Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون خدمات شهری شهردار مشهد گفت: به مناسبت دهه ولایت و در آستانه فرارسیدن عید سعید غدیر، نورافکن‌های گرافیکی با طرح ویژه غدیر در سطح شهر مشهد اکران شد.

مهدی یعقوبی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در راستای زیبا سازی بصری و افزایش حس نشاط در شهروندان، نورپردازی و زیباسازی ویژه سطح شهر همزمان با ایام دهه ولایت صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به فرارسیدن عید سعید غدیر با استفاده از تعداد ۴۲ نورافکن گرافیکی با تلفیقی از هنر و نور، طرح‌های ویژه غدیر در سطح شهر اکران شده است.

معاون خدمات شهری شهردار مشهد ادامه داد: این چراغ‌ها قابلیت این را دارند تا متناسب با رویدادهای مختلف طرح آن تغییر کند و اکران شود.

وی تصریح کرد: طرح ویژه این چراغ‌ها در میدان بسیج، میدان شریعتی، میدان فلسطین، چهارراه لشگر، تقاطع کلاهدوز-احمدآباد، پل قائم، خیابان شهید نواب صفوی، تقاطع شارستان شیرازی، میدان شهدا، میدان جانباز، بلوار رضوی و خیابان امام رضا اکران شده است.

کد خبر 437563

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرداری مشهد کلانشهر مشهد شهر عید سعید غدیر خم معاونت خدمات شهری شهرداری مشهد شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۱۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشت پلیس اصفهان دستبند طلای یک میلیاردی را به صاحب آن بازگرداند

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از بازگرداندن دستبند طلای یک میلیارد ریالی به دست صاحبش توسط نیروی گشت پلیس اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، رضا الوندی اظهار کرد: روز گذشته یکی از شهروندان با مراجعه به یکی از کارکنان معاونت فناوری ارتباطات و اطلاعات فرماندهی انتظامی استان که در حال گشت‌زنی در مجموعه باغ غدیر شهر اصفهان بود، یک عدد دستبند طلای مفقود شده را به او تحویل می‌دهد و از همان زمان تلاش زیادی برای یافتن صاحب این دستبند انجام می‌شود.

وی افزود: جست‌وجو برای یافتن صاحب دستبند طلا ادامه داشت تا اینکه معاون فناوری ارتباطات و اطلاعات فرماندهی انتظامی استان که برای سرکشی و دیدار با کارکنان این معاونت به مجموعه باغ غدیر آمده بود متوجه خانواده‌ای می‌شود که با آشفتگی مشغول جست‌وجو در قسمتی از پارک هستند و وقتی موضوع را جویا می‌شود آنها اعلام می‌کنند که یک عدد دستبند طلا به ارزش یک میلیارد ریال را گم کرده و از عصر در حال جست‌وجوی آن هستند، اما اثری از آن پیدا نکرده‌اند.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: پس از شنیدن اظهارات این خانواده، آن‌ها به ایستگاه پلیس هدایت و با ارائه نشانی و مستندات لازم دستبند طلای خود را از دست مأموران پلیس دریافت کردند.

الوندی با بیان اینکه واحدهای گشت انتظامی در تمام ساعات شبانه روز به گشت‌زنی در پارک‌ها، تفرجگاه‌ها و اماکن گردشگری می‌پردازند، عنوان کرد: شهروندان و مسافران نوروزی برای افزایش کیفیت خدمت‌رسانی مجموعه پلیس به مردم نظرات، پیشنهادات، انتقادات، تقدیر از عملکرد مأموران پلیس یا شکایت از آنان را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۹۷ اعلام کنند.

کد خبر 740028

دیگر خبرها

  • گشت پلیس اصفهان دستبند طلای یک میلیاردی را به صاحب آن بازگرداند
  • برگزاری محفل انس با قرآن در پارک غدیر یزد
  • ممنوعیت ترافیکی شب‌های قدر در مشهد اعلام شد
  • برنامه‌های ویژه اتوبوسرانی تهران برای شب‌های قدر و نمایشگاه قرآن
  • خدمات‌رسانی ویژه اتوبوسرانی در شب های قدر
  • وضعیت اکران سینماهای مشهد در شب‌های قدر چگونه است؟
  • اسکان بیش از ۴۰ هزار زائر در بوستان غدیر مشهد
  • ۱۳۰ تیم نظارتی در طرح سلامت نوروزی خراسان رضوی فعال هستند
  • نصب المان‌های ویژه در شلوغ‌ترین میدان شهر یاسوج
  • برنامه ویژه نظارتی حوزه سلامت محیط در شب‌های پرفضیلت قدر