هرگز شکست نمی خورد.

انتهای پیام/

R36346/P36355/S8,90/CT10 واژه های کاربردی مرتبط انفجار بندر بیروت لبنان لبنان فلسطین بیشتر بخوانید... درخواست جهاد اسلامی از آوارگان فلسطینی برای همبستگی با حادثه‌دیدگان فاجعه بیروت نماینده جهاد اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم تشریح کرد ؛ ضربه امنیتی مقاومت فلسطین به دستگاه جاسوسی اسرائیل مستند «خانه عنکبوت»؛ نفوذ اطلاعاتی جهاد اسلامی به سرویس‌های امنیتی و جاسوسی اسرائیل قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... درخواست جهاد اسلامی از آوارگان فلسطینی برای همبستگی با حادثه‌دیدگان فاجعه بیروت نماینده جهاد اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم تشریح کرد ؛ ضربه امنیتی مقاومت فلسطین به دستگاه جاسوسی اسرائیل مستند «خانه عنکبوت»؛ نفوذ اطلاعاتی جهاد اسلامی به سرویس‌های امنیتی و جاسوسی اسرائیل واژه های کاربردی مرتبط انفجار بندر بیروت لبنان لبنان فلسطین پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ کارکنان کدام سفارتخانه‌ها در انفجار بیروت کشته یا زخمی شدند؟ ۲ ورود اولین محموله کمک‌های ایران به بیروت+عکس ۳ اخبار انفجار بیروت|۱۳۵کشته و بیش از ۵ هزار زخمی؛ دهها مفقود و ۳۰۰هزار بی خانمان/ ورود اولین محموله کمک‌های ایران به بیروت ۴ آیا قدرت انفجار بیروت به اندازه انفجار هیروشیما بود؟ ۵ آخرین تحلیل‌ها از انفجار بیروت| وقتی مصیبت لبنانی‌ها عرصه تسویه‌حساب مغرضانه عربستان می‌شود ۶ تداوم آتش سوزی ۵۰ انبار مواد غذایی در نجف+عکس ۷ لحظه به لحظه با انفجار بیروت|همبستگی محور مقاومت با مصیبت‌دیدگان/ پدیدار شدن رگه‌هایی از دخالت تل‌آویو در فاجعه ۴ آگوست ۸ مسکو: مواضع روسیه در مخالفت با قطعنامه ضدایرانی آمریکا تغییر نمی‌کند مهمترین اخبار بین الملل لحظه به لحظه با انفجار بیروت|همبستگی محور مقاومت با مصیبت‌دیدگان/ پدیدار شدن رگه‌هایی از دخالت تل‌آویو در فاجعه ۴ آگوست اردوکشی جریان غرب‌گرا در لبنان در سوءاستفاده از حوادث بیروت مسکو: مواضع روسیه در مخالفت با قطعنامه ضدایرانی آمریکا تغییر نمی‌کند فاجعه انفجار بیروت| تاکید حزب‌الله بر اتحاد ملی در لبنان/ هشدار درباره سوءاستفاده‌های دشمن صهیونیستی مهمترین اخبار تسنیم بزرگ‌ترین مجتمع پتروشیمی متانول ‌جهان ‌به دستور رئیس جمهور ‌افتتاح شد / تولید روزانه ۷ هزار تن متانول با گرید AA در ایران روحانی: می‌خواهیم از صادر کردن نفت خام فاصله بگیریم شرمن: ایران در برابر فشار حداکثری ترامپ مقاومت را برگزیده است جزئیاتی از طرح تأمین کالاهای اساسی| واریز یارانه غیرنقدی به حساب سرپرستان خانوار لحظه به لحظه با انفجار بیروت|همبستگی محور مقاومت با مصیبت‌دیدگان/ پدیدار شدن رگه‌هایی از دخالت تل‌آویو در فاجعه ۴ آگوست درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس دستگاه جاسوسی جنبش جهاد اسلامی جاسوسی اسرائیل جهاد اسلامی انفجار بیروت خانه عنکبوت بین الملل شیخ عزام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۱۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی برق در مناطقی از فلسطین اشغالی بر اثر حملات مقاومت لبنان

 سقوط چند فرود موشک که از لبنان به سوی شمال فلسطین اشغالی شلیک شده بود، شهرک صهیونیست نشین کریات شمونه را در تاریکی فرو برد.

به گزارش تسنیم، رسانه‌های عبری زبان با انتشار تصاویری اعلام کردند، حملات موشکی مستمری که علیه شهرک‌های شمال (فلسطین اشغالی) انجام می‌شود، باعث قطعی برق در کریات شمونه یکی از بزرگترین شهرک‌های این منطقه شده است.

همچنین برخی از رسانه‌ها با انتشار ویدیویی از برخی از شهرک‌های شمال فلسطین اشغالی اعلام کردند، حزب الله باعث کوچاندن اسرائیلی‌ها از این منطقه شده و اکنون شمال (فلسطین اشغالی) به شهر اشباح تبدیل شده است.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی هم در یک توصیف جالب اعلام کرد، در 200 مین روز از جنگ 7 اکتبر، حزب الله 200 هزار اسرائیلی را در منطقه شمالی به درون پناهگاه‌ها فرستاد.

به گفته این رسانه عبری زبان عصر سه شنبه 3 فروند پهپاد وارد حریم شمال شدند و همین امر باعث شد تا آژیر خطر به صدا در آمده و شهرک نشینان به سوی پناهگاه‌ها بروند.

از سوی دیگر حزب الله لبنان طی بیانیه‌ای تاکید کرد، بعد از ظهر امروز سه شنبه حمله هوایی ترکیبی را علیه مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در شمال شهر عکا انجام داده است.

براساس این بیانیه این عملیات با چند فروند پهپاد پوششی و شماری پهپاد انتحاری انجام گرفت و در آن مقر قرمانده تیپ گولانی و مقر واحد ایگور در شمال این شهر مورد حمله قرار گرفت.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی همچنین گزارش داد این اولین تهاجم علیه عکا در سال 2024 محسوب می‌شود.

آخرین باری که آژیر خطر در شهر عکا به صدا در آمد دسامبر 2023 بود.

شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی هم در این رابطه گفت علاوه بر عکا آژیر خطر در شهر حیفا نیز به صدا در آمد.

روتر نت هم در خبری که ساعات پایان شامگاه سه شنبه منتشر شد اعلام کرد، بیش از 30 فروند موشک به سوی منطقه الجلیل الاعلی شلیک شده است که بر اثر آن بخش‌های وسیعی از شهرک کریات شمونه به طور کامل در خاموشی فرو رفته است.

به نوشته رسانه‌های صهیونیستی، ارتش اسرائیل برای جلوگیری از ادامه حملات مقاومت در جنوب لبنان اقدام به شلیک منور در آسمان منطقه مرزی با جنوب لبنان است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • حملات هوایی شدید رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
  • لحظه هدف قرار دادن پناهگاه صهیونیست‌ها توسط حزب‌الله |ببینید
  • وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: نبرد آتی در جبهه شمال تعیین کننده است
  • سردبیرالاخبار: عملیات «وعده صادق» قدرت ایران را ثابت کرد
  • حزب الله: مرکز تجمع دشمن صهیونیست را در حرش نطوعه هدف قرار دادیم
  • برخلاف ادعای نتانیاهو، ما به پیروزی نزدیک نیستیم!
  • قطعی برق در مناطقی از فلسطین اشغالی بر اثر حملات مقاومت لبنان
  • ببینید | حزب الله: پادگان «شراگا» در شمال عکا را هدف قرار دادیم
  • حزب الله: پادگان «شراگا» در شمال عکا را هدف قرار دادیم
  • وزیر دفاع اسبق لبنان: اسرائیل عامل انفجار بندر بیروت بود