Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-24@04:46:37 GMT

واکنش آیت الله سیستانی به انفجار بیروت

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۸۱۸۸۰

واکنش آیت الله سیستانی به انفجار بیروت

آفتاب‌‌نیوز :

در متن بیانیه صادره از دفتر آیت الله سید علی سیستانی، مرجع عالیقدر شیعیان آمده است: مرجعیت عالی دینی در نجف اشرف از رخداد دردناکی که شهر بیروت عزیز در پی انفجار مهیب در بندر آن، در معرض این رخداد قرار گرفت و منجر به کشته و مفقود شدن افراد بسیاری و تعداد چند برابری مجروحان و مصدومان و بی‌خانمان شدن ده‌ها هزار شهروند شد و به خرابی گسترده و خسارت‌های شدید در ساختمان‌ها و دارایی‌ها در صحنه‌ای فاجعه‌بار و بی سابقه در دهه‌های اخیر شد، اندوه و تأسف بسیار خود را ابراز می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش سومریه نیوز، در بیانیه دفتر آیت الله سید علی سیستانی آمده است: عمیق‌ترین تسلیت‌ها و همدردی‌ها را در این مصیبت بزرگ به مردم شریف لبنان تقدیم کرده و از خداوند متعال مسألت داریم که مردم لبنان را برای پشت سرگذاشتن این محنت بزرگ، مورد عنایت قرار داده و به آنها توان، صبر و همبستگی بیشتری دهد.

ایشان از مومنان شریف و تمامی خیرخواهان در جهان خواستند تا با مردم لبنان در این شرایط دشوار داشته و هر کمک ممکنی را به آنها جهت کاستن پیامدهای این فاجعه بزرگ ارائه دهند.

مرجع عالی‌قدر شیعیان در ادامه تصریح کردند: از خداوند متعال مسألت داریم که قربانیان را مورد رحمت گسترده خود قرار دهد و به بستگان آنها صبر و شکیبانی عطا فرماید و به مصدومان نیز شفا و عافیت عنایت فرماید که خداوند مهربانترین مهربانان است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: آیت الله سیستانی انفجار بیروت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۱۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه انهدام پهپاد هرمس ۴۵۰ توسط حزب الله + فیلم

دریافت 5 MB

به گزارش همشهری آنلاین، مقاومت اسلامی لبنان با انتشار تصاویری از انهدام پهپاد هرمس ۴۵۰ رژیم صهیونیستی در حریم هوایی لبنان خبر داد. ویدئویی از لحظه انهدام پهپاد ارتش صهیونیستی توسط حزب‌الله ببینید.

کد خبر 846231 منبع: مهر برچسب‌ها خبر مهم هواپیما - پهپاد رژيم صهيونيستى لبنان - حزب الله

دیگر خبرها

  • پیام استاندار خراسان جنوبی به مناسبت "سالروز شکست آمریکا در طبس"
  • روحانیت باید توجه به آخرت را به جامعه تزریق کند
  • وزیر دفاع اسبق لبنان: اسرائیل عامل انفجار بندر بیروت بود
  • آیت الله نورمفیدی در گردهمایی ائمه جمعه منطقه یک: فضای محتوایی نماز جمعه نباید وارد فضای جناحی و گروهی شود
  • حزب‌الله: حمله موشکی به شمال اراضی اشغالی، پاسخی به جنایات علیه غزه بود
  • ببینید | شلیک ۳۰ موشک توسط حزب‌ الله لبنان به شهرک‌ های صهیونیستی
  • خیران سیستانی یک میلیارد و ۶۷۰ میلیون ریال در جشن گلریزان کمک کردند
  • لحظه انهدام پهپاد هرمس ۴۵۰ توسط حزب الله + فیلم
  • ببینید | عملیات جدید حزب‌ الله لبنان علیه رژیم صهیونیستی
  • مواضع صهیونیست‌ها در شومیرا از سوی حزب الله هدف قرار گرفت