Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-25@09:00:42 GMT

فدراسیون فوتبال به فرشید اسماعیلی جایزه می‌دهد

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۸۲۶۶۱

فدراسیون فوتبال به فرشید اسماعیلی جایزه می‌دهد

رویداد۲۴ غلامحسین زمان آبادی گفت: با تاکید مسئولین محترم فدراسیون فوتبال ، سرپرست همچنین دبیرکل محترم و راستای معرفی الگوهای تاثیرگذار و سازنده در فوتبال کشور از این هفته رفتار جوانمردانه عوامل برگزاری یک مسابقه اعم از بازیکنان اعضای کادر فنی همچنین عوامل برگزاری بازی مورد تجلیل قرار می گیرد.

زمان آبادی اضافه کرد:توجه به رفتارهای اخلاقی و جوانمردانه در طول برگزاری مسابقات می تواند منجر به تبلیغ و گسترش این رویکرد در سطح فوتبال حرفه ای کشور شود و نقاط منفی را کمرنگ تر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همین اساس طرح کارشناسی به منظور تجلیل از رفتار جوانمردانه برگزیده هفته در نظر گرفته شده که با توجه به شاخصه های مورد نظر اجرا می شود. موضوعاتی ازجمله تلاش برای ترویج فرهنگ صحیح ورزش، احترام به رقیب ، تیم داوری و عوامل برگزاری بازی ، رعایت بازی جوانمردانه و منصفانه یا فیرپلی مواردی است که از شاخصه های اصلی مورد نظر در این طرح به شمار می رود.

بیشتر بخوانید: آغاز مذاکره استقلال با دو ستاره

مشاور فدراسیون فوتبال در امور مسئولیت های اجتماعی و بازی جوانمردانه گفت:امیدواریم اجرای این طرح که در هفته های پایانی لیگ فصل جاری آغاز می شود با گذشت زمان تاثیرات قابل توجه و چشمگیری در بهبود شرایط فرهنگی فوتبال کشور داشته باشد همچنین با مشارکت فعال متولیان موضوع فرهنگ در فوتبال و ورزش کشور در سال ها و فصل های آتی به بهترین شکل اجرا شود.

زمان آبادی در پایان اظهار داشت: با توجه به حساسیت بازی تیم های استقلال و سپاهان در هفته بیست و هفتم رقابت های لیگ برتر آقای فرشید اسماعیلی به دلیل همکاری با داور و میانجیگری همچنین تلاش برای رفع التهاب و به جریان افتادن بازی رفتار جوانمردانه شایسته ای از خود نشان دادند و در دیدار آتی تیم های استقلال و سپاهان از ایشان تجلیل می شود.

منبع: ایسنا لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 فرشید اسماعیلی فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۲۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکلیف جانشین مدافع محروم پرسپولیس مشخص شد

به گزارش خبرنگار مهر، دانیال اسماعیلی فر با حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به دلیل رفتار غیر ورزشی پس از گلزنی مقابل صنعت نفت آبادان با یک جلسه محرومیت روبرو شد. از این رو نمی‌تواند تیمش را در بازی با سپاهان اصفهان همراهی کند.

خروج اسماعیلی فر از لیست بازیکنان اصلی پرسپولیس در دیدار حساس مقابل سپاهان با نگرانی کادرفنی این تیم همراه شده بود اما بازگشت وحدت هنانوف به تمرینات گروهی خیال اوسمار ویه‌را برای انتخاب دفاع راست تیمش را راحت کرد.

هنانوف که با مصدومیت در زمان حضور در اردوی تیم ملی تاجیکستان روبرو شده بود با پشت سر گذاشتن دوران نقاهت توانست در تمرینات گروهی پرسپولیس حاضر شود تا حالا مشکلی برای بازی در ترکیب این تیم نداشته باشد.

از این رو مدافع تاجیکستانی پس از مدت‌ها قرار است بار دیگر در ترکیب پرسپولیس بازی کند تا شانس خود را برای ادامه حضور در ترکیب این تیم بیازماید.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان اصفهان ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

کد خبر 6085679

دیگر خبرها

  • پاس گل اوسمار در تلویزیون به سپاهان در آستانه بازی حساس
  • تاکید فدراسیون فوتبال: تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نیست
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت با حضور رئیس فدراسیون فوتبال
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره «قهرمان ایران»
  • تکلیف جانشین مدافع محروم پرسپولیس مشخص شد
  • برخی تیم‌ها گل‌های عجیب می‌خورند!
  • ستاره پرسپولیس بازی با سپاهان را از دست داد