Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-20@14:00:56 GMT

یوونتوس دنبال خلق شگفتی با رونالدو

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۸۱۸۱۱

یوونتوس دنبال خلق شگفتی با رونالدو

دروازه‌بان لهستانی تیم فوتبال یوونتوس معتقد است امکان تغییر نتیجه مقابل المپیک لیون در بازی برگشت لیگ قهرمانان وجود دارد.

به گزارش مشرق، یوونتوسی ها در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا یک بر صفر مغلوب المپیک لیون شدند.

بیشتر بخوانید: گزینه‌های جانشینی ساری در یوونتوس طرفداری آنچلوتی از ناپولی مقابل بارسلونا

برای بازی برگشت بانوی پیر دنبال تغییر نتیجه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وسیچ شزنی نسبت باوردارد هم تیمی هایش می توانند باخت را جبران کرده و به مرحله بعد بروند.

وی گفت:وضعیت خیلی به سال گذشته و بازی با اتلتیکومادرید شباهت دارد. مسابقه‌ای که باید نتیجه می گرفتیم تا به دور بعد برویم. اطمینان دارم کریس رونالدو می تواند مثل آن بازی هت‌تریک کند.

این گلر افزود: او در بازی های بزرگ نقشی تعیین کننده دارد و می تواند تفاوت ایجاد کند. اطمینان دارم بازهم یک شگفتی دیگر را خلق خواهد کرد.

مصاف برگشت دو تیم فرداشب در تورین انجام خواهد شد.

در پیکار رفت لیونی ها با گل لوکاس توسار برنده شدند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا انفجار بیروت قرارداد ایران و چین یوونتوس لیگ قهرمانان اروپا فوتبال رونالدو لیگ قهرمانان کریس رونالدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۱۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر بد برای بایرن: ستاره رئال در ترکیب اصلی

به گزارش "ورزش سه"، میلیتائو در اولین دیدار فصل جاری به دلیل مصدومیت و پارگی رباط صلیبی ای مدتی طولانی از میادین دور شد و چاره‌ای جز این نداشت که زانویش را به تیغ جراحان بسپارد اما حالا به نظر می‌رسد که در شرایط بسیار خوبی برای بازگشت به میادین قرار دارد.

منابع نزدیک به رئال خبر داده بودند که این بازیکن آماده است تا در دیدار برابر منچسترسیتی در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ترکیب اصلی این تیم به میدان برود اما این اتفاق نیفتاد و کارلو آنچلوتی تصمیم گرفت که او را روی نیمکت قرار دهد و ریسکی انجام ندهد.

هر چند این ستاره برزیلی در دقایق پایانی بازی برگشت برابر سیتی به میدان رفت و به تیمش کمک کرد اما حالا روزنامه اسپانیایی آ.اس خبر داده است که او آمادگی لازم برای اینکه در دیدار برابر بایرن مونیخ در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا به میدان برود را دارد.

رئال مادرید سه‌شنبه شب هفته آینده باید در دیدار رفت از این مرحله در ورزشگاه خانگی بایرن مونیخ روبروی این تیم به میدان برود و بازی برگشت هم در تاریخ 19 اردیبهشت در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار خواهد تا تکلیف یکی از دو تیم صعودکننده به دیدار فینال مشخص شود.

دیگر خبرها

  • خبر بد برای بایرن: ستاره رئال در ترکیب اصلی
  • آلگری: با این کیفیت به ندرت پیش می‌آید به پیروزی برسیم
  • استقلال جان به لب، به صدر برگشت؛ فرار از شگفتی‌ساز
  • رونالدو نباشد النصر پنالتی را هم گل نمی‌کند!‏
  • خلاصه بازی بایرن لیورپول و آتالانتا + فیلم
  • فیلم/ خلاصه دیدار بایرن مونیخ ۱ - آرسنال ۰
  • سرمربی العین: ماموریت ما مقابل الهلال تمام نشده است
  • کریستیانو رونالدو پیروز نبرد حقوقی با یوونتوس؛ غرامت 19.5 میلیون یورویی برای ستاره پرتغالی
  • آلیسون: بازگشت تاریخی مقابل بارسا خیلی فرق داشت
  • پیروزی رونالدو در دادگاه: یووه محکم به پرداخت جریمه