Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-04-20@01:44:44 GMT

ساخت کامپیوتری مینیاتوری با قدرت بسیار بالا

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۸۲۶۲۰

ساخت کامپیوتری مینیاتوری با قدرت بسیار بالا

ایتنا- کمپانی XCY موفق به ساخت کامپیوتر مینیاتوری قابل حملی شده است که توان پردازشی آن نسبت به سازی که دارد بسیار بالا است. کمپانی XCY موفق به ساخت کامپیوتر مینیاتوری قابل حملی شده است که توان پردازشی آن نسبت به سازی که دارد بسیار بالا است.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  techradar، کمپانی XCY به‌تازگی موفق به ساخت کامپیوتر مینیاتوری قابل حملی شده است که در کف دست جا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کامپیوتر که Portable Mini PC N4100 نام دارد برای انجام کارهایی نظیر وب گردی، ایمیل، بهره‌وری دفتری و نیز کاربری‌های استریم ویدیو و موزیک مناسب است.
 
این سیستم که اندازه آن به یک تخم‌مرغ می‌رسد هم‌اکنون در فروشگاه اینترنتی AliExpress به قیمت 179 دلار به فروش می‌رسد. علاوه بر این یکی از مواردی که مشتریان را به خرید این سیستم ترغیب می‌کند قابلیت ارتقای ویژگی‌های آن است.
 
   

پردازنده در نظر گرفته شده برای XCY Portable Mini PC N4100 از نوع اینتل سلرون N4100 چهار هسته مدل Gemini Lake است که با 8GB گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه اس اس دی قابل ارتقا همراه شده است. از دیگر قابلیت‌های ویژه این سیستم می‌توان علاوه بر کوچک بودن به وزن 121 گرمی آن اشاره کرد که با یک همراه هوشمند مدرن برابری می‌کند.
 
دمای تراشه سلرون N4100 قرار گرفته روی XCY Portable Mini PC N4100 با استفاده از سیستم خنک‌کننده فعال تنظیم می‌شود و به همین خاطر احتمال وجود اندکی سروصدا در این سیستم زیاد است. همچنین بهره‌مندی از خنک‌کننده فعال به معنای آن است که این پردازنده هیچ‌وقت بیش از حد داغ نخواهد شد و همیشه عملکرد آن در حد بسیار بالا باقی خواهد ماند.
 
همچنین این کامپیوتر برخورداری از اتصالات قوی را فدای قابل حمل بودن نکرده است و از فناوری‌های وای‌فای 5، بلوتوث 4.2، یک درگاه یواس‌بی نوع C، دو درگاه یواس‌بی 3.0 نوع A، یک خروجی مینی HDMI نسخه 2.0، یک درگاه میکرو اس دی و یک جک 3.5 میلی‌متری هدفون بهره‌مند شده است.
 

منبع: ايتنا

کلیدواژه: ساخت کامپیوتر بسیار بالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۲۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتباط بین ریزش مو و سکته قلبی

یک رسانه کویتی به نقل از یک پزشک جراح، گفت: ریزش مو خود یکی از اثرات جانبی بالا بودن کلسترول خون محسوب می‌شود که علت اصلی سکته‌های قلبی و مغزی به شمار می‌رود.

به گزارش اعتمادآنلاین، او تأکید کرد، بسیاری از افراد مبتلا به کلسترول بالا از وضعیت خود بی‌اطلاع هستند، اما ریزش مو در آن‌ها به وجود می‌آید و در این شرایط آن‌ها باید به این مسئله توجه داشته باشند و معاینات لازم را انجام دهند تا از خطر سکته‌ها در امان بمانند.

دیگر خبرها

  • جزئیات جدید درباره آزمایش بالینی ایمپلنت مغزی نورالینک
  • سیامک نعمتی: با این وضعیت نمی‌توانیم سرمان را بالا بگیریم / فیلم
  • هماهنگی نیروهای مسلح و دستگاه دیپلماسی چشمگیر و قابل تقدیر است
  • هزینه اضافی به بنگاه ممنوع؛ هزینه عقد قراردادهای اجاره بین مالک و مستاجر به صفر رسید
  • هزینه اضافی به بنگاه ممنوع؛ با سامانه خودنویس هزینه عقد قراردادهای اجاره بین مالک و مستاجر به صفر می‌رسد
  • اینتل و چند شرکت دیگر متعهد به ساخت ابزارهای سازمانی هوش مصنوعی مولد باز شدند
  • اموزش فرمت کردن فلش مموری، رم و هارد لپ تاپ
  • مجسمه‌های پرجزئياتی که از مغز مداد خلق شده‌اند (+عکس)
  • ارتباط بین ریزش مو و سکته قلبی
  • عملیات «وعده صادق» چهره و قدرت پوشالین صهیونیست ها را برای جهانیان هویدا ساخت