Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-29@12:51:36 GMT

احتمال بازگشت استراماچونی و برانکو چقدر است؟

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۸۱۸۴۷

احتمال بازگشت استراماچونی و برانکو چقدر است؟

برانکو ایوانکوویچ در گفتگویی احتمال بازگشت خود به ایران را رد نکرده و این امر با توجه به ابراز علاقه همیشگی استراماچونی به حضور در ایران ممکن است به رویارویی احتمالی این دو مربی بدل شود.

به گزارش "ورزش سه"، برانکو که در حال حاضر سرمربی تیم عمان است، روزانه به دلایل مختلف با روزنامه‌نگاران ایرانی در ارتباط است، او در مصاحبه‌ای با روزنامه جام جم گفته شاید دوباره به فوتبال ایران بازگردد و این تبصره را هم اضافه کرده که با توجه به علاقه‌اش به هواداران پرسپولیس به استقلال نخواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این جمله بیانگر احتمال بازگشت این سرمربی موفق کروات به فوتبال ایران برای مرتبه چهارم است. او ابتدا به عنوان دستیار بلاژویچ وارد ایران شد و پس از آن در سال 2001 جانشین وی شد و بعد از قهرمانی با تیم ملی در بازی های آسایی بوسان ایران را ترک کرد و برای پیروزی چهار گله مقابل نیوزیلند در جام بین قاره‌ای به ایران بازگشت. برانکو پس از آن ایران را به جام جهانی برد و پس از نتایج ضعیف در جام جهانی به پایان قراردادش به تیم ملی رسید و به کرواسی بازگشت؛ اما نزدیک به 10 سال بعد او دوباره به ایران بازگشت و این بار با ساخت یک تیم برنده و پرافتخار در باشگاه پرسپولیس، نام خود را به عنوان یکی از بهترین مربیان خارجی شاغل در فوتبال ایران بر سر زبان‌ها انداخت.


او که حالا ایران را به مقصد الاهلی و هدایت تیم ملی عمان ترک کرده، احتمالا همچنان بی‌تاب بودن در فضای رقابتی فوتبال ایران است و چه‌بسا این مرتبه نه به عنوان سرمربی پرسپولیس که به عنوان سرمربی یک تیم جدید باشگاهی به ایران بازگردد. این چیزی است که از صحبت‌های برانکو در گفتگوی آخرش قابل تفسیر است. اینکه اگرچه او به استقلال نخواهد رفت ولی شانس حضورش در تیم های دیگر را هرگز از دست نخواهد داد. تیمی که ممکن است از بین مدعیان لیگ برتر و به عنوان مثال باشگاهی در یک استان مرکزی فوتبال ایران باشد!

 

 

 


بحث حضور برانکو البته زمانی مطرح‌شده که او با تیم ملی عمان قرارداد دارد و فعلا با این تیم درگیر است و در دور دوم مقدماتی نیز شرکت دارد و عملاً بازگشت او به فوتبال ایران منتفی است؛ مگر اینکه توافق با فدراسیون فوتبال عمان به هم بخورد.


اما صحبت در مورد بازگشت برانکو در شرایطی مطرح‌شده که موضوع جذاب برای هواداران استقلال بحث بازگشت آندره آ استراماچونی به ایران است. استراماچونی که در حال حاضر مشغول میهمانی‌های خانوادگی و جشن تولد سومین فرزندش است، خاطره‌ای بی نظیر را از دوره حضورش در استقلال به‌جای گذاشته و تبدیل به یک چهره اسطوره‌ای برای آنها شده و به اعتقاد بسیاری از آن‌ها، او تنها گزینه واقعی و راضی‌کننده برای استقلال است؛ اگرچه فرهاد مجیدی جانشین وی نیز نتایج قابل قبولی گرفته است.


اگرچه استخدام مجدد استراماچونی با توجه به پرونده بازش با استقلال و همینطور شرایط کرونایی بعید به نظر می‌رسد ولی بسیاری از هواداران همچنان حضور دوباره او را در سر می‌پرورانند و بحث در این باره از سوی افراد مختلف در باشگاه استقلال و بعضی دیگر از چهره‌های مرتبط با باشگاه همواره برای بخشی از هواداران استقلال امیدآفرین است که این مربی بار دیگر به ایران بازخواهد گشت.


در صورت تحقق این دو ماجرای جذاب برای لیگ فوتبال ایران و حضورهمزمان این دو سرمربی صاحب سبک فوتبال اروپا یکی از مکتب فوتبال اروپای شرقی و دیگری از ایتالیا با تمام تئوری های بی‌نظیرش می‌تواند هواداران فوتبال ایران را با جلوه‌های تازه‌ای از یک رقابت بی نظیر آشنا کند که نمونه‌اش را در لیگ برتر در این سطح کمتر به خاطر می‌آوریم.
شاید اولین سوالی که در ذهن هرکسی باوجود هردوی آنها در یک لیگ خطورکند این است که کدام یک از این دو سرمربی حرفه‌ای قادر است مچ دیگری را بخواباند و مسلما توانایی‌های هر دو مربی باعث می‌شود که کمتر کسی به خودش اجازه دهد که بتواند پیش‌بینی دقیقی را از موفقیت حتمی یکی از این دو سرمربی داشته باشد.


در طول تمام این سالها که از عمر فوتبال باشگاهی ایران سپری‌شده است بدون شک تاثیرمربیانی از این دست که قادرند ساختار یک باشگاه را علی رغم تمامی کمبود هایش تغییر دهد فواید بی شماری دارد که شاید پرداختن به آن در این مطلب نگنجد.

 

 

 


درست همان کاری رایکوف در سالهای گذشته در استقلال و یا همان تاج سابق انجام داد و اخیرا برانکوهمان کار را در پرسپولیس به منصه ظهور گذاشت که هنوز هم باوجوداینکه حدوداً دو سال از رفتن او از پرسپولیس می‌گذرد می‌توان رگه‌هایی از تاثیر این سرمربی کروات را در نزد انها به وضوح دید.


 حضور برانکو و استراماچونی و در کل مربیانی در این سطح و لِوِل و در صورت اینکه مدیران عامل در باشگاه‌ها سلیقه به خرج بدهند، می‌تواند علاوه بر تمام این موارد اشاره شده به ظهور بازیکنانی منجر شود که سال های سال می توانند در فوتبال ملی بدرخشند و قند را در دل‌های طرفداران فوتبال آب کنند.

 

این دو سرمربی که حالا کاملا با تمام ریز وبم فوتبال ایران و مشکلاتش کاملا دست وپنجه نرم کرده اند می توانند بهترین انتخاب برا هر تیمی باشند که داعیه قهرمانی نه تنها در ایران بلکه درسطح قاره را داند. انتخابی که به‌نوعی می‌توان حتی ادعا کرد که تضمینی برای موفقیت است.

برانکو ایوانکوویچ (سرمربی) آندره آ استراماچونی (سرمربی) استقلال تهران تیم ملی عمان عمان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: برانکو ایوانکوویچ سرمربی آندره آ استراماچونی سرمربی استقلال تهران تیم ملی عمان عمان دو سرمربی فوتبال ایران تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۱۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش داغ کیکر؛ احتمال همکاری بایرن مونیخ و رالف رانگنیک

 رالف رانگنیک تبدیل به گزینه اصلی بایرن مونیخ در صورت شکست در جذب آلونسو شده است. 

طرفداری | رالف رانگنیک که دوران موفقی را در اتریش سپری کرده، یکی از گزینه‌های هدایت بایرن مونیخ در صورت پاسخ منفی ژابی آلونسو محسوب می‌شود. 

به گزارش کیکر؛ در آلیانتس آرنا، ژابی آلونسو گزینه اول و نهایی بایرن مونیخ برای جانشینی توماس توخل است. ممکن است طی چهار هفته آینده، سرمربی اسپانیایی پاسخ نهایی خودش را مشخص کند اما هیچ تضمینی برای جدایی از بایرلورکوزن وجود ندارد. به همین دلیل، مکس ابرل و کریستوف فرویند ماموریت شناسایی گزینه‌های جایگزین را نیز پیش می‌برند. با وجود علاقه ابرل به روبرتو دزربی، سرمربی ایتالیایی برایتون حامی چنداین در بین تیم مدیریتی باواریایی‌ها ندارد. به خصوص زمانی که او به زبان آلمانی مسلط نیست. به همین خاطر نامی جدید در بایرن مونیخ مطرح شده است: رالف رانگنیک. مطابق یافته‌های کیکر، سرمربی اتریش اکنون گزینه اول بایرن مونیخ در صورت پاسخ منفی ژابی آلونسو محسوب می‌شود. سرمربی 65 ساله در سال 2019 نیز به صورت جدی در نزدیکی نیمکت بایرن مونیخ قرار داشت. زمانی که نیکو کواچ، لایپزیش تحت هدایت این مربی را در فینال دی‌اف‌بی پوکال شکست داد. 

رابطه عالی کریستوف فرویند و رانگنیک 

مدیر ورزشی بایرن مونیخ و رالف رانگنیک رابطه بسیار خوبی با یک‌دیگر دارند. آن‌ها از دوران حضور در سالزبورگ که رانگنیک از سال 2013 تا 2015 به عنوان مدیر ورزشی فعالیت می‌کرد، با یک‌دیگر آشنا هستند. با این حال مشخص نیست سرمربی اتریش پس از رقابت‌های یورو 2024 به دنبال هدایت تیمی دیگر خواهد بود یا خیر. 

مورینیو و کونته به مونیخ نمی‌روند

احتمال بازگشت هانسی فلیک به آلیانتس آرنا بررسی شده است اما این گزینه در حال حاضر رد می‌شود. گزینه انتصاب ژوزه مورینیو یا آنتونیو کونته به عنوان جانشین توماس توخل رد می‌شود. زین الدین زیدان نیز هرگز گزینه‌ای برای هدایت باشگاه نبوده است. یولیان ناگلزمان نیز پس از رقابت‌های یورو 2024 به تیم سابقش بازنخواهد گشت. سرمربی جدید اگر ژابی آلونسو نباشد، باید با نظر تیم مدیریتی بایرن مونیخ انتخاب شود. اولی هونس و کارل هاینتس رومنیگه نقش مهمی در انتخاب سرمربی آینده تیم‌شان خواهند داشت. 

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • فدراسیون، سرمربی و ۳ ملی پوش فوتبال ایران جریمه شدند
  • علت تردید گل محمدی چیست؟
  • فوتبال ایران ۵۱ هزار دلار جریمه شد/ از سرمربی گرفته تا سه ملی پوش
  • گزارش داغ کیکر؛ احتمال همکاری بایرن مونیخ و رالف رانگنیک
  • زمان بازگشت ستاره‌های ازبک استقلال و پرسپولیس به ایران
  • زمان بازگشت ستاره‌های استقلال و پرسپولیس به ایران
  • یک ایرانی در کادر فنی تیم ملی فوتبال چین
  • نکونام و استقلالی‌ها در انتظار بازگشت 4 ستاره
  • همراه با نتایج مدعیان آسیایی: لبخند چین با برانکو
  • دستیار مجیدی، استراماچونی و منصوریان میهمان تمرین امروز استقلال