Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@10:53:51 GMT

خبرنگاران همواره با ناملایمات پیدا و پنهان مواجه اند

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۸۲۶۴۸

خبرنگاران همواره با ناملایمات پیدا و پنهان مواجه اند

به گزارش خبرگزاری مهر، امیرمسعود عرب، در آستانه فرا رسیدن روز خبرنگار (۱۷ مرداد)، با انتشار پیامی این مناسبت و تلاش صاحبان قلم در عرصه اطلاع رسانی و روشنگری را گرامی داشت.

در این پیام آمده است: ارج نهادن به خدمت در هر عرصه و هر زمان، وظیفه‌ای انسانی، اخلاقی و اجتماعی محسوب می‌شود، اما خدمتی که از سر شوق، شعور و روشنگری است، ارزش گذاری فراتر از وظیفه نیاز دارد تا تمامی همنوعان و همه بشریت از آن بهره ببرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تلاش صاحبان قلم در ضبط و ثبت وقایع، ایجاد پل ارتباطی برای رساندن صدای مظلوم یا دردمند به صاحبان قدرت، اطلاع رسانی با هدف ارتقای دانش بشری و یا اعتلای جامعه که با رشد فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و…، همراه است، از دیر باز مورد احترام و در مقاطعی نیز مورد حمله و قضاوت بوده است.

دشواری اشتغال به حرفه ارزشمند «خبرنگاری»، به لحاظ مواجهه خبرنگاران با ناملایمات، بی مهری‌ها و معضلات پیدا و ناپیدای جامعه و حضور همه جانبه برای حفظ و حراست از امانتی که در دست دارند، ارزش این حرفه و جایگاه آن را دو چندان کرده است.

با ارج نهادن بر استواری و همت بلند خبرنگار ایرانی که در چنین روزی، در غربت طالبان به شهادت رسید و با گرامی داشت یاد و خاطره‌ی دیگر خبرنگاران شهید و جانباز سرزمینم، فرارسیدن هفدهم مرداد ماه را به تمامی اصحاب قلم به ویژه آنانی که در عرصه سلامت، خدمت می‌کنند، تبریک عرض کرده و دعای خیر خود و میلیون‌ها مخاطب را بدرقه راه و مسیر سبزشان می‌کنم.

کد خبر 4992612

منبع: مهر

کلیدواژه: روز خبرنگار دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی ویروس کرونا وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی سیما سادات لاری کووید 19 ماسک طبی سازمان نظام پزشکی سعید نمکی دانشگاه علوم پزشکی تهران محرم 99 هپاتیت سازمان انتقال خون ایران اهدای خون آلزایمر علیرضا زالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۲۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چگونه با کمر درد مواجه شویم؟

فرارو- در این ویدیو سرکار خانم دکتر غزال هاشمی، دکترای تخصصی فیزیوتراپی، در مورد مراحل کمر درد صحبت می کند.
۸۰ درصد افراد در طول زندگی خود با کمردرد مواجه می‌شوند.کمردرد در صورت عدم شروع درمان به موقع، تبدیل به دردی مزمن می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


علائمی که به شما کمک می‌کنند و هشدار می‌دهند که برای درمان اقدام کنید. شامل موارد زیر هستند:
- احساس ضعف و بی‌قراری هنگام نشستن طولانی مدت
- حس گزگز و مورمور در پاها
- کاهش حجم عضلانی یک پا در مقایسه با پای دیگر
- خالی کردن زانو حین راه رفتن
- درد مداوم شبانه
در صورت داشتن این علائم باید حتماً برای درمان فیزیوتراپی اقدام فرمایید.
تاخیر در شروع اقدام در این مرحله موجب می‌شود شما کاندیدای درمان‌های تهاجمی‌تر مانند تزریق و جراحی‌های ستون فقرات شوید.

دیگر خبرها

  • عقب‌گرد قیمت کاغذ در بازار آزاد
  • عضو «پنهان» النقب؛ واکاوی همکاری نظامی- امنیتی اردن و صهیونیسم
  • دیدار مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با فرمانده سپاه الغدیر استان
  • چگونه با کمر درد مواجه شویم؟
  • جایگاه ورزش جزیره خارگ ارتقا یافت
  • کارگروه مشترک همکاری اتاق بازرگانی و وزارت کار تشکیل می‌شود
  • ویدئو| حیرت تحلیلگران بی‌بی‌سی از قدرت پنهان ایران
  • خنداندن و شادبودن مردم عیب نیست/ باید میزهای مدیران سر و ته شود!
  • سپاه پاسداران همواره نگهبان انقلاب اسلامی بوده است
  • کلانشهر مشهد؛ الگوی نوآوری در مدیریت شهری