Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی وزارت بهداشت آخرین موارد ابتلا و فوتی کووید-۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته را اعلام کرد و گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۷۴ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند.

به گزارش عصر ایران به نقل از ایسنا، دکتر سیماسادات لاری گفت: از دیروز تا امروز ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۶۳۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که  یک هزار و ۳۰۴ نفر از آنها بستری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۳۲۰ هزار و ۱۱۷ نفر رسید.

لاری گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۷۴ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۷ هزار و ۹۷۶ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت افزود: خوشبختانه تا کنون ۲۷۷ هزار و ۴۶۳ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

وی ادامه داد: ۴۱۵۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: تا کنون دو میلیون و ۶۱۲ هزار و ۷۶۳ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

وی درباره استان های در وضعیت قرمز بیماری گفت: استانهای مازندران، تهران، گلستان، خراسان شمالی، اردبیل، اصفهان، البرز، خراسان رضوی، کرمان، سمنان، آذربایجان شرقی، مرکزی، یزد و گیلان در وضعیت قرمز قرار دارند.

لاری همچنین درباره استانهای در وضعیت هشدار گفت: همچنین استانهای فارس، ایلام، لرستان، هرمزگان، زنجان، قزوین، آذربایجان غربی، بوشهر، همدان، قم، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویر احمد هم در وضعیت هشدار قرار دارند.

لینک کوتاه: asriran.com/0036pk

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: کروناویروس ایران آمار روزانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۲۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲۴ درصدی جوجه ریزی در استان گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ حسین لاری کمان گفت: نیمه دوم پارسال جوجه رزی در استان با ۲۲ میلیون قطعه افزایش درمقایسه با دوره مشابه سال قبل از آن، به ۸۹ میلیون قطعه رسید.

وی همچنین گفت: فرودین امسال نیز ۱۵ میلیون قطعه جوجه ریزی در استان داشتیم که در مقایسه با فرودین پارسال که ۱۱ میلیون قطعه بود، ۲۶ درصد بیشتر شد.

لاری کمان افزود: تامین و عرضه نهاده باکیفیت که ضریب تبدیل را بالا بُرد و همچنین پشتیبانی از تولیدکننده را، می‌توان عامل این افزایش دانست.

وی، خرید مرغ منجمد با قیمت هرکیلوگرم ۸۴ هزار و ۵۰۰ تومان و برنامه ریزی برای خرید مرغ زنده به قیمت هرکیلوگرم ۵۸ هزار تومان را نیز از اقدامات کمکی، تشویقی و ترغیبی برشمرد.

استان گلستان پس از تهران، تولیدکننده عمده گوشت مرغ مصرفی کشور است.

دیگر خبرها

  • تعداد فوتی های ناشی از گازگرفتی در زنجان کاهش یافت
  • وضعیت شیوع بیماری‌های اورولوژی/ فشارخون و دیابت دو عامل نارسایی کلیه
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • وضعیت شیوع بیماری‌های اورولوژی/ علت نارسایی کلیه
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • مرگ ۱۷۸ نفر بر اثر مسمومیت با قرص برنج در مازندران
  • سندروم پس از کرونا چیست؟
  • ارائه برنامه عملیاتی کاهش سالانه ۱۰ درصدی فوتی های تصادفات
  • افزایش ۲۴ درصدی جوجه ریزی در استان گلستان
  • هدفگذاری برای کاهش سالانه ۱۰ درصدی فوتی‌های تصادفات