Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@08:41:28 GMT

عاملان درگیری منجر به قتل در سیرجان دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۸۲۳۲۰

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، سرهنگ محمدرضا ایران نژاد افزود: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد نزاع دسته جمعی منجر به جراحت شدید بلافاصله عوامل کلانتری ۱۲ شریعتی شهرستان سیرجان بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: در این درگیری چهار نفر با یکدیگر درگیر شده بودند که قبل از حضور عوامل انتظامی از محل متواری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: یکی از این افراد مجروح و به مراکز درمانی منتقل می شود که به علت جراحات وارده به نقاط حساس بدن و شدت خونریزی فوت می کند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با پیگیری عوامل انتظامی مخفیگاه متهمان در شهرستان سیرجان شناسایی و در یک اقدام ضربتی در کمتر از ۲۴ ساعت از وقوع قتل، تمام متهمان و قاتل دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شدند.

سرهنگ ایران نژاد بیان داشت: متهمان در بازجویی های پلیس به جرم خود اعتراف کرده و پس از تکمیل پرونده مقدماتی به دادسرا ارجاع و تا تکمیل پرونده قضایی با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.

روز چهارشنبه ۱۵ مرداد، جوان ۲۹ ساله سیرجانی در منطقه شریف آباد سیرجان در یک نزاع دسته جمعی به قتل رسید.

برچسب‌ها خبرگزاری جمهوری اسلامی کرمان سیرجان پلیس آگاهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خبرگزاری جمهوری اسلامی کرمان سیرجان خبرگزاری جمهوری اسلامی کرمان سیرجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۲۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عاملان نزاع دسته‌جمعی در دلفان

فرمانده انتظامی دلفان گفت: شش عامل نزاع دسته جمعی در این شهرستان توسط پلیس دستگیر شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از لرستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، نجفعلی بارانی بیرانوند اظهار کرد: در پی اخبار واصله از سوی مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر یک فقره نزاع دسته جمعی در یکی از روستاهای تابعه، بلافاصله موضوع در دستور کار پلیس دلفان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران انتظامی پاسگاه میربگ جنوبی با اشرف اطلاعاتی و اقدامات طی یک عملیات موفق به دستگیری ۶ نفر در این رابطه شده و آن‌ها را به یگان انتظامی منتقل و پس از تشکیل پرونده متهمان به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان دلفان در پایان تأکید کرد: پلیس به عنوان حافظ جان، مال و ناموس مردم به هیچ وجه اجازه جولان و قدرت نمایی را به افراد شرور و قانون‌شکن نخواهد داد و با این گونه افراد به شدت برخورد خواهد شد.

کد خبر 747240

دیگر خبرها

  • عاملان جعل مدارک تحصیلی در کرمان دستگیر شدند
  • دستگیری عاملان نزاع دسته‌جمعی در دلفان
  • بازداشت عاملان جنایت در برج ۲۰ طبقه مسکونی
  • ۲ سارق در خرمشهر دستگیر شدند
  • دستگیری ۸ نفر از عوامل نزاع و درگیری در بومهن
  • دستگیری عاملان تیراندازی در جاده سیرجان _ بردسیر
  • دستگیری عاملان تیراندازی با سلاح کلت کمری
  • قاتل فراری در قشم دستگیر شد
  • بازداشت عاملان درگیری و تیراندازی در غرب تهران
  • عاملان تیراندازی در غرب تهران دستگیر شدند