Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@21:38:27 GMT

شمار مبتلایان به کرونا در روسیه از ۸۷۱ هزار نفر گذشت

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۸۲۲۷۳

شمار مبتلایان به کرونا در روسیه از ۸۷۱ هزار نفر گذشت

طبق جدیدترین گزارش منتشره، تعداد کل افراد آلوده به ویروس کرونا در روسیه به ۸۷۲ هزار نفر نزدیک شده، البته در حال حاضر حدود ۱۸۰ هزار نفر تحت درمان قرار داشته و بیش از ۶۷۶ هزار بیمار بطور کامل درمان شده‌اند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری «تاس»، ستاد عملیاتی پیشگیری و کنترل ویروس کرونا در روسیه، امروز (پنج شنبه) گزارش داد که تعداد موارد آلودگی جدید به عفونت ویروس کرونا که در طول روز گذشته در این کشور مشاهده شده، 5 هزار و 267 نفر بوده است و بدین ترتیب تعداد کل افراد مبتلا به بیماری کووید-19 در روسیه به 871 هزار و 894 نفر رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این اطلاعات، نرخ رشد روزانه آلودگی 0.6 درصد بوده و کمترین میزان رشد نیز در منطقه مسکو (0.2 درصد) ثبت شده است.

بیشترین موارد جدید ابتلا- 684 مورد در شهر مسکو، 183 مورد در منطقه سه‌وردلوفسک، 160 مورد در منطقه خودمختار خانتی-مانسیسک و 159 مورد در منطقه مسکو و سن پترزبورگ شناسایی شده است.

این ستاد در عین حال یادآور شد که در حال حاضر 180 هزار و 931 نفر در حال ادامه درمان ناشی از عفونت کرونا در روسیه هستند و در عین حال بیش از 245 هزار شهروند به دلیل مشکوک بودن آلودگی به ویروس کرونا و بدون داشتن علائم بیماری، تحت نظارت پزشکی قرار دارند.

در عین حال، تعداد بیماران درمان شده در روسیه طی 24 ساعت گذشته 7 هزار و 331 نفر افزایش یافت و بدین ترتیب، در مجموع 676 هزار و 357 نفر از مبتلایان دیگر بهبود یافته‌اند.

نسبت افرادی که در روسیه بعد از ابتلا به کووید-19 بهبود یافته‌اند، تقریباً 77.6 درصد از کل افرادی است که به این عفونت آلوده شدند.

طبق این داده‌ها، طی روز گذشته 1254 بیمار در شهر مسکو، 343 نفر در منطقه خودمختار یامالو-ننتس، 340 نفر در منطقه خودمختار خانتی-مانسیسک، 339 نفر در منطقه ایرکوتسک و 291 نفر در منطقه نیژنی نوگوراد، بعد از پایان دوره درمان، از بیمارستان‌ها مرخص شدند.

این ستاد یادآور شد، ضمن اینکه تعداد مرگ و میر ناشی از ویروس کرونا در روسیه نیز طی روز گذشته 116 نفر افزایش یافته تا شمار قربانیان این عفونت در کل دوره شیوع آن، به 14 هزار و 606 نفر افزایش یابد.

نسبت مرگ و میر بیماران در روسیه، 1.68 درصد از کل افراد آلوده به ویروس کرونا است. بیشترین موارد فوت بیماران در 24 ساعت اخیر، 16 نفر در سن‌پترزبورگ، 13 بیمار در شهر مسکو، 9 بیمار در منطقه ایرکوتسک بود و در 35 منطقه دیگر فدراسیون روسیه، موارد فوت از 4 نفر تجاوز نکرد.

ثبت کمترین موارد ابتلا به کرونا در روسیه از اول اردیبهشت تاکنوندرمان بیش از 76 درصد مبتلایان به کرونا در روسیهکرونا در روسیه| بیش از 845 هزار مبتلا و 14 هزار فوتی

انتهای پیام/

R7535/P/S8,89/CT10 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا اخبار "روسیه" بیشتر بخوانید... درمان حدود ۶۷۰ هزار بیمار مبتلا به کرونا در روسیه واکسن کرونا در روسیه فعلاً برای کودکان تجویز نمی‌شود تثبیت وضعیت شیوع کرونا در روسیه و ایمنی واکسن‌های روسی قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... درمان حدود ۶۷۰ هزار بیمار مبتلا به کرونا در روسیه واکسن کرونا در روسیه فعلاً برای کودکان تجویز نمی‌شود تثبیت وضعیت شیوع کرونا در روسیه و ایمنی واکسن‌های روسی واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا اخبار "روسیه" پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ کارکنان کدام سفارتخانه‌ها در انفجار بیروت کشته یا زخمی شدند؟ ۲ ورود اولین محموله کمک‌های ایران به بیروت+عکس ۳ اخبار انفجار بیروت|۱۳۵کشته و بیش از ۵ هزار زخمی؛ دهها مفقود و ۳۰۰هزار بی خانمان/ ورود اولین محموله کمک‌های ایران به بیروت ۴ آیا قدرت انفجار بیروت به اندازه انفجار هیروشیما بود؟ ۵ لحظه به لحظه با انفجار بیروت|همبستگی محور مقاومت با مصیبت‌دیدگان/ پدیدار شدن رگه‌هایی از دخالت تل‌آویو در فاجعه ۴ آگوست ۶ آخرین تحلیل‌ها از انفجار بیروت| وقتی مصیبت لبنانی‌ها عرصه تسویه‌حساب مغرضانه عربستان می‌شود ۷ تصویر ماهواره روسیه از قبل و بعد از انفجار بیروت ۸ تداوم آتش سوزی ۵۰ انبار مواد غذایی در نجف+عکس مهمترین اخبار بین الملل لحظه به لحظه با انفجار بیروت|همبستگی محور مقاومت با مصیبت‌دیدگان/ پدیدار شدن رگه‌هایی از دخالت تل‌آویو در فاجعه ۴ آگوست اردوکشی جریان غرب‌گرا در لبنان در سوءاستفاده از حوادث بیروت مسکو: مواضع روسیه در مخالفت با قطعنامه ضدایرانی آمریکا تغییر نمی‌کند واکنش آیت‌الله سیستانی به انفجار بزرگ بیروت مهمترین اخبار تسنیم سرلشکر سلامی: ملت لبنان را در شرایط سخت هرگز تنها نمی‌گذاریم بزرگ‌ترین مجتمع پتروشیمی متانول ‌جهان ‌به دستور رئیس جمهور ‌افتتاح شد / تولید روزانه ۷ هزار تن متانول با گرید AA در ایران روحانی: می‌خواهیم از صادر کردن نفت خام فاصله بگیریم شرمن: ایران در برابر فشار حداکثری ترامپ مقاومت را برگزیده است جزئیاتی از طرح تأمین کالاهای اساسی| واریز یارانه غیرنقدی به حساب سرپرستان خانوار درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا اخبار روسیه ویروس کرونا اخبار روسیه کرونا در روسیه ویروس کرونا بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۲۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض آوارگان فلسطینی به سیاست‌های آنروا

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از بیروت، امروز جمعی از شخصیت‌های دینی اردوگاه‌های فلسطینی درلبنان با تجمع در برابر دفتر منطقه‌ای این نهاد رسمی سازمان ملل در بیروت، خواستار تغییر عملکرد آنروا در اردوگاه‌های فلسطینی شدند.
آوارگان فلسطینی تاکید می‌کنند مدیریت جدید آنروا کارمندان فلسطینی طرفدار مقاومت را از این آژانس اخراج می‌کند و بدنبال اطلاعاتی درباره آوارگان فلسطینی است که می‌تواند تامین کننده خواست سازمان‌های جاسوسی رژیم صهیونیستی باشد.
محمود الصدیق، رئیس هیئت علمای فلسطین در لبنان، خواستار بازنگری جدی درعملکرد آنروا شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


اظهارات:
شیخ علی یوسف - از علمای فلسطین
شیخ بسام کاید - از علمای فلسطین
شیخ محمود الصدیق - رئیس هیئت علمای فلسطین

دیگر خبرها

  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • بهترین زمان نوشیدن قهوه برای مبتلایان به کبدچرب
  • اعتراض آوارگان فلسطینی به سیاست‌های آنروا
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • فردا: مصاف نخست شهرداری گرگان در خانه الریاضی
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • حمله پهپادی سنگین حزب الله به بندر حیفا اسرائیل+ فیلم/افزایش شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۱۸۳ تن
  • وزیر دفاع اسبق لبنان: اسرائیل عامل انفجار بندر بیروت بود
  • شمار شهدای نوار غزه به 34هزار و 183 شهید رسید
  • پشمینه رستنی شفابخش دشت‌های اصفهان