Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@08:17:49 GMT

۱۷ هزار بسته در قالب کمک مومنانه در بابل توزیع شد

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۸۱۸۰۸

۱۷ هزار بسته در قالب کمک مومنانه در بابل توزیع شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مرتضی رمضانی پیش از ظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران ضمن تبریک عید سعید غدیر خم از تهیه و توزیع ۱۷ هزار ۳۰۵ بسته معیشتی در مرحله اول نهضت کمک مومنانه خبر داد و گفت: این تعداد بسته‌ها معیشتی به ارزش ۵ میلیارد تومان به نیازمندان اهدا شد.

فرمانده سپاه بابل با اعلام اینکه ۱۳ کمک جهیزیه عروس هم به خانواده نیازمند اهدا شد، افزود: ۳ هزار ۴۶۰ پرس غذای گرم، کارت هدیه بن خرید کالا، اقلام بهداشتی لوازم التحریر، پوشاک و کفش هم تهیه و بین نیازمندان توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رمضانی در پایان با تاکید بر اینکه سپاه با تمام امکانات و ظرفیت‌ها در کنار مردم خواهد بود، خاطرنشان کرد: سپاه بابل تا از بین رفتن ویروس منحوس کرونا برای خدمت رسانی به اقشار آسیب پذیر در کنار مردم است.

کد خبر 4992649

منبع: مهر

کلیدواژه: سپاه کربلای مازندران کمک مومنانه بابل ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا گرگان عید سعید قربان قزوین شهرکرد روز خبرنگار ماه محرم ستاد ملی مقابله با کرونا بیرجند کمک مومنانه عید غدیر خم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۱۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بسته‌های معیشتی به ارزش ۴۶ میلیارد ریال در مازندران

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران با اشاره به اجرای پویش‌های مختلف با مشارکت داوطلبان هلال احمر از توزیع بسته‌های معیشتی توسط هلال احمر به ارزش ۴۶ میلیارد ریال در این استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم مازندران، غلامعلی فخاری در جمع خبرنگاران گفت: تهیه و توزیع بیش از 5 هزار سبد معیشتی در قالب پویش هلال رحمت از سوی داوطلبان هلال‌احمر مازندران در نوروز 1403 رقم خورد.

وی به بهره مندی 20 هزار نفر از اجرای این طرح اشاره کرد و افزود: این سبد‌های معیشتی به ارزش 46 میلیارد ریال بود و در فرایند تهیه و توزیع اقلام معیشتی 750 نفر از خیران و داوطلبان مشارکت داشتند.

مدیرعامل هلال‌احمر مازندران تصریح کرد:  در طرح نوروزی امسال شاهد همکاری و هماهنگی داوطلبان و خیرین عضو هلال‌احمر مازندران بودیم و با اجرای پویش بشردوستی 194 داوطلب مشارکت کردند که با جمع آوری یک میلیارد و 455 میلیون ریال کمک‌های مردمی اجرا شد.

فخاری با تاکید بر اینکه  طرح نیابت با مشارکت 131 نفر داوطلب و  پویش مرهم زائر با مشارکت 186 نفر داوطلب انجام شد خاطرنشان کرد: پویش مروجین سلامت هم با مشارکت 95 داوطلب اجرا شد و با اجرای طرح غربالگری سلامت که طی آن 185 نفر داوطلب مشارکت کردند، از دیگر برنامه‌های اجرا شده حوزه داوطلبان هلال‌احمر مازندران در ایام تعطیلات امسال بود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران یادآور شد: مشارکت داوطلبان هلال‌احمر مازندران در طرح نوروزی بیش از 102 میلیارد ریال بود که از این میزان 44 میلیارد ریال در حوزه جوانان و 8 میلیارد ریال در حوزه امدادونجات بوده است.

وی تصریح کرد: امسال در اجرای طرح نوروزی 1758 نفر روز خیرِ داوطلب و 857 دستگاه روز خودروی داوطلبی با 7472 ساعت فعالیت داوطلبانه مشارکت داشتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توزیع ۶۲ میلیارد تومان بسته معیشتی در بین نیازمندان لرستان
  • برپایی موکب پذیرایی هیات بابل در غزه فلسطین
  • تفاهم‌نامه محیط زیستی نیروگاه نکاو دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل
  • پلمب واحد‌های متخلف تهیه و توزیع در استان یزد
  • اهدای بسته‌های معیشتی به خانواده‌های زندانیان دزفول
  • پلمب ۱۳۱ واحد متخلف تهیه و توزیع در سطح استان یزد
  • توزیع گوشت گرم به شکرانه پیروزی علیه اسرائیل در بین نیازمندان قم
  • توزیع داروی "وارفارین" در داروخانه‌های استان مرکزی
  • پایان طرح تشدید نظارت بر فرآورده های خام دامی در مراکز تولید ، توزیع و عرضه در خراسان شمالی
  • توزیع بسته‌های معیشتی به ارزش ۴۶ میلیارد ریال در مازندران