Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@01:17:49 GMT

۴۵۰۰ خانوار نیازمند در بهشهر شناسایی شدند

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۸۱۸۶۳

۴۵۰۰ خانوار نیازمند در بهشهر شناسایی شدند

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار حسن پورقربان ظهر پنجشنبه در حاشیه رزمایش کمک مومنانه اظهار داشت: برابر منویات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و همزمان با شیوع مجدد ویروس منحوس کرونا بنابر ابلاغ قرارگاه استانی سپاه کربلا، گام اول دومین مرحله رزمایش بزرگ و سراسری کمک مومنانه شهرستان بهشهر تحت محوریت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در دهه ولایت اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این رزمایش با استفاده از ظرفیت تمامی حوزه‌های مقاومت و پایگاه‌های مقاومت بسیج و مشارکت حداکثری کلیه دستگاه‌های اجرایی، ادارات و نهادها، کارخانجات تولیدی، یگانهای نظامی و انتظامی، هیأت‌های مذهبی، کانون‌های قرآنی، مؤسسات مردم نهاد، آستان قدس رضوی، خیرین و معتمدین گمنام برگزار شد.

وی ادامه داد: در این گام چهار هزار و ۵۰۰ خانواده نیازمند شناسایی شده خدماتی از قبیل سبد معیشتی کالا، لوازم التحریر، کارت هدیه و … دریافت کردند.

کد خبر 4992652

منبع: مهر

کلیدواژه: سپاه کربلای مازندران شهرستان بهشهر کمک مومنانه ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا گرگان عید سعید قربان قزوین شهرکرد روز خبرنگار ماه محرم ستاد ملی مقابله با کرونا کمک مومنانه بیرجند عید غدیر خم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۱۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رزمایش مشترک روسیه و تاجیکستان در امتداد مرز افغانستان

رسانه‌های تاجیکستان از برگزاری رزمایش مشترک این کشور و روسیه در امتداد مرز افغانستان برای مقابله با هرگونه تهدید احتمالی خبر دادند. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، براساس اخبار منتشر شده در رسانه‌های تاجیکستان، رزمایش مشترک چهار روزه روسیه و تاجیکستان در امتداد مرز افغانستان برای مقابله با هرگونه تهدید احتمالی درحال برگزاری است.

رسانه های تاجیکستان هدف از برگزاری این رزمایش مشترک را مقابله با افزایش تهدیدات تروریستی و هرگونه تهدید احتمالی عنوان کردند.

بر پایه اخبار منتشر شده برخی تجهیزات نظامی روسیه برای این رزمایش به پایگاه نظامی 201 تاجیکستان منتقل شده است و انواع تاکتیک‌های رزمی به ویژه تاکتیک مهار گروه‌های تروریستی که به صورت غیرقانونی وارد تاجیکستان می‌شوند را در این رزمایش تمرین می‌کنند.

انهدام مخفیگاه داعش در مرز افغانستان با پاکستانتاجیکستان: تهدیدهای تروریستی در مرز افغانستان افزایش یافته استآغاز رزمایش مشترک روسیه و تاجیکستان در نزدیکی مرز افغانستان

پیش از این در فروردین ماه سال گذشته نیز نیروهای مسلح روسیه و تاجیکستان رزمایش مشترکی را در مرز با افغانستان برگزار کرده بودند.

پایگاه نظامی 201 در شهرهای دوشنبه و باختر تاجیکستان واقع شده است که  بزرگترین مرکز نظامی روسیه در خارج از مرزهای این کشور گفته می‌شود.

تاکنون هیئت حاکمه افغانستان به این رزمایش مشترک که در نزدیکی افغانستان برگزار می‌شود واکنشی نشان نداده است، اما مقامات حکومت طالبان بارها تأکید کرده‌اند که هیچ تهدیدی از خاک افغانستان متوجه دیگر کشورها و به خصوص همسایگان افغانستان نمی‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ایجاد ۴۵۰۰ فرصت شغلی در استان سمنان
  • ببینید | علت شلیک ضدهوایی در پادگان ابوذر سرپل ذهاب رزمایش بوده
  • استانداری کرمانشاه : علت شلیک ضدهوایی در پادگان ابوذر سرپل ذهاب رزمایش بوده
  • شلیک ضدهوایی از پادگان ابوذر مربوط به رزمایش پدافندی است
  • عذرخواهی در پی حادثه امروز در رژه ارتش در مشهد
  • رزمایش هوایی ارتش چین
  • اذعان افسران صهیونیست به استفاده از «فناوری هوش مصنوعی» در کشتار فلسطینی‌ها در غزه
  • رزمایش کره‌جنوبی در نزدیکی مرز کره‌شمالی
  • رزمایش مشترک روسیه و تاجیکستان در امتداد مرز افغانستان
  • شناسایی ۱۸ تغییر کاربری غیرمجاز در بهشهر