Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@07:09:13 GMT

سهام عدالت سرمایه ای ارزشمند برای آینده

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۸۱۹۸۷

سهام عدالت سرمایه ای ارزشمند برای آینده

آزاد سازی مرحله دوم سهام عدالت طی روزهای آتی تحولات جدیدی را در بازار سرمایه رقم می‌زند و به رونق بیش از پیش این بازار کمک خواهد کرد.

به اعتقاد محمود صفر زاده کارشناس بانکی و مدیر امور مالی بانک تجارت، روند مثبت و رو به رشد بازار بورس طی ماه های اخیر  بسیاری از هموطنان را به سرمایه گذاری در این بازار ترغیب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بین آزاد سازی مرحله دوم سهام عدالت که طی روزهای آتی انجام خواهد شد مطمئنا شرایط و رونق جدیدی را به این بازار تزریق می کند.
این کارشناس بانکی با توصیه به سهامداران سهام عدالت مبنی بر خودداری از فروش این سبد سهام ارزشمند می گوید: با نگاهی به ترکیب سهام های سبد سهام عدالت که بانک تجارت نیز یکی از سهام های این سبد را تشکیل می دهد ملاحظه می کنیم که هر یک از این سهم ها در آینده از قابلیت رشد بیشتری برخوردار بوده و ارزش افزوده مناسبی را برای دارنده سهم فراهم خواهد کرد. بدیهی است که در این شرایط سهامداران باید بدون توجه به نوسانات بازار سرمایه از هرگونه رفتار هیجانی برای فروش سهام عدالت پرهیز کرده ، به سهامداری خود ادامه دهند  و اطمینان داشته باشند که سهام عدالت در آینده سودهای بیشتری را برای سهامداران خود به ارمغان خواهد آورد.

منبع: فارس

کلیدواژه: سهام عدالت بازار سرمایه بازار سرمایه گذاری سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۱۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با اصلاح اطلاعات حساب بانکی خود سود سهام عدالت را دریافت کنید

محمد باغستانی مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: مکاتبات ما با ۸ شرکت که سود سهام عدالت را پرداخت نکردند ادامه دار است.

این مقام مسئول در ادامه اظهار کرد: افراد به چند دلیل سود سهام عدالت را دریافت نخواهند کرد که از جمله دلایل دریافت نکردن سود عدالت می‌توان به شش مورد درج شماره شبای نادرست، حساب بانکی مشترک، راکد بودن حساب، حساب بلندمدت، حساب بانکی مسدود و داشتن حساب ارزی اشاره کرد.

او در ادامه می‌گوید: اگر افراد حدودا تا یک هفته قبل از واریز سود سهام عدالت اطلاعات حسابی خود را بروز و مشکلات را رفع کنند سود برای آنها واریز می‌شود همچنین همراه با این سود، سود سنوات گذشته را هم دریافت خواهند کرد.

سود سهام عدالت که رئیس سازمان بورس در رابطه با واریز مرحله سوم آن به تازگی گفته بود: امیدواریم تا خرداد بتوانیم سود‌ها راجمع آوری و مابقی سود سهام عدالت را پرداخت کنیم البته باید زمان دقیق آن را شورای عالی بورس مشخص کند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

دیگر خبرها

  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید | یک راه بسیار ساده برای دریافت سود سهام عدالت
  • با اصلاح اطلاعات حساب بانکی خود سود سهام عدالت را دریافت کنید
  • ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیات مدیره مشخص شد
  • ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیئت مدیره مشخص شد
  • ۱۶۱ میلیارد تومان نقدینگی به بازار سهام تزریق شد
  • پیش بینی بورس چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳/ افت بازار سهام، سیگنال فرصت خرید است؟
  • سهامداران عدالت بخوانند؛ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • سهامداران عدالت بخوانند/ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • سقف معافیت مالی؛ داغ همیشگی بر پیشانی بورس!
  • ورود ۴۲ میلیارد تومانی نقدینگی حقیقی‌ها به بازار سهام در روز سبز شاخص کل بورس