Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-25@21:25:08 GMT

پیام همدردی و تسلیت دکتر ولایتی به مردم لبنان

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۸۱۹۵۷

پیام همدردی و تسلیت دکتر ولایتی به مردم لبنان

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل با انتشار پیامی مراتب همدردی خود را با دولت و ملت لبنان اعلام کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا، دکتر علی‌اکبر ولایتی به‌دنبال حادثه تأسف‌بار و دلخراش روز  سه شنبه بیروت، در پیامی این ضایعه را تسلیت و با دولت و ملت لبنان ابراز همدردی کرد.

در پیام مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل آمده است: حادثه دلخراش بیروت و کشته و مجروح شدن جمع زیادی از مردم عزیز این کشور، موجب تأسف فراوان شد و قلوب ملت بزرگ ایران را در این اندوه جریحه‌دار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در بخشی از این پیام با تسلیت به دولت و ملت بزرگ لبنان افزود: لبنان همواره سرافراز و استوار است و جمهوری اسلامی ایران نیز حمایت‌ها و همراهی‌های لازم را مانند همیشه خواهد کرد و در کنار دولت و مردم خواهد بود. 

ولایتی با ابراز اندوه فراوان، این حادثه تلخ را به ملت و دولت  بزرگ لبنان و همچنین برادر گرامی جناب آقای سیدحسن نصرالله و حزب‌الله لبنان که از دقایق اولیه  برای خدمت‌رسانی و رسیدگی به وضعیت پیش آمده در صحنه حضور یافته‌اند، تسلیت  گفت.

وی برای شهدای این حادثه آرزوی رحمت و غفران الهی، برای آسیب‌دیدگان شفای عاجل و برای بازماندگان صبر مسئلت کرد.

انتهای پیام/4033/

منبع: آنا

کلیدواژه: پیام تسلیت علی اکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل انفجار بیروت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۱۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس درگذشت عالم برجسته یمنی را تسلیت گفت

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، در این بیانیه آمده است که ما درگذشت این عالم بزرگ، بنیانگذار دانشگاه الایمان در یمن و هیئت جهانی اعجاز علمی در قرآن و سنت در مکه مکرمه را تسلیت می‌گوییم.

حماس تاکید کرد که این عالم بزرگ علاوه بر خدمات ارزشمندی که در راه اسلام و دعوت به آن انجام داد، همواره از حامیان قضایای امت اسلامی و در رأس آن قضیه فلسطین، قدس و مسجد الاقصی بود.

این جنبش ضمن تسلیت درگذشت این عالم بزرگ و حامی مقاومت فلسطین به خانواده وی و ملت یمن، از خداوند منان مسئلت نمود که او را با پیامبران، صادقان، شهدا و صالحان محشور فرماید.

گفتنی است؛ «شیخ عبدالمجید الزندانی» عالم برجسته یمنی و عضو اتحادیه جهانی علمای مسلمان دیروز (دوشنبه ) در سن 82 سالگی در یکی از بیمارستان‌های ترکیه درگذشت.

دیگر خبرها

  • پیام رئیسی در پی درگذشت عروس امام خمینی
  • پیام تسلیت رئیس جمهور در پی درگذشت مرحومه معصومه حائری
  • پیام تسلیت مخبر برای درگذشت مادر شهید غلامحسین دستوری رزاز
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت معصومه حائری
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • نماینده سابق مجلس عزادار شد /پیام لاریجانی
  • امام جمعه سابق دار فانی را وداع گفت | دلیل استعفای او در سال گذشته
  • اعلام آمادگی هلال‌احمر ایران برای کمک به مردم سیل زده چین
  • پیام تسلیت هیأت خانواده شهدا و ایثارگران به معاون شورای حل اختلاف و بسیج قوه قضائیه
  • حماس درگذشت عالم برجسته یمنی را تسلیت گفت