Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر ذوب‌آهن در هفته بیست‌وهشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال اظهار داشت:باید ابتدا پوکر قهرمانی را به هواداران تبریک بگوییم. برای قهرمانی زحمت زیادی کشیده شد. خیلی‌ها برای قهرمانی از جام مایه گذاشتند. در این قهرمانی همه عوامل باشگاه  و هواداران دخیل بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از حسبن ماهینی، علیرضا بیرانونو، فرشاد احمدزاده که از باشگاه رفتند، از بتزیکنان مصدوممان مانند ربیع‌خواه و انصاری، مربیان قبلی باشگاه کالدرون و برانکو که برای شکل گیری این قهرمانی زحمت زیادی کشید و همچنین از پیشکسوتانمان تشکر میکنم. دوست داشتیم پیشکسوتان و هوادارن در جشن قهرمانی کنار ما بودند.

وی افزود: از مدیریت باشگاه و مهدی رسول پناه هم که  مشکلات زیاد  باشگاه را حل می‌کند تشکر می‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: از بازیکنان که سرمایه اصلی باشگاه هستند و در گرما و سرما زحمت زیادی کشیدند تشکر می‌کنم. امیدوارم اسن روند حفظ شود. برای ما لیگ تمام نشده و در ۳ بازی باقی مانده با قدرت وارد زمین خواهیم شد تا تیم‌های دیگر تحت تاثیر نتایج ما متضرر نشوند. با قدرت لیگ را تمام می‌کنیم و سراغ جام حذفی می‌رویم.

وی گفت: ذوب‌اهن از تیم‌های خوب تیم است و شکل بازی این تیم با حضور لوکا بوناچیچ تغییر کرد. ذوب در سطح بالایی فوتبال بازی می‌کند و می‌دانیم بازی سختی پیش رو داریم. برای ما ۳ امتیاز این مسابقه حائز اهمیت است چرا که می‌خواهیم جام را با برد بالای سر ببریم.

وی در خصوص اینکه پرسپولیس انگیزه زیادی برای بازی با ذوب دارد، خاطرنشان کرد: انگیزه زیادی داریم و اصلا دوست نداریم در ورزشگاه خودمان امتیازی از دست دهیم.

گل‌محمدی در مورد غیبت هواداران گفت: این موضوع بیش از هر تیم دیگری به پرسپولیس ضربه زد. پر طرفدار ترین تیم آسیا هستیم و این موضوع به ما ضربه زد. متاشفانه از زمانی که من آمدم تنها دو بازی مقابل هواداران داشتیم. دلمان برای آنها تنگ شده است.

وی در مورد اینکه آیا نگران بسته شدن پنجره نقل و انتقالات نیستید، گفت: نگران هستیم چرا که برای این موفقیت زحمت زیادی کشیدیم. من اطلاعات دقیقی راجب این موضوع ندارم اما باشگاه برای حل این مشکلات زحمت می‌کشد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: در جام حذفی برای ما فرقی ندارد که با کدام تیم بازی کنیم. ما می‌خواهیم قهرمان شویم و همه حریفان قدرتمند هستند.

برچسب‌ها باشگاه پرسپولیس ذوب آهن لیگ برتر فوتبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس ذوب آهن لیگ برتر فوتبال باشگاه پرسپولیس ذوب آهن لیگ برتر فوتبال زحمت زیادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۱۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک احتمال بعید، ولی فوق‌العاده جذاب/ حساس‌ترین دربی تمام تاریخ در راه است؟

آفتاب‌‌نیوز :

بر اساس فرمول سازمان لیگ برای تعیین قهرمان لیگ برتر، بعد از تساوی تیم‌ها در امتیازات، بازی رودررو محاسبه خواهد شد و بعد از آن تفاضل گل تیم برتر را مشخص خواهد کرد. اگر تفاضل گل تیم‌ها هم با یکدیگر برابر باشد، گل‌های زده ملاک خواهد بود و رتبه تیم‌ها را مشخص می‌کند. با این حال اگر دو تیم در همه این آیتم‌ها برابر باشند، یک بازی مستقیم در زمین بی طرف مشخص خواهد کدام تیم در رتبه بالاتری قرار خواهد گرفت. استقلال در حال حاضر صدرنشین لیگ برتر است و پرسپولیس با یک امتیاز کمتر در رده دوم قرار دارد. همچنین تفاضل گل آبی‌ها هم نسبت به رقیب سنتی بهتر است و استقلال دو گل در این آیتم جلوتر است.

در تعداد گل‌های زده هم استقلال یک گل بیشتر از پرسپولیس زده و در مجموع شرایط بهتری برای قهرمانی نسبت به پرسپولیس دارد. با این حال هنوز ۷ بازی تا پایان فصل مانده و احتمال دارد در یک اتفاق نادر و عجیب دو تیم در همه زمینه‌ها برابر شوند. اتفاقی که برای فوتبال ایران فوق العاده خواهد بود و شاهد یک دربی جذاب در پایان فصل خواهیم بود. اتفاقی که تا به حال در فوتبال ایران سابقه نداشته، ولی در صورت وقوع یک روز تاریخی و پرهیجان را در تاریخ فوتبالمان شاهد خواهیم بود.

پرسپولیس و استقلال دو بار در این فصل به مصاف هم رفتند که هر دو بازی با تساوی به پایان رسید. با توجه به حذف استقلال از جام حذفی امکان تقابل دو تیم در این رقابت‌ها وجود ندارد. با این وجود در صورت تساوی دو تیم در همه آیتم‌ها، فینال لیگ را بین پرسپولیس و استقلال شاهد خواهیم بود و دربی سوم فصل از راه خواهد رسید. احتمال وقوع این اتفاق تاریخی و خاص بسیار کم است، ولی اگر چنین حالتی به وجود بیاید، قطعا مهم‌ترین و حساس‌تری دربی تاریخ را شاهد خواهیم بود.

تا به حال سابقه نداشته که دربی برنده لیگ را تعیین کند و بازی فینال تا به حال در لیگ بین پرسپولیس و استقلال برگزار نشده است. دو تیم چند بار در فینال جام حذفی به مصاف هم رفتند که آخرین آن فصل قبل بود که پرسپولیس با شکست استقلال موفق شد به جام قهرمانی برسد. با این حال تا حالا در لیگ برتر چنین شرایطی را دو تیم تجربه نکردند و اگر در این فصل چنین اتفاقی بیفتد و دو تیم در همه آیتم‌ها برابر شوند، حساس‌ترین دربی تمام تاریخ را شاهد خواهیم بود.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • آشتیانی: صنعت نفت بعد از دریافت گل اول متلاشی شد/ شانس قهرمانی پرسپولیس زیاد است
  • جنجال در آبادان: نمی‌خواهیم اوسمار حرف بزند!
  • یک احتمال بعید، ولی فوق‌العاده جذاب/ حساس‌ترین دربی تمام تاریخ در راه است؟
  • ورود سامانه بارشی در هفته آینده
  • قاسمپور: شانس برد پرسپولیس بیشتر از نفت آبادان است
  • حلالی: سبک بازی استقلال را نمی‌پسندم/ پرسپولیس قهرمان می‌شود
  • اسلامی: شجاعی مثل برخی مربیان دنبال دفاع کردن نیست
  • درویش: همه بازی‌ها را ببریم قهرمانیم
  • ترمیم معضل بزرگ پرسپولیس توسط اوسمار
  • ماموریتی بزرگ در پرسپولیس که یحیی از پس آن بر نیامد اما اوسمار انجام داد