Web Analytics Made Easy - Statcounter

لاری گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته شاهد کاهش مرگ و میر بیماران کرونایی بودیم و ۱۷۴ بیمار مبتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته فوت شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان: «سیما سادات لاری» در خصوص آمار افراد مبتلابه کرونا در کشور امروز ( پنج شنبه ۱۶ مرداد) گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۶۳۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۳۰۴ نفر از آنها بستری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی وزارت بهداشت خاطر نشان کرد: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور تا امروز به ۳۲۰ هزار و ۱۱۷ نفر رسیده است.

وی افزود: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۷۴ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۷ هزار و ۹۷۶ نفر رسید.

لاری گفت: ۴ هزارو ۱۵۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

وی گفت: خوشبختانه تاکنون ۲۷۷ هزار و ۴۶۳ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

لاری با هشدار در خصوص خستگی کادر درمان مبارزه با کرونا گفت: استانهای مازندران، تهران، گلستان، خراسان شمالی، اردبیل، اصفهان، البرز، خراسان رضوی، کرمان، سمنان، آذربایجان شرقی، مرکزی، یزد و گیلان در وضعیت قرمز قرار دارند.


وی افزود: استانهای فارس، ایلام، لرستان، هرمزگان، زنجان، قزوین، آذربایجان غربی، بوشهر، همدان، قم، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویر احمد هم در وضعیت هشدار قرار دارند.

 

پایان پیام/55

منبع: شبستان

کلیدواژه: ویروس کرونا لاری ۲۴ ساعت گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۲۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کادر درمان، خادمانی که لبخند را به مردم عیدی می‌دهند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، وزارت بهداشت هر سال با اجرای طرح های سلامت نوروزی با استفاده از ظرفیت دانشگاه های علوم پزشکی سعی می کند بهترین خدمات را به بیماران در بیمارستان‌های دولتی و مراکز درمانی در سراسر کشور ارائه کند.

سال نو برای خیلی از هموطنان با واژه استراحت و تعطیلی و مسافرت همراه است اما این موضوع برای کادر درمان مانند بسیاری از مشاغل امدادی معنا و مفهومی ندارد.

در یکی از نوبت های کاری شبانه اورژانس بیمارستان امام خمینی مهاباد، آقای اعظمی با پشتوانه تجربه چهار ساله اش به مداوای بیماران می پردازد.

 آقای حسن ریحانی هم دو سال است در بخش جراحی داخلی مردان به بیماران خدمت رسانی   می کند.

در اجرای طرح سلامت نوروزی، در هر 24 ساعت، 220 نفر کادر درمان و 9 پایگاه فعال شبانه روزی مشغول ارائه خدمات پزشکی و بهداشتی به بیماران هستند.

 طرح سلامت نوروزی از 24 اسفند پارسال آغاز شد و تا 18 فروردین امسال ادامه دارد.

 اگرچه کادر درمان در ایام نوروز آماده باش کامل هستند اما انتظار می رود هموطنان با رعایت اصول ایمنی و نکات بهداشتی و پرهیز از رفتارهای پرخطر، علاوه بر حفظ سلامتی خود، تلاش کنند تا فشار کاری کادر درمان مضاعف نشود و در ابتدای سال، خستگی بر تن شان سنگینی نکند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۱۴۰۷ مورد بازدید بهداشتی از امکان مختلف طی ۲۴ ساعت گذشته
  • مراجعه ۵۵۵ بیمار حادثه ترومایی به مراکز آموزشی درمانی و بیمارستان استان فارس
  • فعالیت ۵ مرکز درمان بیماران مبتلا به کرونا در نوروز
  • کادر درمان، خادمانی که لبخند را به مردم عیدی می‌دهند
  • خدمت رسانی شبانه روزی ۲۶ هزار نفر در اورژانس کشور
  • بهره‌مندی بیماران مبتلا به «اس ام ای» از مزایای صندوق بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج
  • خدمت‌رسانی به ۱۰ هزار بیمار در بیمارستان‌های فارس
  • بهره مندی بیماران مبتلا به اس‌ام‌ای از مزایای صندوق بیماری‌های خاص و صعب العلاج
  • بیمارستان امام حسن دزفول دومین بیمارستان مجهز کشور در درمان سرطان
  • بهره مندی بیماران مبتلا به «اس ام ای» از مزایای صندوق بیماری‌های خاص و صعب العلاج