Web Analytics Made Easy - Statcounter

با هوشیاری نیروهای یگان حفاظت میراث‌فرهنگی اصفهان، حفاران غیرمجاز در نجف‌آباد ناکام ماندند.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی و وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، سردار سرتیپ دوم پاسدار امیر رحمت‌الهی فرمانده یگان حفاظت میراث‌فرهنگی کشور، با اعلام این خبر تصریح کرد: «بعد از دریافت گزارش‌هایی در خصوص حفاری در نجف‌آباد، عوامل یگان حفاظت پس از هماهنگی با نیروی انتظامی به مکان مورد نظر مراجعه کردند و با مشاهده نقاط متعدد حفاری با عمق بسیار بالا و تونل‌هایی با طول هشت متر برای دستگیری حفاران اقدام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

او افزود: «مأموران در حین توقیف ادوات حفاری شامل پیکور برقی، موتور برق، تیشه و سنگ فرز، با مقاومت متهمان روبه‌رو شدند که باعث ایجاد درگیری بین مأموران و حفاران غیرمجاز شد.»

سردار رحمت‌الهی عنوان کرد: «در این درگیری، حفاران غیرمجاز با سلاح سرد و ابزارهایی چون چوب و میله فلزی به مأموران حمله کردند که در این بین، دو نفر از مأموران ناجا مجروح شدند.»

او گفت: «بعد از ایجاد درگیری، متهمان متواری شدند که تلاش برای دستگیری آن‌ها از سوی مأموران نیروی انتظامی ادامه دارد.»

فرمانده یگان حفاظت میراث‌فرهنگی کشور خاطرنشان کرد: «با دستور دادستانی، محل مورد نظر پلمب و تمام ابزار و ادوات به دست آمده از متهمان توقیف شد.»

 ‌

کد خبر 437577

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ميراث فرهنگي اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان وزارت میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری یگان حفاظت میراث فرهنگی نجف آباد شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق حفاران غیرمجاز میراث فرهنگی یگان حفاظت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۲۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف ۱۱ هزار و ۶۹۷ متر مربع زمین ملی استان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان گفت: به منظور مقابله با زمین‌خواری، برخورد با ۶ فقره تعرض به اراضی ملی و دولتی استان در چند هفته گذشته در دستور کار قرار گرفته است.
سرهنگ امیرسعید باقری مساحت اراضی رفع تصرف شده را ۱۱ هزار و ۶۹۷ مترمربع دانست و افزود: این اراضی در خمینی‌شهر، گلپایگان، نجف‌آباد، جرقویه و نایین واقع شده است.
وی ادامه داد: عوامل این یگان با قاطعیت تمام، مقابل افراد سودجو و فرصت‌طلب ایستاده و دست متجاوزان به اراضی عمومی و بیت‌المال را کوتاه می‌کنند.
۱۶۹ هزار هکتار از زمین‌های ملی و دولتی واقع در ۱۱۵ شهر استان در اختیار یگان حفاظت اراضی استان اصفهان قرار دارد.

دیگر خبرها

  • شناسایی سه هزار مورد تغییر کاربری اراضی کشاورزی در آذربایجان‌غربی
  • حفاران غیرمجاز در شهرستان سنندج دستگیر شدند
  • سه هزار مورد تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی در آذربایجان‌غربی شناسایی شد
  • ۳ هزار مورد تغییرکاربری زمین‌های‌کشاورزی در آذربایجان‌غربی شناسایی شد
  • «زیرخاکی» پدیده‌ای فراگیر در اصفهان/ قانون بازدارنده نیست!
  • قتل جوان ۱۷ ساله و دستگیری قاتل در نهاوند
  • کشف فلزیاب از متخلفان در بختگان
  • جلوگیری از ۲۱۲ مورد تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی لرستان
  • کشف هزار و ۷۶۰ عدد سکه فلزی تاریخی از منزل یک روستایی در مراغه
  • رفع تصرف ۱۱ هزار و ۶۹۷ متر مربع زمین ملی استان