Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@14:13:48 GMT

ویژه‌برنامه‌های «شمیم ولایت» در حرم رضوی

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۸۲۸۴۶

ویژه‌برنامه‌های «شمیم ولایت» در حرم رضوی

ایسنا/خراسان رضوی معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: ویژه‌برنامه‌های «شمیم ولایت» در دهه ولایت، هر شب با اجرای برنامه‌های متنوع در صحن جامع رضوی میزبان زائران است. 

حجت‌الاسلام‌ حجت گنابادی‌نژاد با تاکید بر این که اجرای برنامه‌ها کاملا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تدارک دیده شده است، عنوان کرد: برنامه‌های دهه ولایت حرم مطهر امام رضا(ع) با عنوان «شمیم ولایت» همزمان با عید قربان آغاز شده و تا شامگاه عید غدیر ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این روزها که مزین به نام دهه ولایت است، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدباقر حیدری کاشانی، راشد یزدی، محمدجواد نظافت، حامد کاشانی، علیرضا پناهیان و آیت‌الله سیداحمد خاتمی با موضوع «غدیر و ولایت» به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت.

وی در مورد ویژه برنامه‌های صحن جامع رضوی گفت: برنامه‎های صحن جامع رضوی که طبق پروتکل‌های بهداشتی از ابتدای هفته آغاز شده، در دو بخش قبل و بعد از نماز دایر است.

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی مطرح کرد: در بخش اول مراسم شمیم ولایت افزون بر سخنرانی و اجرای تواشیح، مداحان به سرودخوانی خواهند پرداخت و در بخش دوم برنامه سخنرانی گفت‌وگومحور به همراه شب شعر، اجرای مسابقه و نمایش آیینی و پخش کلیپ را خواهیم داشت.

حجت‌الاسلام‌ گنابادی‌نژاد بیان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته آقایان محمدجواد غفورزاده، سید هاشم وفایی، مهدی فرامرزی، محمد بقایی، محمدجواد خراشادی‌زاده، سید رضا یعقوبی ‌آل، سید حسین سیدی، سید روح‌الله مؤید، سید حمیدرضا برقعی و علیرضا خاکسار در برنامه‌های شب ‌شعر در مدح مولا امیرالمؤمنین و واقعه غدیر به شعرخوانی می‌پردازند.

وی در خصوص قرائت ادعیه در حرم رضوی عنوان کرد: در این هفته دعای توسل با نوای سید مهدی رضایی و دعا کمیل یا نوای امیر عارف و ندبه با صدای سید ناصر کهربایی قرائت می‌شود.

حجت‌الاسلام‌ گنابادی‌نژاد عنوان کرد: برنامه تبلیغ چهره به چهره هم‌اکنون به ‌صورت گسترده و با رعایت پروتکل‌ها در عموم صحن‌ها در حال اجراست و کارشناسان دینی پاسخگوی سؤالات شرعی، اعتقادی، مشاوره‌ای و قرآنی زائران هستند.

بر اساس گزارش آستان‎نیوز، وی خاطرنشان کرد: مخاطبان خارج از حرم می‌توانند کلیه برنامه‌های حرم مطهر رضوی را از طریق درگاه اینترنتی رضوی تی وی دنبال کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دهه ولایت آستان قدس رضوی حرم رضوی حجت الاسلام شمیم ولایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۲۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای قرآن ویژه فلسطین به هیئت آستان قدس رضوی در مالزی

یک قرآن نفیس ویژه فلسطین که در حمایت از مردم غزه به چاپ رسیده است به هیئت اعزامی آستان قدس رضوی به کشور مالزی اهدا شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، به نقل از آستان نیوز، حجت‌الاسلام سید جلال حسینی، رئیس سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی، امیر مهدی حکیمی، مدیر عامل موسسه آفرینش های هنری، مسعود فرزانه، مدیر عامل موسسه چاپ و انتشارات و جعفر مروارید، معاون طرح و برنامه سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی به دعوت بنیاد کتابت و نشر قرآن «رستو» به کشور مالزی سفر کردند.

هیئت اعزامی آستان قدس رضوی در پی سفر بنیاد رستو به ایران و دیدار با برخی از مدیران آستان قدس رضوی که سال گذشته صورت گرفت، در راستای پیگیری تفاهمات صورت گرفته در زمینه تبادل تجربیات مشترک، چاپ قرآن، آموزش‌های هنر اسلامی و مرمت نسخ خطی و همچنین چاپ کتب مشترک در خصوص فلسطین به کشور مالزی سفر کردند.

این هیئت اعزامی، ضمن حضور در بنیاد کتابت و نشر قرآن «رستو» از نزدیک با فعالیت‌های مختلف و دستاوردهای قرآنی این مجموعه آشنا شدند. 

در این بازدید هیئت اعزامی آستان قدس رضوی با پروفسورعبداللطیف، و رئیس بنیاد رستو دیدار و گفت وگو کردند و قرآن ویژه مردم فلسطین که به منظور حمایت از مردم مظلوم و ستمدیده غزه به چاپ رسیده است به این هیئت اهدا شد. 

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • ضرورت اجرای آموزش جمع‌آوری پسماند و تفکیک زباله در مدارس
  • اجرای ۳۰ برنامه ویژه هفته فرهنگی اصفهان/ برگزاری جشنواره «نون و نمک» در فرهنگسرای کوثر
  • هشدار هواشناسی خراسان رضوی درباره بارش‌های رگباری و افزایش شدت وزش باد
  • اهدای قرآن ویژه فلسطین به هیئت آستان قدس رضوی در مالزی
  • اجرای ۴۰۰ ویژه برنامه در هفته کار و کارگر استان مرکزی
  • اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی ویژه خانواده و بانوان در البرز
  • صنایع برنامه‌محور خراسان رضوی حمایت ویژه می‌شوند
  • برپایی ایستگاه‌های حال خوب سلامت در معابر پر تردد
  • اجرای ۲۳ برنامه شاخص ویژه سالروز شکست آمریکا در صحرای طبس
  • اجرای ۱۲۰ برنامه ویژه سالروز شکست آمریکا در طبس