Web Analytics Made Easy - Statcounter

میزگرد تخصصی بررسی علل تصادفات جاده‌ای و راهکارهای کاهش آن به میزبانی خبرگزاری تسنیم و در دفتر دادستان مرکز استان فارس برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، میزگرد تخصصی بررسی علل تصادفات جاده‌ای و راهکارهای کاهش آن به میزبانی خبرگزاری تسنیم و در دفتر دادستان مرکز استان فارس برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میزگرد حیدر آسیابی دادستان مرکز استان فارس، علیرضا سیاهپور مدیرکل حمل و نقل جاده‌ای و راهداری، سرهنگ دهقانی رئیس پلیس راه شمال استان فارس، محمدجواد مرادیان رئیس اورژانس و مرکز فوریت‌های پزشکی استان و تقوی معاون راه و شهرسازی استان حضور داشتند.

در این میزگرد درباره نقاط حادثه‌خیز استان فارس به ویژه محورهای بابامیدان به پل بریم، محور لار - جهرم و محور خرامه صحبت شد همچنین در ادامه نکاتی درباره تعداد پایگاه‌های اورژانس و نیاز استان به تعداد بیشتر این پایگاه‌ها، تصادفات، تلفات و همچنین جریمه‌های بازدارنده مطرح شد.

10 درصد از فوتی‌های تصادفات قم کودک و 41 درصد عابر پیاده ‌هستندفوتی‌های تصادفات استان قم 47 درصد کاهش یافتبیشترین تصادفات فوتی تهران در کدام مناطق رخ داد؟

در پایان حیدر آسیابی دادستان مرکز استان فارس نکاتی را پیرامون فرهنگ‌سازی در این زمینه مطرح کرد و اظهار داشت: رتبه نخست تلفات ناشی از تصادفات در شان استان فارس نیست.

وی گفت: باید راهکارهایی اتخاذ شود تا این رتبه حداقل متناسب با دیگر فاکتورهای استان از جمله جمعیت، راه و ترددها شود.

مشروح این میزگرد در روزهای آینده منتشر می‌شود.

انتهای پیام/424/ش

R7533/P/S6,61/CT1 بیشتر بخوانید... نخستین تصادف مرگبار در آزادراه تهران ـ شمال/ مرگ راکب موتورسیکلت سنگین بیشترین حجم تصادفات در قم مربوط به موتورسواران است تصادف زنجیره‌ای در اتوبان کرج - قزوین حدود ۳۰ مصدوم برجای گذاشت قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... نخستین تصادف مرگبار در آزادراه تهران ـ شمال/ مرگ راکب موتورسیکلت سنگین بیشترین حجم تصادفات در قم مربوط به موتورسواران است تصادف زنجیره‌ای در اتوبان کرج - قزوین حدود ۳۰ مصدوم برجای گذاشت پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ علت اصلی افسارگسیختگی قیمت‌ها در بازار مسکن چیست؟ ۲ گزارش|تأکید مراجع عظام تقلید بر اقامه عزای سیدالشهدا(ع) با رعایت کامل بهداشت / ‌عزاداری امام حسین(ع) ‌هرگز نباید فراموش شود ۳ سقوط نمودار نرخ رشد جمعیت کشور دستخوش عومل داخلی و خارجی؛ بحرانی که جدی گرفته نمی‌شود ۴ محرومیت‌زدایی بنیاد مستضعفان ‌در هرمزگان/ اجرای الگوی جامع آبادانی و پیشرفت در "لارک و بخش احمدی" + فیلم ۵ گزارش ویدیوئی| ‌افت ولتاژ برق دربخش تلنگ قصرقند/ ‌روستایی‌ها‌ که از نعمت آب‌سرد و هوای خنک کولر ‌محروم‌اند ۶ کرونا نبض صنایع دستی را به شماره انداخت/ واحدهای تولیدی حال و روز خوشی ندارند ۷ رئیس سازمان چای کشور: ۲۳۰ هکتار از باغات چای رها شده به چرخه تولید برگردانده شد ۸ ابتکار فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال‌شرق در تبریک روز خبرنگار / قدردانی از ‌‌مدافعان و یاوران سلامت / نیروهای مسلح کنار مردم‌اند + فیلم مهمترین اخبار استانها بزرگ‌ترین مجتمع پتروشیمی متانول ‌جهان ‌به دستور رئیس جمهور ‌افتتاح شد / تولید روزانه ۷ هزار تن متانول با گرید AA در ایران فلسفه مناطق ممنوعه در نوار مرزی از زبان فرمانده مرزبانی / اجازه ورود اقلام ضدفرهنگی، مشروبات الکلی و سلاح را نمی‌دهیم نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس: چرا نیروهای خدماتی مدارس شامل افزایش حقوق نشدند؟ ‌‌دادگاه متهمان پرونده غله احتمالا علنی برگزار می‌شود / در مقابله با مفاسد اقتصادی دستگیری‌هایی از ‌منتسبین به مسئولان و افراد خاص داشته‌ایم مهمترین اخبار تسنیم بزرگ‌ترین مجتمع پتروشیمی متانول ‌جهان ‌به دستور رئیس جمهور ‌افتتاح شد / تولید روزانه ۷ هزار تن متانول با گرید AA در ایران روحانی: می‌خواهیم از صادر کردن نفت خام فاصله بگیریم شرمن: ایران در برابر فشار حداکثری ترامپ مقاومت را برگزیده است جزئیاتی از طرح تأمین کالاهای اساسی| واریز یارانه غیرنقدی به حساب سرپرستان خانوار لحظه به لحظه با انفجار بیروت|همبستگی محور مقاومت با مصیبت‌دیدگان/ پدیدار شدن رگه‌هایی از دخالت تل‌آویو در فاجعه ۴ آگوست درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دادستان مرکز استان فارس ترین اخبار جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۲۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهاد کشاورزی نیشابور رتبه نخست ارزیابی عملکرد در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نیشابور گفت: تمامی شهرستان‌های استان در ۴ مرحله بصورت فصلی ارزیابی می‌شوند که شهرستان نیشابور در سه فصل رتبه اول و در یک فصل رتبه دوم و در مجموع رتبه اول ارزیابی عملکرد  را بدست آورده است.

علی مبارکی افزود: شاخص‌ها ارزیابی در حوزه‌های کاری زراعت، باغبانی، حفظ نباتات، مکانیزاسیون، امور دام و طیور، آب و خاک، روابط عمومی، ترویج و آموزش کشاورزی، امور اراضی، امور آبزی پروری، امور اداری و مالی، برنامه ریزی و امور اقتصادی و. انجام شده است.

وی گفت: مهمترین مولفه اجرای این طرح مبتنی بر اصل رقابت است که از نتایج اجرای آن توسعه نظارت‌ها بر عملکرد واحد‌های شهرستانی ونیز اجرای این طرح باعث آگاهی مدیران محترم شهرستان‌ها از وضعیت واحد‌های تحت پوشش خود در مقایسه با سایر شهرستان‌های استان و استفاده در تصمیم گیری‌های مدیریتی خواهد شد که با بررسی جزء به جزء نتایج آنالیز شده، خواهند توانست نسبت به تقویت و بازنگری عملکرد واحد‌های ضعیف‌تر و نیز تشویق واحد‌های موفّق اقدام کنند.

 

دیگر خبرها

  • ۵ سند همکاری میان ایران و سریلانکا به امضا رسید
  • رتبه نخست استان همدان در تحقق اشتغال به رزن رسید
  • استان قزوین رتبه نخست توسعه اقتصاد دانش بنیان کشور
  • جهاد کشاورزی نیشابور رتبه نخست ارزیابی عملکرد در خراسان رضوی
  • رتبه نخست ایران در پیوند کلیه در خاورمیانه
  • برنامه دولت برای ارتقای رتبه ایران در کاربرد هوش مصنوعی
  • خط کشی ۱۰۰ کیلومتر از جاده‌های ارتباطی مازندران
  • متفورمین با ۲ میلیارد و ۲۰۹ میلیون عدد؛ رتبه نخست پرفروش‌ترین داروها در ایران
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومان تصادفات جاده‌ای
  • خیابانی به نام ایران در اسلام‌آباد پاکستان