Web Analytics Made Easy - Statcounter

تحلیل گر مسائل سیاسی گفت:نجابت و غنای فکری و خویشتنداری شخصیت ایرانی اسلامی درجه صبر و بردباری مردم ما از یکطرف و درک شرایط و بصیرت دینی آنها از طرف دیگر سبب شده تا خیلی از طبقات مختلف جامعه با سیلی سرخ مناعت طبع خود را به نمایش بگذارند .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس ؛یدالله مرادی،کارشناس و تحلیل گر مسائل سیاسی در گفت و گو با این پایگاه خبری تحلیلی ضمن حمایت از کمپین #کمک_مومنانه گفت:بیماری کرونا عملا جهان و پژوهشکده های جهانی را مات کرده و تمامی ابعاد و ارکان جامعه را متأثر نموده است ‌و علیرغم پیشرفت علوم پزشکی در جهان و در عصری که بشر قرن بیست و یک فکر می کرد همه طبیعت و کرات و کهکشانها را تسخیر کرده ناگهان یک ذره نامریی با چشم متشکل از لیپید همه کس و همه چیز را به چالش کشاند و ابرقدرتها نیز با زرادخانه های هسته ای در برابرش به عجز درآمدند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود:در چنین بستری ایران هم گرفتار این ویروس ناشناخته و این مهمان ناخوانده شدو کشور ما که بخاطر مقاومت در برابر زورگویی های نظام سلطه ،عصر سخت ترین تحریم‌های ضد بشری را می گذراند با ورود این ویروس نیز زندگی اقتصادی ، فرهنگی و اجتماعی را دستخوش تغییرات و مشاغل تعطیل و درآمدها قطع شد.

 

مرادی در ادامه تصریح کرد:بنابراین تامین معیشت برای اکثر اقشار سخت گردیده و تورم افسارگسیخته هم مضاف برآن تا سختی معیشت مردم را تحت تاثیر قرار دهد و آب و نان و اجاره و دارو و سایر وسایل مرسوم عرصه را بر بسیاری پر مشقت کرد .

 

این چهره سیاسی استان افزود:نجابت و غنای فکری و خویشتنداری شخصیت ایرانی اسلامی درجه صبر و بردباری مردم ما از یکطرف و درک شرایط و بصیرت دینی آنها از طرف دیگر سبب شده تا خیلی از طبقات مختلف جامعه با سیلی سرخ مناعت طبع خود را به نمایش بگذارند .

 

مرادی گفت:چقدر دقیق و به موقع رهبر دردآشنا طرح همیاری و همدلی مردم را با عنوان کمک مومنانه در آستانه ماه مبارک رمضان ابراز و چه زیبا صحنه های ایثار رقم خورد تا حس همنوعی و لطافت برادری دینی غلیان نماید و سیل کمک ها در حق مردم جلوه گر شد .

 

وی افزود:حال با شروع و گسترده شدن این ویروس و راکد شدن بسیاری از کارها و جهت تامین اقلام بهداشتی و دارویی و غذایی نیازمندان، بیاد لب تشنه کربلاییان و کوله های شبانه مولا علی علیه السلام بازهم باید به یاری مردم آسیب دیده بشتابیم .

 

مرادی در ادامه اظهارکرد:کم کم نوای مدرسه و حضور دانش آموزان هم محیط اجتماعی را خوشرنگ می نمایند و پوشاک و اقلام آموزشی و هزینه‌های دیگر بسیاری از اولیا را شرمنده کودکان می کند،درک کنیم که جای هنرآفرینی و نذورات و کمک مومنانه مورد درخواست رهبری نظام در این مقطع خواهد بود.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: کمک مومنانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۲۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لطافت هوای همدان، پس از بارش باران

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سه ویژگی نخست تواصی در مسیر «اخوت»
  • فرهنگ‌سازی در حوزه حجاب همراه با برخورد قهری نتیجه عکس می‌دهد
  • حوزه های علمیه از اساسی ترین پایگاه های فرهنگی جامعه هستند
  • لطافت هوای همدان، پس از بارش باران
  • مسیح مهاجری: اول تکلیف واعظ توهین کننده به پیامبر و قضیه باغ ازگل را روشن کنید بعد جامعه را ملتزم به رعایت حجاب کنید
  • تا وقتی تکلیف واعظ توهین‌کننده به پیامبر و قضیه باغ ازگل را روشن نکنید، نمی‌توانید جامعه را ملتزم به دین و حجاب کنید
  • دشمنی با حوزه‌های علمیه نشانه کارآمدی این نهاد مردمی است
  • مماشات با کاظم صدیقی و علیرضا پناهیان مردم را به دین و نظام بدبین کرده
  • مسیح مهاجری: تا وقتی تکلیف واعظ توهین کننده به پیامبر و قضیه باغ ازگل را روشن نکنید، نمی توانید جامعه را ملتزم به رعایت حجاب کنید
  • مسیح مهاجری: تا وقتی تکلیف واعظ توهین کننده به پیامبر و قضیه باغ ازگل را روشن نکنید، نمی توانید جامعه را ملتزم به دین و حجاب کنید