Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رییس کل دادگستری خراسان شمالی دستورات لازم برای بررسی مشکلات حقوقی و رفع موانع تولید واحد‌های صنعتی شوقان را صادر کرد. تاریخ انتشار: 13:42 - 16 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۴۳۳۲

خبرگزاری میزان - حجت الاسلام والمسلمین جعفری، رییس کل دادگستری استان خراسان شمالی به صورت از پیش اعلام نشده از حوزه‌های قضایی بام و صفی آباد و شوقان به طور جداگانه بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس کل دادگستری استان خراسان شمالی در جریان این بازدید‌ها که تنی چند از معاونان قضایی نیز وی را همراهی می‌کردند، ضمن بازدید از این دو حوزه قضایی و گفت‌وگو با مدیران و پرسنل قضایی و اداری این مجموعه ها، از شورا‌های حل اختلاف نیز بازدید کرد.   گفت‌وگوی چهره به چهره با تنی چند از مراجعان و استماع مسائل و مشکلات مطروحه از دیگر محور‌های این بازدید به شمار می‌رفت.

رییس کل دادگستری خراسان شمالی در تشریح اهداف این بازدید خاطرنشان کرد: این بازدید‌ها به صورت دوره‌ای و فصلی و به منظور بررسی مشکلات، استماع انتقادات و پیشنهاد‌های مطروحه از سوی پرسنل قضایی و اداری و همچنین رسیدگی به مسائل و مشکلات طرح شده از سوی مراجعان و اعمال نظارت‌های قانونی صورت می‌پذیرد.

وی افزود: در کنار این بازدید‌ها عمده مسائل قضایی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی مردم نیز در جریان گفت‌وگو با مدیران قضایی شهرستان مورد نظر بررسی خواهد شد.   بیشتر بخوانید:     بازگشت به چرخه تولید واحد تولیدی آجر نقشینه و اشتغال زایی ۱۶۳ نفر با پیگیری دادگستری ایلام وی با تأکید بر ضرورت حفظ کرامت مراجعان، رسیدگی دقیق و منصفانه به امور مردم همراه با تکریم و احترام را یکی از اصلی‌ترین وظایف مدیران و پرسنل قضایی دانست.

حجت الاسلام والمسلمین جعفری در جریان بازدید از شورای حل اختلاف «سنخواست» از عملکرد این شورا در حصول سازش ۹۰ درصدی در پرونده‌های قضایی قدردانی کرد.

عالی‌ترین مقام قضایی استان خراسان شمالی همچنین از چند واحد تولیدی بازدید و در جریان اجرای مراحل اولیه احداث و تکمیل برخی از طرح‌های اقتصادی در شوقان قرار گرفت.

وی ضمن اطلاع از مراحل احداث و برنامه تکمیل و راه اندازی واحد تولیدی تیغه برف پاک کن خودرو در شوقان از کارگاه تیرچه بلوک هاشمی نیز در این بخش بازدید و طی گفت‌وگو و تماس تلفنی با مدیر کل صمت خواستار رفع مشکلات این واحد تولیدی مربوطه شد.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: خراسان شمالی شوقان موانع تولید رییس کل دادگستری خراسان شمالی واحد تولیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۱۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسائل کوچک نباید منجر به اختلال در چرخه تولید شرکت‌های صنعتی و تولیدی شوش شود

محسن حویزه در نشست شورای رفع موانع تولید شرکت های تابعه شهرستان که با حضور معاونین فرمانداری، جانشین دادستان شوش، روسای برخی ادارات، مدیران عامل برخی شرکت های شهرستان شوش ،کمک به رفع موانع چرخه تولید در واحدهای صنعتی شوش را مهمترین ماموریت دستگاه های متولی تولید و اشتغال در این شهرستان دانست و گفت: حفظ و تقویت چرخه تولید در شرکت های مستقر در شوش باید به عنوان اولویت در دستور کار قرار گیرد.

او می‌گوید: ماموریت اصلی همه دستگاه های زیرساختی شوش کمک به تولید، برداشتن موانع و همچنین پیگیری تسهیل گری برای پرداخت دیون واحدهای تولیدی شوش است.

حویزه با تاکید بر اینکه کارگر، اشتغال و چرخه تولید خط قرمز مدیریت این شهرستان است ادامه داد: مطالبه دستگاه های خدمت رسان از شرکت ها نباید به گونه ای پیگیری شود که به تولید و اشتغال در این شهرستان آسیب وارد کند.

 فرماندار شوش می گوید: قوانین پیرامون سیاست گذاری و فعالیت واحدهای تولیدی و صنعتی به طور کامل شفاف و صریح است و رعایت این قوانین توسط همه شرکت های خصوصی و دولتی مورد انتظار است.

این مقام مسئول با بیان اینکه تمام دستگاه ها به جای سنگ اندازی باید به دنبال تسهیل فعالیت واحدهای تولیدی در این شهرستان باشند گفت: بسیاری از مسایل مبتلا به واحدهای تولیدی با نگاه مسوولانه قابل گره گشایی در داخل شهرستان است و نباید مسایل کوچک منجر به اختلال در چرخه تولید در شوش شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • بررسی مشکلات کارخانه روغن نباتی گلناز با حضور مسئولین قضایی استان کرمان/گوش شنوا برای حل مشكل واحدهای توليدی
  • افتتاح دفتر حمایت از تولید و سرمایه‌گذاری در دادگستری قزوین
  • بررسی موانع آغاز به کار واحدهای جدید استحصال یُد در نخستین جلسه اقتصاد مقاومتی دادگستری گلستان
  • بازدید استاندار قزوین از ۲ واحد تولیدی
  • وضع برخی از قوانین، موجب سنگ اندازی در تولید می‌شود
  • حمایت از واحدهای تولیدی استان کرمان
  • افتتاح دفتر حمایت از تولید و سرمایه گذاری در دادگستری قزوین
  • مسائل کوچک نباید منجر به اختلال در چرخه تولید شرکت‌های صنعتی و تولیدی شوش شود
  • بررسی مشکلات صنایع شهرستان‌های دلیجان و محلات
  • گفت‌وگوی مسوولان قضایی استان تهران با شهروندان