Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام ذاکر با اعلام تهیه ۱۱۰ بسته معیشتی از سوی خیرین مسجد جامع امام سجاد(ع) ویژه دهه امامت و ولایت، گفت: هر سبد معیشتی به ارزش ۶۳۰ هزار تومان است که میان نیازمندان توزیع می‌شود.

حجت الاسلام «حجت الله ذاکر» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با اشاره به توزیع 110 بسته معیشتی و بهداشتی به مناسبت دهه امامت و ولایت میان نیازمندان از سوی مسجد جامع امام سجاد(ع) اظهار کرد: در راستای نهضت تعاون و احسان قربانی، توزیع گوشت و سبد کالا بین مستضعفین و نیازمندان آبرومند توزیع می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جماعت مسجد جامع امام سجاد(ع) (واقع در بزرگراه اشرفی اصفهانی) بیان کرد: این بسته معیشتی شامل 10  کیلو برنج، 3 بطری روغن، 2 کیلو و نیم قند و شکر، نیم کیلو چای،2 کیلو و نیم حبوبات، یک کیلو رب،10 بسته ماکارانی، ماسک و دستکش 10 عدد است که در مجموع ارزش هر سبد کالا 630 هزار تومان است.

 

حجت الاسلام ذاکر همچنین به تولید محتوا و انتشار در کانال مسجد برای مخاطبان اشاره کرد و گفت: تلاش کردیم در شرایطی که امکان اقامه نماز جماعت در مساجد فراهم نیست از بستر فضای مجازی برای مخاطبان تولید محتوا داشته باشیم و اقدامات چشمگیری در رزمایش مواسات و همدلی مومنانه انجام دهیم، زیرا که اقدامات انجام شده یک ظرفیت فوق العاده در کشور ایجاد می کند تا در گام دوم انقلاب از ظرفیت مساجد بیشتر استفاده شود.

 

وی پیرامون رویکردها و برنامه های مسجد جامع امام سجاد(ع) قبل از بحران کرونا گفت: ویژه برنامه «آینده فرزندانمان را از مسجد بسازیم» از برنامه های مسجد جامع امام سجاد(ع) بوده است که با هدف ارایه مشاوره های لازم به جوانان و نوجوانان دراین مسجد برگزار می شد که در این سلسله جلسات مشاوره و روان شناسی در موضوعات مدیریت رفتار در خانواده، کنترل رفتار، مدیریت فضای مجازی، شیوه های ارتباط موثر مورد توجه قرار گرفته می شود و با استقبال گسترده خانواده ها روبرو بوده است.

 

امام جماعت مسجد جامع امام سجاد(ع) پیرامون دیگر برنامه هایی که در این مسجد برای مخاطبان برگزار می شود، گفت: برگزاری جلسات بحث و نقد سیاسی، نقد فیلم، تشکیل حلقه های صالحین، طرح مباحث اخلاقی و بیان مسائل شرعی از دیگر برنامه های این مسجد است.

 

مسجد جامع امام سجاد(ع) در سال ۸۰ در بلوار اشرفی اصفهانی، فلکه دوم صادقیه، جنب بوستان صبا بنا شده و از جمله مساجد فعالی است که در آن طیف ها و گروه های سنی مختلف حضور می یابند. برگزاری سلسله جلسات تفسیر قرآن کریم، تفسیر نهج البلاغه و صحیفه سجادیه از دیگر برنامه های این مسجد است که سالیان سال است مورد توجه بوده است.

پایان پیام/9

منبع: شبستان

کلیدواژه: کمک مومنانه سبک زندگی اسلامی غدیر مسجد جامع امام سجاد ع بسته معیشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۲۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخریب مسجد جامع غزه | ببینید

دریافت 11 MB

گروه دیپلماتیک - همشهری آنلاین: سارا ویلکینسون فعال حقوق بشر حامی فلسطینی با انتشار ویدئویی در صفحه کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشته: هواپیماهای جنگی اسرائیل مسجد جامع غزه، مسجد عمری: بزرگترین و قدیمی‌ترین مسجد غزه را ویران کردند.

بر اساس گزارش دفتر رسانه های دولتی در غزه، اشغالگران ۲۳۳ مسجد را به طور کل تخریب کردند و ۳۰۱ مسجد نیز به طور جزئی خسارت دیده است و سه کلیسا نیز به طور کامل تخریب شده است.

کد خبر 846057 برچسب‌ها اسلام - مسجد نسل‌کشی رژيم صهيونيستى فلسطین

دیگر خبرها

  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان
  • بازتاب اجرای طرح نور در فضای مجازی
  • اجرای «طرح نور» ادامه دارد/ پلیس: 21 صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در تهران مسدود شد
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی بین خانواده های کم برخوردار
  • مدیرعامل استقلال خوزستان: در فضای مجازی به ما فحاشی کردند؛ ما زمین نداریم
  • توزیع بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های کم برخوردارصومعه سرایی
  • توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان بخش شیبکوه
  • تخریب مسجد جامع غزه | ببینید
  • گرامیداشت شهید مدافع حرم سیدمهدی جلادتی برگزار می‌شود
  • توزیع ۵۶۰۰ بسته معیشتی در مناطق کم برخوردار البرز