Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-25@12:17:57 GMT

لیزینگ کارآفرین هم بورسی شد

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۸۱۹۰۱

لیزینگ کارآفرین هم بورسی شد

خبرگزاری آریا - با همت وتلاش مدیران شرکت لیزینگ کارآفرین، این شرکت مجوز ورود به بورس را دریافت کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا ، مجید نوروزی، معاون ناشران و اعضای شرکت بورس با اعلام مطلب فوق گفت: لیزینگ کارآفرین به همراه 7 شرکت دیگر پس از بررسی‌های لازم و مطالعات دقیق مجوز ورود به بازار بورس کشور را دریافت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: با توجه به اینکه لیزینگ کارآفرین شرایط لازم مالی وحسابرسی را داشته و مجوزش صادر شده؛ به زودی نماد این شرکت در بازار بورس درج خواهد شد.
بنا به این گزارش، شرکت لیزینگ کارآفرین پس از اخذ گواهی‌نامه‌های ایزو ISO 9001 (مدیریت کیفیت)، ISO 10002 (رضایت مشتریان)، ISO 31000 (مدیریت ریسک) و ISO 10014 (راهبرد منابع مالی و اقتصادی) از مؤسسه QS سوئیس و همچنین اخذ نشان لیزینگ برتر کشور، اخذ نشان ملی رتبه نخست تعهد و وفاداری به مشتریان و همچنین دریافت لوح تقدیر استاندارد و جایزه بین‌المللی بالاترین سطح دانش و تخصص در خدمات لیزینگ از سوی اتحادیه اروپا و پذیرش در سازمان بورس و اوراق بهادار تهران از بزرگترین و مهم‌ترین موفقیت‌هایی است که طی دو سال گذشته بدست آورده است.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: لیزینگ کارآفرین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۱۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهر تأیید مجوز حرفه ای روی تسویه مالی پرسپولیس

به گزارش قدس آنلاین، باشگاه پرسپولیس برای دریافت مجوز حرفه‌ای از کنفدراسیون فوتبال آسیا تمام مدرک‌های مالی خود را بارگذاری کرد تا تاییدیه لازم را دریافت کند.

کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال به عنوان مرجع رسیدگی به مدرک‌های ارسالی با بررسی تمام پرونده‌های جاری و پیشین باشگاه در سطح طلبکاران داخلی و خارجی آنها را تأیید و نتیجه بررسی‌های خود را به AFC ارسال کرد.

همچنین خود اظهاری اعضای فصل جاری تیم مبنی بر دریافت مطالبات خود تا تاریخ دهم دی ماه ۱۴۰۲ نیز مورد تأیید کمیته صدور مجوز حرفه ای قرار گرفت و به AFC ارسال شد.

از این رو پرسپولیس هیچ پرونده جاری مالی ندارد و آنها تنها باید موارد مرتبط با واگذاری مالکیت به بخش خصوصی را تا عصر فردا بارگذاری کنند که مورد بررسی سه روزه کمیته صدور مجوز حرفه ای قرار بگیرد و نظر نهایی در این باره اعمال شود.

شایان ذکر است دوشنبه گذشته بلوک ۸۵ درصدی سهام باشگاه پرسپولیس بالاخره در تالار فرابورس به فروش رفت تا کنسرسیوم بانکی به عنوان صاحبان اصلی این مجموعه انتخاب شوند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • نحوه خرید کشنده فاو در بورس
  • با اصلاح اطلاعات حساب بانکی خود سود سهام عدالت را دریافت کنید
  • لحظات بیرون انداختن مدیرعامل شرکت بورسی!
  • سیر تا پیاز بند بورسی
  • مدارک مالی پرسپولیس از سوی کمیته صدور مجوز حرفه‌ای تایید شد
  • سهامداران عدالت بخوانند؛ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • سهامداران عدالت بخوانند/ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • چقدر می توان به صورت های مالی شرکت ها اعتماد کرد؟
  • مهر تأیید مجوز حرفه ای روی تسویه مالی پرسپولیس
  • سقف معافیت مالی؛ داغ همیشگی بر پیشانی بورس!