Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@12:20:13 GMT

گلر یووه و امید فراوان به یک معجزه دیگر از رونالدو

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۸۲۱۳۰

گلر یووه و امید فراوان به یک معجزه دیگر از رونالدو

وویچک شزنی، دروازه بان لهستانی یوونتوس می‌گوید که این تیم می‌تواند با اتکا به درخشش کریستیانو رونالدو لیون را شکست دهد.

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس برای دیدار دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل لیون آماده می‌شود. شاگردان مائوریتزیو ساری در بازی رفت با یک گل مقابل تیم فرانسوی شکست خوردند و برای صعود به مرحله بعد محکوم به پیروزی با تفاضل بیش از این تعداد گل هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

چنین اتفاقی فصل گذشته نیز برای یوونتوس تکرار شده بود؛ جایی که آنها در بازی رفت مرحله یک‌هشتم نهایی با دو گل در خانه اتلتیکو مادرید شکست خورده بودند اما در مسابقه برگشت با هت تریک فوق ستاره پرتغالی خود یعنی کریستیانو رونالدو به پیروزی 3-0 دست یافته و راهی مرحله بعد شدند.

 

 

 

 

وویچک شزنی، دروازه بان لهستانی یوونتوس حالا در مصاحبه ای می گوید که آنها می توانند با اتکا به درخشش رونالدو باز هم به بازی برگردند و راهی مرحله بعد شوند. او در این باره گفت: " من تیم را کاملاً آماده ایم و روحیه ما درست مثل پیش از بازی سال گذشته مقابل اتلتیکو مادرید است. ما می توانیم امسال یک بار دیگر این کار را انجام دهیم.

 

هت تریک دوباره رونالدو؟ کسی در جهان شک ندارد که کریستیانو می‌تواند یک بار دیگر این کار را انجام دهد. او همواره در لحظات تعیین کننده معجزه می کند. ما انگیزه‌های فراوانی داریم اما لیون هم در عین حال آماده به نظر می‌رسد. با این وجود خواهیم دید که چه تیمی راهی مرحله یک‌چهارم نهایی خواهد شد."

یوونتوس تیم ملی لهستان کریستیانو رونالدو وویژیک شزنی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یوونتوس تیم ملی لهستان کریستیانو رونالدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۲۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب الهلال به امید کسب پنجمین ستاره آسیایی

به گزارش "ورزش سه"، پس از شکست دور از انتظار چهار بر دو در مسابقه رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، حالا الهلال در استادیوم خانگی خود پذیرای العین است و این تیم امید دارد تا بتواند با جبران این شکست عجیب، راهی فینال مسابقات شود.

ترکیب یازده نفره آبی های ریاض برای این مسابقه اعلام شد و همانطور که پیش بینی می شد، ژرژ ژسوس تیمش را با حضور بونو در دروازه، بدون کولیبالی در خط دفاع و با حضور چهار مهره تهاجمی روانه میدان کرده است.

یاسین بونو سنگربان مراکشی که فصل بسیار خوبی را سپری کرده، به دلیل محدودیت الهلال در استفاده از پنج بازیکن خارجی، نامش در فهرست تیم قرار نگرفت ولی او امروز از ابتدا برای آبی های ریاض به میدان می رود و وظیفه حراست از دروازه تیمش را برعهده گرفته است.

دو مدافع ملی پوش عربستانی، زوج خط دفاعی الهلال را تشکیل می دهند. پس از خروج نام کالیدو کولیبالی از لیست بازیکنان خارجی تیم، حسان تمبکتی جوان در کنار علی البلیهی در قلب خط دفاعی بازی می کنند. سعود عبدالحمید در سمت چپ و یاسر الشهرانی به عنوان مدافع راست بازی می کنند.

در مرکز زمین نیز شاهد حضور دو بازیکن خارجی الهلال هستیم. روبن نوس و سرگئی میلینکوویچ ساویچ که به آمادگی و هماهنگی بالایی رسیده اند، بازیکنان مرکزی تیم هستند. جلوتر از آنها نیز مالکوم برزیلی حضور دارد که باید به عنوان بازیکن پشت مهاجم به بازی بپردازد.

عناصر تهاجمی الهلال برای فتح دروازه العین را نیز مایکل دلگادو در پست وینگر راست و سالم الدوسری در پست وینگر چپ تشکیل می دهند ضمن اینکه در غیاب الکساندر میتروویچ مصدوم، صالح الشهری از ابتدا به میدان می رود.

دیگر خبرها

  • قطبی: می‌خواهیم بازی به بازی پیشرفت کنیم
  • مدیر یووه: تکلیف آلگری را آخر فصل مشخص می‌کنیم
  • چرا رونالدو می‌ترسد به آمریکا سفر کند؟
  • ترکیب الهلال به امید کسب پنجمین ستاره آسیایی
  • کاپلو: در تاریخ فوتبال سه بازیکن نابغه داریم که کریستیانو رونالدو جزو آن‌ها نیست
  • ترنت الکساندر آرنولد یک قرار شام رویایی را با حضور جرارد، زیدان و کریستیانو رونالدو تصور می کند! / فیلم
  • ولاهوویچ: کریستیانو رونالدو الگویم است؛ رویای توپ طلا و جام بردن با یوونتوس را دارم
  • کنایه رئیس سابق یووه‌ به قهرمانی بیستم اینتر (عکس)
  • رونالدو نابغه نیست، فقط مسی، پله، مارادونا
  • فرار دقیقه۹۷ لورکوزن از اولین باخت فصل؛ معجزه!