Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام واحدی گفت:جشن های ولایت علومی به منظور کمک به اقشار کم برخوردار و آسیب دیده از کرونا برگزار می شود.

حجت الاسلام «عبدالله واحدی» ضمن گرامیداشت اعیاد دهه ولایت به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: دهه ولایت و امامت فرصت مناسبی برای ترویج بیش از پیش کمک مومنانه است.

 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی با اشاره به اینکه جشن ولایت علوی با محوریت کمک به اقشار کم برخوردار و آسیب دیده از کرونا برگزار می شود، افزود: ائمه اطهار (ع) و بزرگان دین ما بر همدلی و انفاق تاکید فراوان داشته اند و ملت مسلمان ایران اسلامی نیز همواره در این راستا پیشگام بوده و هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور و استان و آسیب دیدن بسیاری از خانواده ها از این بیماری افزود: رهبر انقلاب در این راستا بر کمک و همدلی با اقشار آسیب دیده تاکید کردند و ما نیز با لبیک به پیام ایشان جشن های علوی امسال را با محوریت کمک به نیازمندان و محرومین برگزار خواهیم کرد.

 

این مقام مسئول تهیه و توزیع ۴۰۰۰ سبد کالا ، ۷۰۰۰ پرس غذای گرم ، توزیع گوشت (گوسفند ، گوساله و مرغ)، تهیه ۱۲ جهیزیه و آزادی زندانیان جرائم غیر عمد را از جمله برنامه های در دست اقدام در ایام عید سعید غدیر خم دانست و گفت: امید است این فعالیت ها منشاء خیرات و برکات برای همه باشد.

 

حجت الاسلام واحدی دهه ولایت را فرصتی برای تبیین ابعاد مختلف ولایت و امامت دانست و بیان کرد: باید در این دهه به تبیین ابعاد غدیر، پیام پیامبر اسلام و اهمیت ولایت و امامت پرداخته شود.

 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی با بیان اینکه محتوای این واقعه عظیم باید در بین افراد به ویژه نسل جوان و نوجوان بیش از پیش تبیین شود، ادامه داد: این دهه فرصتی برای مواسات و همدلی هر چه بیشتر در جامعه است.

 

وی همچنین به برنامه های این دهه توسط اداره اوقاف استان مرکزی اشاره کرد و گفت: برنامه ها و جشن های دهه ولایت در ۳۶ بقعه استان مرکزی با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

 

این مقام مسئول همچنین به حرکت ۹ کاروان شادی همزمان با عید غدیر در شهرهای استان مرکزی خبر داد و گفت: این کاروان ها به منظور ایجاد شور و نشاط در عید ولایت در محله های شهر ها حرکت کرده و به تبیین این مهم می پردازند.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی تجلیل از ۳۹ خادم سادات، برگزاری مراسم عید قربان در ۱۱ بقعه، برگزاری ۷۴ مراسم در دهه ولایت، تهیه ۴۰۰۰ بسته جهت روحانیون و سادات و نیازمندان به ارزش تقریبی هر بسته ۲۵۰ هزار تومان، توزیع ۷۰۰۰ غذای گرم، قربانی یک گوساله و ۶ گوسفند و ۱۵۰ مرغ برای ۹۲۰ نفر و تهیه ۱۲ جهیزیه برای سادات و آزادی زندانیان را نیز از دیگر این برنامه‌های این دهه عنوان کرد.

 

حجت الاسلام واحدی در پایان ادامه داد: با توجه به شیوع کرونا و به منظور پیشگیری از شیوع این بیماری بخشی از برنامه‌ها با محوریت فضای مجازی طراحی شده است.

 

 

پایان پیام/177

منبع: شبستان

کلیدواژه: حجت الاسلام واحدی استان مرکزی سازمان اوقاف و امور خیریه حجت الاسلام استان مرکزی برنامه ها دهه ولایت آسیب دیده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۲۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات فوتبال خیابانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، سوت مسابقات فوتبال خیابانی جام ایثار و مقاومت یادواره شهید علی آقابابایی به صدا در آمد. این دوره با هدف استعداد یابی مناطق کم برخوردار برگزار می‌شود.
مدیرکل شبکه‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) هم در این آیین گفت: از دو هزار و ۲۰ محله کم‌برخوردار شناسایی شده در کشور ۴۰۴محله سهم کمیته امداد است.
کوهساری در جریان برنامه اجرای طرح‌ها و برنامه‌های مناطق کم برخوردار گفت: این اتفاق خوبی بود که اتخاذ شده در کنار حمایت‌های مادی برنامه‌های فرهنگی و ورزشی برای مناطق کم برخوردار تدارک دیده شده است.
وی در خصوص برگزاری مسابقات فوتبال خیابانی در مناطق کم برخوردار اظهارداشت:۱۱۵۰ تیم فوتبال محلات در ۴۰۴ محله داریم.
عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان در مراسم افتتاحیه این بازی‌ها گفت: این برنامه در راستای شناسایی استعداد‌های ورزشی استان و شکوفایی ورزش و نشاط برگزار می‌شود.
وی کاهش آسیب‌های اجتماعی را مهمترین ره آورد و دستاورد برگزاری این برنامه‌ها عنوان کرد.
۱۸ تیم در این مسابقات با قضاوت داورانی از لیگ برتر فوتبال و فوتسال به رقابت می‌پردازند.

دیگر خبرها

  • بانوان پلیس؛ مامن زنان آسیب دیده/ کسب ۴۰ مدال ورزشی
  • طبخ غذا‌های دریایی در مناطق کم‌برخوردار آذربایجان‌شرقی
  • نجات مرد ۳۸ ساله آسیب دیده از ارتفاعات لیالستان
  • اعزام سه هزار لرستانی به منطقه عملیاتی بازی‌دراز
  • ساماندهی بیش از ۷ هزار آسیب‌دیده اجتماعی در تهران
  • برگزاری مسابقات فوتبال خیابانی
  • امدادرسانی‌ هلال احمر به حدود ۴۰ هزار و ۹۳۴ آسیب دیده سیلاب بلوچستان تداوم دارد
  • ساماندهی ۷ هزار و ۲۹۸ آسیب‌دیده اجتماعی
  • جزییات طرح ۱۵ روزه ساماندهی افراد آسیب دیده اجتماعی در سطح شهر | کدام مناطق تهران بیشتر معتاد و متکدی دارد؟
  • مطالعات جامعه‌شناسی فاجعه