Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@22:51:50 GMT

مسئولان ذوب‌آهن تکلیف خود رادر قبال تیم مشخص کنند

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۸۲۱۲۷

مسئولان ذوب‌آهن تکلیف خود رادر قبال تیم مشخص کنند

حسین چرخابی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، پیرامون وضعیت لیگ برتر در هفته‌های پایانی اظهار داشت: در این هفته‌ها جدول را می‌توان به چهار قسمت تقسیم کرد؛ نخست قهرمان که تقریباً مشخص شده و وضعیت آن مشخص است مگر اینکه اتفاقاتی آماتور گونه در لیگ ما رخ دهد.

وی ادامه داد: قسمت دوم جدول به تیم‌هایی مربوط است که شانس دوم یا سومی و صعود به آسیا دارند که البته دوم شدن نیز با سومی بسیار متفاوت است چراکه ممکن است تعداد سهمیه‌های ایران ۲+۲ تیم شود و این دو تیم مجبور شوند راهی مسابقات پلی‌آف شوند که برخی تیم‌ها ۲ و برخی تنها یک بازی پلی‌آف پیش رو خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکن پیشکسوت سپاهان ادامه داد: قسمت سوم جدول به تیم‌هایی مربوط است که نه شانس صعود دارند و نه ترس سقوط و در میانه جدول قرار دارند. باقیمانده و قسمت آخر جدول لیگ برتر تیم‌هایی هستند که در معرض سقوط به دسته پایین‌تر قرار دارند و برای با در لیگ مسابقه می‌دهند.

وی درباره اتفاقات آماتور گونه توضیح داد: یکی از امتیازات بزرگ باشگاه‌های سپاهان و ذوب‌آهن، حمایت اسپانسرهای بزرگی به نام فولاد مبارکه سپاهان و ذوب‌آهن اصفهان است و به خاطر وجود این اسپانسرها دغدغه‌ای برای پرداخت بدهی و این مسائل ندارند. این امتیاز، امتیازی است که استقلال و پرسپولیس ندارند و با بدهی‌هایی که من از پرسپولیس دیدم، امکان کسر امتیاز از این تیم نیز وجود دارد.

جایگاه تیم ذوب‌آهن در جدول لیگ برتر

وی با اشاره به جایگاه تیم ذوب‌آهن در جدول لیگ برتر افزود: متأسفانه تیم ذوب‌آهن نیز در جدول وضعیت مناسبی ندارد و در جایگاهی است که خطر سقوط، متوجه این تیم نیز هست. دو تیم ذوب‌آهن و پیکان تیم‌های بزرگ هستند و بازیکنان باکیفیتی در اختیار دارند و جایگاه بهتری باید داشته باشند و باید تحقیق و بررسی کرد که دلیل نتیجه نگرفتن ذوب‌آهن و پیکان چیست؟

چرخابی دراین‌باره ادامه داد: متأسفانه در کشور ما مدیران با انداختن توپ در زمین مربیان، سعی می‌کنند همه مسئولیت را متوجه مربیان کنند و انتظار دارند با تغییر مربی وضعیت را زیر و رو کنند. شاید یکی از دلایل نتیجه نگرفتن باشگاه بزرگی مثل ذوب‌آهن همین تغییرات متعدد سرمربی بوده باشد در حالی که تیم فوتبال مانند کلاس درس و سرمربی مانند معلم این کلاس است؛ دانش‌آموزان با معلم خود خو می‌گیرند و ناگهان معلم‌شان عوض می‌شود. و خو گرفتن به معلم جدید زمان‌بر است و تمرکز دانش‌آموز را به هم می‌ریزد. تغییر مکرر مربی نیز دقیقاً مشابه همین مثال است و تأثیرات بدی روی بازی بازیکنان و همچنین روی روحیه بازیکنان دارد. من معتقدم اگر بازیکن بزرگ و بااخلاقی مثل قاسم حدادی‌فر اخراج می‌شود بی تأثیر از تغییر متعدد سرمربی در ذوب آهن نیست.

اعتماد به لوکا بوناچیچ در هفته‌های پایانی لیگ برتر

وی در پاسخ به این پرسش که آیا اعتماد به لوکا بوناچیچ در هفته‌های پایانی لیگ برتر و در شرایط که ذوب با خطر سقوط روز می‌گذراند، کار درستی است، بیان داشت: گاهی اخباری را می‌شنوم که برای خود من هم باورنکردنی است. درباره عملکرد لوکا نظر من این است که باخت نخست ذوب‌آهن به شهر خودرو، اصلاً به او مربوط نبود و همین‌طور باخت در برابر پیکان؛ پس از آن پیروزی در برابر شاهین شهرداری بوشهر نشان از تغییرات مثبت در تیم می‌دهد اما بعد از آن باخت به تیمی مثل ماشین‌سازی و تکرار باخت به تیم فولاد و تساوی در برابر نفت مسجدسلیمان، در اصفهان بیانگر این موضوع است که لوکا بوناچیچ پس از ۴ هفته سرمربیگری، هنوز هیچ شناختی از تیم خود ندارد و تا اینجا در واقع این کمک‌مربیان بودند که تیم را هدایت کرده‌اند.

پیشکسوت فوتبال اصفهان دراین‌باره ادامه داد: از طرفی به این دلیل که چند هفته بیشتر به پایان لیگ باقی نمانده بود، مسئولان ذوب‌آهن می‌توانستند یک سرمربی ایرانی را برگزینند. پس از پایان لیگ هم مسئولان کارخانه ذوب‌آهن صادقانه تصمیم بگیرند که اصلاً تیم فوتبال می‌خواهند یا خیر؟ اگر واقعاً تیم فوتبال می‌خواهند باید تیمی قوی درخور نام و سابقه و قدمت ذوب‌آهن برای فصل بعدی آماده کنند و به طور جدی برای تیم فوتبال‌شان سرمایه‌گذاری کنند.

مشکل واقعی ذوب‌آهن به خاطر سرمربی نیست

وی با بیان اینکه مشکل واقعی ذوب‌آهن به خاطر سرمربی نیست، تصریح کرد: مقصر مشکلات ذوب‌آهن، نمازی یا منصوریان، یا لوکا بوناچیچ یا استکی و … نیستند بلکه مقصر اصلی، فوتبال آماتور گونه ما است که مشخص نیست چه کسی در تیم برای انتخاب و تغییر سرمربی تصمیم می‌گیرد. در باشگاه‌ها ما بر خلاف بدیهیات فوتبال حرفه‌ای چیزی به عنوان کمیته فنی وجود ندارد و کسانی تشخیص می‌دهند سرمربی در تیم خوب کار می‌کند یا خیر که انصافاً نمی‌توانند فوتبال را درک کنند و فهمی از آن ندارند البته نقش دلالان را نیز در این زمینه نباید نادیده گرفت.

پیشکسوت فوتبال اصفهان با اشاره به شرایط ذوب‌آهن در جدول گفت: پس از اتمام فصل، مسئولان کارخانه ذوب‌آهن صادقانه تصمیم بگیرند که اصلاً آیا تیم فوتبال می‌خواهند یا خیر و اگر واقعاً تیم فوتبال می‌خواهند برنامه‌ریزی مناسب و سرمایه‌گذاری محکمی برای بستن تیمی درخور نام و سابقه ذوب‌آهن انجام دهند.

کد خبر 4991944

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان باشگاه ذوب آهن فوتبال ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا گرگان عید سعید قربان قزوین شهرکرد روز خبرنگار ماه محرم ستاد ملی مقابله با کرونا کمک مومنانه بیرجند عید غدیر خم تیم فوتبال لوکا بوناچیچ تیم ذوب آهن لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۲۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکلیف کمیسیون‌های فدراسیون دوومیدانی مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، نشست کمیسیون‌های ورزشکاران، مربیان و داوران فدراسیون دوومیدانی به منظور انتخاب رئیس و نمایندگان این کمیسیون‌ها در مجمع فدراسیون برگزار شد.
در این نشست‌ که پژمان معتمدی، سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی، علی باقری مسئول امور مجامع وزارت ورزش و جوانان و اعضای این کمیسیون‌ها حضور داشتند، پس از رای‌گیری از میان نفرات حاضر در نهایت به ترتیب در هر کمیسیون نفرات ذیل انتخاب و معرفی شدند:
کمیسیون ورزشکاران:
حسن تفتیان (رئیس کمیسیون)
۱-کیوان قنبرزاده (نماینده حاضر در مجمع)
۲-حسن تفتیان (نماینده حاضر در مجمع)
۳-مهدی پیرجهان (نماینده حاضر در مجمع)
۴-فرزانه فصیحی (نماینده حاضر در مجمع)
۵-تکتم دستاربندان (نماینده حاضر در مجمع)
۶-الهام سادات هاشمی (نماینده حاضر در مجمع)

کمیسیون مربیان:
هادی سپهرزاد (رئیس کمیسیون)
۱-سامان برزگر (نماینده حاضر در مجمع)
۲-هادی سپهرزاد (نماینده حاضر در مجمع)
۳-زهرا نبی زاده (نماینده حاضر در مجمع)
۴-زهرا حکمت‌نژاد (نماینده حاضر در مجمع)

کمیسیون داوران:
الهه رستمی (رئیس کمیسیون)
۱-شهرام شهبازی (نماینده حاضر در مجمع)
۲-الهه رستمی (نماینده حاضر در مجمع)

مجمع انتخاباتی فدراسیون دوومیدانی قرار است اواخر خرداد برگزار شود، اما زمان دقیق آن هنوز مشخص نشده است.

دیگر خبرها

  • ببینید | ️جبلی: در آینده نزدیک تکلیف حق پخش ورزش مشخص خواهد شد‌
  • مسئولان در قبال بیت‌المال باید پاسخگو باشند
  • جبلی: در آینده نزدیک تکلیف حق پخش ورزش مشخص خواهد شد +فیلم
  • تکلیف کمیسیون‌های فدراسیون دوومیدانی مشخص شد
  • تکلیف ماندن یا رفتن مدیرعامل پرسپولیس مشخص شد
  • مدیرعامل بانک شهر تکلیف درویش را مشخص کرد
  • تکلیف «گرایی»های فرنگی مشخص شد
  • تکلیف «گرایی»ها مشخص شد/ محمدعلی المپیک را از دست داد
  • تکلیف برادران گرایی برای المپیک مشخص شد
  • تکلیف جانشین مدافع محروم پرسپولیس مشخص شد