Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا علیزاده روز پنجشنبه در پیامی به مناسبت فرا رسیدن ۱۷ مرداد و روز خبرنگار افزود:  اینک که ۱۷ مردادی دیگر و روز زیبای خبرنگار آمیخته با بوی خوش غدیر، عید ولایت و امامت فرا می رسد،  تجلی مفاهیم ارزشمند مبارزه برای ایجاد حاکمیت حق و حقیقت، گسترش آگاهی و معرفت، تکریم شعائری چون امانت داری، احساس مسئولیت، وجدان بیدار، تعهد و ایثار در سایه این تقارن، پر رنگ تر و با معناتر از همیشه به مجال می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: چه احساس با شکوهی است تکرار تجلیل از ساحت پاک شهیدان و چه قداستی دارند بهانه های پر بهایی که این لحظه های ناب را می آفرینند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان اظهار داشت:  هفدهم مرداد، روز خبرنگار و تجلی نام و مرام خبرنگار شهید محمود صارمی، فرصت مغتنم و سرشار از غرور و افتخاری است برای تقدیم ارادت به آستان نورانی این شهید والا مقام  و تمام انسان های شریفی که برای اثبات والاترین معانی واقعی و عمیق نهفته در نام و آوازه خبرنگار از جمله آزادگی، شجاعت، حق طلبی، غیرت و مردانگی، حماسه آفرین و پیشتاز شدند و حتی از نثار جان عزیز خود دریغ نکردند.

در ادامه این پیام آمده است: بی شک در عصر گسترش ارتباطات و نقش نمادین اطلاع رسانی در رویکرد ترویج آگاهی عمومی، صحنه رشد و توسعه پایدار فرهنگ و هنر غنی و آمیخته با ارزش های متعالی سرزمین سرافرازمان، همواره متکی و مبتنی به وجود متعهد، عملکرد دلسوزانه و مساعدت موثر فرهیختگان شریفی چون  قشر خجسته و وارسته خبرنگاران است.

وی تاکید کرد: در این برهه حساس که ویروس جهان گیر و خطرناک کرونا بخش عظیمی از دغدغه و نگرانی جامعه مردمی را در برگرفته و یکه‌تاز میدان تاراج جان انسان‌های بیگناه شده باز هم عرصه دیگری برای حضور زنده و فعال و موثر خبرنگاران فهیم  گسترده شده تا با رفتن تا قلب حادثه و گام نهادن در دل صحنه خزان آور این ویروس منحوس، رسالت اطلاع رسانی خود را به انجام رسانده و بار نقل و انتقال حکایت و روایت مبارزان و خستگی‌ناپذیران این صحنه؛ جهادی نو در راه نجات جان انسان ها از جمله پزشکان و پرستاران، این ربایندگان گوی انسانیت و اشرف آدمیان این زمانه خطیر و روز و روزگار جدید را نیک و نیکو به عهده گرفته اند.

علیزاده بیان کرد: اینجانب ضمن عرض تبریک این روز فرخنده به همه مردم شریف و آگاه  به خصوص به تمام خبرنگاران و جهادگران عرصه اطلاع رسانی کشور اسلامیمان، از تمام زحمات و ایثارگری‌ها و از شیوه و منش انسانی و خداجویشان به سهم خود تقدیر و تشکر نموده و برایشان از درگاه ایزد منان آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون در تمام مراحل زندگی و به خصوص در روند دلپذیر ایفای مسئولیت سترگ اما شیرینشان و در راستای پیشبرد اهداف عالی و متعالی نظام مقدس میهن اسلامیمان و نشر و ترویج مبانی ارزشمند آن را   مسالت دارم.

۱۷ مرداد سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی بنام روز خبرنگار نام گذاری شده است.

برچسب‌ها اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان کرمان روز خبرنگار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان کرمان روز خبرنگار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان کرمان روز خبرنگار روز خبرنگار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۲۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متکی هیچ تماسی با ابوترابی برای ریاست مجلس نداشته است

 مشاور مطبوعاتی منوچهر متکی ادعای تماس نماینده مردم نجف‌آباد با او برای ریاست مجلس را تکذیب کرد.

به گزارش ایلنا، احسان محمدحسینی مشاور مطبوعاتی منوچهر متکی منتخب مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهارات جناب آقای ابوترابی نماینده نجف آباد در یکی از خبرگزاری‌ها را تکذیب کرد و گفت: جناب آقای متکی هیچگونه تماس تلفنی با ایشان نداشته است.

 منوچهر متکی در گفت‌وگو با رسانه‌ها در خصوص نظرش در مورد نامزدی برای ریاست مجلس دوازدهم اعلام داشت که در تاریخ ۷ خرداد در این زمینه اظهارنظر خواهد کرد.

پیش از این ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی اعلام کرده بود که محمدباقر قالیباف، منوچهر متکی، علی نیکزاد و مجتبی ذوالنور در تماس با وی گفته‌اند که خود را برای ریاست مجلس آماده می‌کنند. 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: منوچهر متکی نشان عالی امپراتور ژاپن را دریافت کرد متکی: فتنه گران پشه‌ای بیشتر نبودند

دیگر خبرها

  • متکی هیچ تماسی با ابوترابی برای ریاست مجلس نداشته است
  • تحقق توسعه پایدار با همدلی و انسجام مجلس و دولت
  • از همه منابع برای تامین آب پایدار در روستاها استفاده شود
  • فرهنگ پهلوانی باید در تمام عرصه‌های ورزشی تثبیت شود
  • طرح کاشت یک میلیارد درخت راه حلی برای احیا و توسعه پایدار سرزمین
  • ساخت بلوک بتنی سبک ﺑﺎ ﺍﺳﺘﻔﺎده ﺍﺯ ﻣﺤﺼﻮل ﺟﺎﻧبی ﺗﻮﻟﯿﺪ ﻣﻼﻣﯿﻦ
  • لزوم توسعه تعاونی‌ها و ترویج فرهنگ کار در ایلام
  • ارزیابی اثربخشی دوره‌های ترویجی بر افزایش عملکرد تولیدات کشاورزی
  • (تصاویر) مراسم ختم مادر همسر منوچهر متکی
  • مراسم ختم مادر همسر منوچهر متکی(عکس)