Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-16@23:16:06 GMT

ماموریت ویژه روحانی به وزرای خارجه و بهداشت

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۸۲۴۴۴

ماموریت ویژه روحانی به وزرای خارجه و بهداشت

به گزارش اقتصادآنلاین ، حسن روحانی اظهار داشت: وزرای امور خارجه و بهداشت و درمان ایران و همچنین رئیس سازمان هلال احمر موظف شده‌اند تا با همتایان خود، به شکل مستمر در تماس باشند تا بتوانیم هر گونه نیازمندی و کمک به مردم و کشور دوست و برادرمان لبنان را به سرعت پاسخ دهیم.

در این گفت‌وگو رئیس جمهور برای جانباختگان حادثه انفجار در بندر بیروت رحمت و غفران الهی و برای آسیب دیدگان صبر و شفای عاجل از خداوند مسالت کرد و به رئیس جمهور لبنان اطمینان داد که هر زمان نیاز به هر گونه کمک و پشتیبانی داشته باشید، ملت و دولت ایران در کنار شما حضور داشته و از هیچ گونه همیاری و همراهی با ملت لبنان دریغ نداشته و نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میشل عون رئیس جمهور لبنان نیز در این گفت‌وگوی تلفنی ضمن قدردانی از ابراز همدردی دولت و ملت ایران در حادثه انفجار بندر بیروت، گفت: ملت لبنان همواره قدردان توجه و محبت ملت و دولت ایران به خود بوده و هست.

رئیس جمهور لبنان افزود: طبیعتا بررسی همه ابعاد این حادثه و جمع بندی خسارات و کمک های مورد نیاز زمان‌بر است، اما تاریخ روابط و دوستی دو ملت ایران و لبنان گواه آن است که هر گاه دولت و ملت لبنان نیاز به کمک داشته، ملت و دولت ایران از هیچ یاری و کمکی دریغ نداشته اند و عمیقا از احساسات برادرانه و دوستانه ایرانیان نسبت به خود سپاسگزاری می کنیم.

پربیننده ترین بازنشستگان مرفه می‌شوند؟ خبر خوب اقتصادی روحانی ۵ خبر مهم اقتصادی ۱۳۹۹/۵/۱۵ هفته آینده در اقتصاد شاهد گشایشی خواهیم بود/ تداوم عرضه اولیه شرکت‌ها در بورس ۳۰ درصد قابل فروش سهام عدالت چند؟

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: حسن روحانی رییس جمهور لبنان وزیر بهداشت وزیر خارجه هلال احمر میشل عون بیروت انفجار بیروت قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۲۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح های عمرانی با حضور وزرا در شهرستان های سمنان افتتاح می شود

سید محمد رضا هاشمی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره جزئیات سفر استانی دور دوم هیأت دولت به استان سمنان بیان کرد: این سفر قرار است پنجشنبه هفته جاری برگزار شود و علاوه بر حضور رئیس جمهور در سمنان و شاهرود، شاهد حضور وزرای کابینه سیزدهم در هشت شهرستان استان سمنان نیز خواهیم بود.

وی از افتتاح طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی و اقتصادی با حضور وزرای کابینه سیزدهم در خلال سفر استانی رئیس جمهور و هیأت دولت در استان سمنان خبر داد و افزود: افتتاح طرح‌های مرتبط با آب و همچنین بهداشت و درمان در زمره مهمترین طرح‌هایی است که با حضور اعضای کابینه سیزدهم به بهره برداری خواهد رسید.

استاندار سمنان با بیان اینکه راه و پل‌های غیرهمسطح و زیرساخت‌های مرتبط با ارتباطات را از دیگر موضوعات طرح‌های قابل افتتاح در سفر استانی رئیس جمهور و وزرا به شهرستان‌های هشت گانه استان سمنان دانست و افزود: دو تقاطع غیرهمسطح در سمنان و آرادان با حضور وزرا و رئیس جمهور افتتاح خواهد شد.

هاشمی با بیان اینکه وزرای کابینه سیزدهم در سطح شهرستان‌های هشت گانه استان سمنان با نخبگان دیدار خواهند کرد، تاکید کرد: جلسات شورای اداری همزمان با سفر استانی رئیس جمهور و هیأت دولت به استان سمنان در تمام هشت شهرستان استان سمنان با حضور وزرا برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه جلسه شورای اداری استان سمنان در مرکز استان با حضور رئیس جمهور برگزار می‌شود، گفت: یک نشست حل مسئله مرتبط با رفع موانع تولید و مشکلات واحدهای تولیدی مانند سیمان بیارجمند نیز در سفر استانی دوم کابینه سیزدهم برگزار می‌شود.

‌استاندار سمنان همچنین گفت: جشن احیای ۲۰۰ واحد ۱۰۰ درصد راکد در استان سمنان نیز با حضور رئیس جمهور و جمعی از وزرای کابینه سیزدهم در خلال سفر استانی دور دوم برگزار می‌شود.

کد خبر 6079314

دیگر خبرها

  • بهره برداری از بیمارستان اسلامشهر ۵۰۰ میلیارد اعتبار نیاز دارد
  • طرح‌های عمرانی با حضور وزرا در شهرستان‌های سمنان افتتاح می‌شود
  • گفتگوی بایدن و السودانی درباره پایان دادن به ماموریت نیرو‌های ائتلاف در عراق
  • طرح های عمرانی با حضور وزرا در شهرستان های سمنان افتتاح می شود
  • (عکس) هدیه خاصی و ویژه‌ای که حسن روحانی دریافت کرد؛ عبای عربی بر تن رئیس‌جمهور سابق
  • حسن روحانی : صهیونیست‌ ها حماقتشان را بار دیگر تکرار نکنند/ جمهوری اسلامی ایران یک منطقه امن می‌خواهد
  • حسن روحانی: صهیونیست‌ها درس بگیرند و حماقتشان را بار دیگر تکرار نکنند
  • حسن روحانی: ایران به خطای بزرگ اسرائیل پاسخ داد
  • روحانی: امیدوارم صهیونیست‌ها درس گرفته باشند
  • تصاویری از روز شلوغ حسن روحانی/سیاسیون به دیدار رئیس جمهور سابق رفتند /از ظریف، واعظی، نوبخت و زنگه تا مهدی و محسن هاشمی، ابتکار و ...