Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، نادر فلاحی روز پنجشنبه در نشست با سرمایه‌گذار هتل پنج‌ ستاره در اردبیل اظهارداشت: این هتل پنج‌ستاره با همت سرمایه‌گذار بخش خصوصی در منطقه نمونه گردشگری شورابیل اردبیل احداث می‌شود.
او از برنامه‌ریزی برای آغاز عملیات اجرایی این هتل خبر داد و افزود: زمین این طرح توسط سرمایه‌گذار خریداری شده و عملیات عمرانی آن به‌زودی آغاز می‌شود تا با تکمیل و راه‌اندازی آن زمینه برای پذیرش گردشگران به ویژه گردشگران خارجی در این هتل فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل بیان کرد: تمامی امور اداری در این زمینه انجام و مجوزها و موافقت اصولی نیز صادر شده و در مرحله صدور پروانه هستیم.
فلاحی با بیان اینکه برای احداث هتل پروانه رایگان است اما برای تغییر کاربری مبلغ عوارض دریافت می‌شود، گفت:‌ سرمایه‌گذار این طرح می‌تواند از این حمایت‌ها بهره‌مند شود که در راستای حمایت هر چه بیشتر از این طرح پیگیر امور از وزارت‌خانه هستیم.
او تشریح کرد: برای تسریع در اجرای این پروژه در نشست با رییس نظام مهندسی ساختمان استان بررسی‌ها لازم انجام شد و با هماهنگی‌های لازم تلاش می‌کنیم تا کلنگ‌زنی این مجموعه با حضور وزیر میراث‌فرهنگی انجام شود که این امر نقش بسزایی در تامین تسهیلات برای هتل خواهد داشت.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل با اعلام حمایت از اجرای هتل پنج‌ستاره در اردبیل گفت: با توجه به اینکه این مجموعه اولین هتل پنج‌ستاره اردبیل است، بهره برداری از آن تحرک مناسبی در جذب گردشگران و به ویژه گردشگران خارجی ایجاد خواهد کرد.
فلاحی این هتل را زیرساختی مناسب برای برگزاری همایش‌ها، سمینارها، مسابقات و رویدادهای بین‌المللی دانست و افزود:‌ هتل پنج‌ستاره در بهترین مکان شهر احداث شده و پذیرای مسافران خواهد بود.

برچسب‌ها رزرو هتل استان اردبیل جهانگردی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رزرو هتل استان اردبیل جهانگردی رزرو هتل استان اردبیل جهانگردی هتل پنج ستاره سرمایه گذار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۲۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۲۸ روستای بخش بابلکنار در صنعت نوغانداری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، عیسی نصرالهی بخشدار بخش بابلکنار بابل گفت: ۲۸ روستا از ۴۲ روستای بخش بابلکنار در صنعت نوغانداری فعالیت دارند که بیشتر شامل روستا‌های بالادست منطقه می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری بیش از ۱۲ دوره آموزشی در سطح بخش بابلکنار افزود: به منظور رونق و بهبود کیفیت تولید پیله ابریشم جهاد کشاورزی در حوزه قلمه زنی نهال توت، کلیات پرورش نوغان و نخ ریسی پیله‌ها با ما در برگزاری کلاس آموزشی همکاری داشتند.

نصرالهی از حمایت مالی ۱۰۵ پروژه احداث و تجهیز تلنبار نوغانداری و کارگاه تولید نخ ابریشم خانگی با جذب اعتبار بیش از ۶۷ هزار میلیون ریال با همکاری صندوق کارآفرینی امید، بنیاد برکت و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی طی چند سال اخیر در این حوزه خبر داد.

بخشدار بخش بابلکنار بابل از توزیع ۷۰۰ جعبه بین پرورش دهندگان منطقه بابلکنار در سال ۱۴۰۲ خبر داد و افزود: ۲۰ تن پیله در این طرح جمع آوری شد.

نصرالهی یکی از مشکلات تولیدکنندگان را عدم توزیع نهال به موقع برای کاشت برشمرد و گفت: توزیع نهال بی کیفیت و بی‌هنگام سبب خشک شدن این نهال‌ها شده و یا بازدهی لازم را ندارد.

بخشدار بابلکنار با اشاره به اینکه درصدد رایزنی برای جذب سرمایه گذار برای احداث کارخانه جهت اجرای مراحل خشک کردن پیله و نخ ریسی هستیم، گفت: برای این مهم قول مساعد برای همکاری جهت مهیا کردن سوله سه هزار متری مناسب برای این امر هم داده شد.

وی افزود: سرمایه گذار عنوان کرده برای احداث چنین کارخانه‌ای نیازمند ۱۰۰ تن پیله در سال است که با این امر نیز موافقت شد، زیرا این ظرفیت وجود دارد از بخش لفور، بابلکنار و بندپی شرق وغرب این میزان را فراهم کنیم منتهی سرمایه گذار به دنبال تضمین بانکی برای تحقق این امر است که در حال حاضر مذاکرات ما به بن‌بست خورده است.

نصرالهی گفت: این سرمایه گذار که خود در صنعت فرش فعالیت داشته و از فرزندان این منطقه است عنوان کرده که آمادگی دارد در صورت قبول تضمین بانکی چندین میلیارد تومان هزینه کرده و کارخانه را به دستگاه خشک کن و نخ ریسی بدون درخواست ریالی از دولت تجهیز کند منتهی این اقدام وی به تدریج و در چند مرحله انجام می‌شود.

وی افزود: اگر این صنایع تبدیلی در همین استان و این منطقه فعال شود؛ می‌تواند از کل مازندران و گیلان و گلستان آورده داشته و پرورش دهندگان دیگر مجبور نمی‌شوند پیله را با قیمت کمتر به‌واسطه‌ها بفروشند.

بخشدار بابلکنار نبود برگ و درخت توت را یکی دیگر از مشکلات برشمرد و گفت: منابع طبیعی از کاشت درخت توت ممانعت می‌کند و بالادستی‌ها برای پرورش نوغانداری و افزایش تولید به برگ توت نیاز دارند امیدواریم در مناطقی که امکان کاشت نهال توت است در قالب نهالستان توت اقدام شود.

دیگر خبرها

  • الحاق سرمایه گذار بخش خصوصی به اجرای طرح گردشگری آشوراده + فیلم
  • حواشی «مست عشق» همچنان ادامه دارد/ چرا اکران فیلم به تعویق افتاد؟
  • الحاق سرمایه گذار بخش خصوصی به اجرای طرح گردشگری آشوراده
  • گرگان با ۷ چالش عمومی در مدیریت شهری روبه‌رو است
  • آغاز طرح جهادی عملیات عمرانی و خدماتی شهرداری
  • فعالیت ۲۸ روستای بخش بابلکنار در صنعت نوغانداری
  • جذب بیشتر سرمایه گذار خارجی در نفت با امتیازات متنوع
  • عملیات عمرانی طرح جامع گلزار شهدای قزوین آغاز می‌شود
  • امضای قرارداد سرمایه‌گذاری ۳۰ هزار میلیارد ریالی در بخش فاضلاب قم
  • امضا قرارداد سرمایه‌گذاری ۳۰ هزار میلیارد ریالی در بخش فاضلاب قم