Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، این مراسم روز پنجشنبه به منظور تکریم مقام شامخ شهدای خبرنگار با حضور «محمد محمدپور» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و جمعی از مسئولان و فعالان عرصه خبر در بلوک ۵ مزار شهدای گلزاری شهدای وادی رحمت تبریز برگزار شد.

در این آیین علاوه بر غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای رسانه از پوستر «پویش خاطره نگار» با هدف ثبت خاطرات دوران دفاع مقدس از سوی بسیج رسانه آذربایجان شرقی رونمایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایرنا، پیکر پاک شهدای خبرنگار دفاع مقدس تبریز شامل علی اکبر سلامی، سیدهادی غیبی، رحیم حسن پور، مجید جبار شهیر، امیر جدیری نام آور و غلامحسین حیدرنیا فتح آباد در فاز یک گلزار شهدای تبریز به خاک سپرده شده اند.

۱۷ مرداد به مناسبت شهادت شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) در مزار شریف افغانستان به دست طالبان به عنوان روز خبرنگار نام گذاری شده است.

برچسب‌ها وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تبریز شهید روز خبرنگار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تبریز شهید روز خبرنگار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تبریز شهید روز خبرنگار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۲۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل پرونده ۹۶ شهید و ۱۲۰ جانباز حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان

 به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان در این همایش آقای توسلی مدیر کل حقوقی و معاضدت قضایی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور از تجمیع قوانین ایثارگری در برنامه هفتم توسعه ، بازنگری ایین نامه کمک معیشتی ، بازنگری تسهیلات مسکن ایثارگری و افزایش سقف آن خبر داد.
آقای ایرانمنش مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هم گفت تاکنون پرونده ۹۶ شهید و ۱۲۰ جانباز حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان نهایی شده است .

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • عطرافشانی گلزار شهدای گرگان به مناسبت روز ارتش
  • تشکیل پرونده ۹۶ شهید و ۱۲۰ جانباز حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • گرامیداشت شهید حبیبی فر در گلزار شهدای زاهدان
  • برگزاری مراسم روز شهدای ورزشکار در گلزار شهدای بهشت زهرا(س)
  • برگزاری رژه یگان‌های نمونه نیروهای مسلح در تبریز
  • عطرافشانی گلزار شهدای سنندج در آستانه روز ارتش
  • آیین غبارروبی مزار شهدای زنجان به مناسبت روز ارتش
  • ادای احترام نیروهای مسلح به شهیدان گلزار شهدای وادی رحمت تبریز
  • تجدید میثاق نیروهای مسلح زنجان با شهدا + فیلم
  • غبار روبی مزار شهدای کرمانشاه