Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ سید محمد صفوی، رئیس پلیس راه استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، گفت: پلیس راه استان اردبیل در پایان هفته جاری و همچنین تعطیلات خاص در طول سال تمهیدات ویژه ترافیکی در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل را در دستور کار خود قرار می‌دهد که این تمهیدات در روز عید غدیر خم نیز اعمال خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در تعطیلات آخر هفته و روز عید غدیر خم تعداد ۵۲ تیم خودرویی در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل وو نقاط حادثه خیر مستقر خواهند شد ضمن اینکه محدودیت و ممنوعیت ترافیکی نیز در محور‌های مواصلاتی در این ایام اعمال خواهد شد.

رئیس پلیس راه استان اردبیل از محدودیت و ممنوعیت ترافیکی برای تمامی کامیون‌ها و خودرو‌های سنگین خبر داد و افزود: محدودیت تردد در تمامی محور‌ها برای تمامی خودرو‌ها آزاد است به استثناء مسیر اردبیل آستارا و بالعکس در این ایام برای وسایط نقلیه سنگین و کامیون‌ها به جزء کامیون‌های حامل سوخت ممنوع خواهد بود.

سرهنگ صفوی بیان کرد: ساعت ممنوعیت برای کامیون‌ها برای روز جمعه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ شب خواهد بود و برای روز شنبه نیز از ساعت ۸ صبح تا ۲۴ شب در محور‌های مواصلاتی ممنوعیت اعمال خواهد شد.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محدودیت ترافیکی محورهای مواصلاتی عید غدیر خم پلیس راه محور های مواصلاتی استان اردبیل کامیون ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۲۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام محدودیت‌های ترافیکی مراسم روز ارتش در همدان

سرهنگ غلامعلی همایی با اشاره به برگزاری مراسم روز ارتش در همدان گفت: برای این روز یکسری محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی تعیین شده که از ساعت ۷ صبح چهارشنبه ۲۹ فروردین اعمال خواهد شد و بر این اساس اجازه تردد به خودرو‌ها در معابر منتهی به محل برگزاری رژه (میدان باباطاهر) داده نخواهد شد.

او درباره معابر دارای ممنوعیت تردد هم گفت: در تمامی مسیر‌های منتهی به میدان باباطاهر شامل فرعی باباطاهر، خیابان نیروی انتظامی، میدان سپاه، بلوار بدیع الزمان به سمت میدان باباطاهر، بلوار فلسطین، بلوار سید جمال اسدآبادی، خیابان خبرنگار و کلیه ورودی و خروجی و کوچه‌های منشعب در حاشیه میدان مسدود است. 

سرهنگ همایی گفت: از همشهریان عزیز خواست از توقف در معابر حوالی میدان آرامگاه باباطاهر خودداری نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت های خودرویی به مناسبت روز ارتش
  • محدودیت‌های ترافیکی به مناسبت روز ارتش در رشت اعمال می شود
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی به مناسبت روز ارتش در ساری
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی رژه روز ارتش در شیراز
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در اردبیل
  • محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در سنندج
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در سنندج
  • محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در سنندج اعمال می‌شود
  • اجرای محدودیت و ممنوعیت ترافیکی در مرکز مازندران
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی مراسم روز ارتش در همدان