Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیم ما انگیزه زیادی دارد و نمی‌خواهیم در تهران و آزادی بدون پیروزی جام را بالای سر ببریم. تاریخ انتشار: 13:15 - 16 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۴۴۲۱

خبرگزاری میزان - یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار با تیم ذوب‌آهن در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ نوزدهم، اظهاراتی داشت که در ادامه مهم‌ترین بخش‌های آن را می‌خوانید:

*قبل از اینکه درباره بازی صحبت کنیم جا دارد بار دیگر پوکر قهرمانی را خدمت هواداران تبریک بگویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خیلی‌ها برای آن تلاش کردند و مایه گذاشتند و از آنها تشکر می‌کنیم.

*وقتی موفقیت و جامی به دست می‌آید همه در آن دخیل هستند و از خیلی‌ها باید تشکر کنیم. از بیرانوند، احمدزاده، ماهینی و ربیع‌خواه و انصاری و کالدرون که زحمات زیادی برای این قهرمانی کشیدند و از پیشکسوتان که حمایت زیادی داشتند.

گل‌محمدی با اشاره به بازی‌های آینده لیگ گفت: از یک عده باید تشکر ویژه داشته باشم و آن بازیکنان تیم که با غیرت و پرتلاش طاهر شدند و مایه افتخار هواداران هستند.

*مقابل تیم خوبی بازی داریم که پرمهره است و بازیکنان خوبی دارد و با آمدن لوکا هم از نظر شکل بازی تغییرات خوبی انجام داد.

*تیم ما انگیزه زیادی دارد و نمی‌خواهیم در تهران و آزادی بدون پیروزی جام را بالای سر ببریم؛ و با تمام قوا برای انجام یک بازی خوب می‌رویم.

بیشتر بخوانید: بوناچیچ: مبارزه با قهرمان چند دوره لیگ برتر و فصل جاری، آسان نیست

انتهای پیام/

 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس یحیی گل محمدی پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۱۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پس از 11 سال، لورکوزن دوباره جام قهرمانی بوندسلیگا را بالای سر برد (فیلم)



منبع:خبرآنلاین

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: خلاصه بازی آگزبورگ 2 - بایرن مونیخ 3 (فیلم) دلیل عجیب فرار خداداد عزیزی از آلمان به آمریکا (فیلم) خلاصه بازی بایرن مونیخ 1 - یونیون برلین 0 (فیلم)

دیگر خبرها

  • پیرس مورگان: کریستیانو رونالدو می‌توانست برای آرسنال در هر فصل بالای 25 گل بزند!
  • پس از 11 سال، لورکوزن دوباره جام قهرمانی بوندسلیگا را بالای سر برد (فیلم)
  • پرسپولیس قهرمان خواهد شد | بارها فریاد می‌زدم که در این پست بازیکن می‌خواهیم
  • سوپر شیلد در دستان ستاره ایرانی (عکس)
  • یورگن کلوپ: احساس مزخرفی دارم؛ قهرمانی؟ احمق نیستم
  • پیولی: اینتر اسکودتو را می‌برد، ما هم هرکاری می‌کنیم تا دربی را ببریم
  • با ملوان سهمیه می‌خواهیم
  • ژاوی: حالا به جنگ با پی‌اس‌جی فکر می‌کنیم
  • هاشمی: ملی‌پوشان فوتسال عیدی خوبی به مردم بدهند/ شمسایی: جام قهرمانی را پس می‌گیریم
  • ویرا از گل محمدی جلو زد!