Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه پرسپولیس درخصوص آخرین وضعیت پرداخت مطالبات برانکو و دستیارانش، اطلاعیه‌ای را صادر کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس در اطلاعیه باشگاه پرسپولیس آمده است:

«باشگاه پرسپولیس در راستای اقدامات خود برای بستن پرونده مالی برانکو و دستیاران وی و اجرای آرای صادره از سوی فیفا، در روزهای گذشته اقدام به ارسال نامه به فیفا برای انجام تعهدات مالی خود نسبت به زلاتکو ایوانکوویچ و ایگور پانادیچ از محل درآمدهای خود نزد فیفا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اقدام با توجه به پذیرش این درخواست‌ از سوی فیفا در دیگر موارد انجام شد. باشگاه پرسپولیس، همچنین برای اجرای آرای صادره از سوی فیفا، روز گذشته (سه‌شنبه) اقدام به واریز 5 درصد سود سالیانه به حساب این دو مربی در عمان کرده است.

باشگاه پرسپولیس، روز چهارشنبه نسبت به پرداخت کامل مطالبات مارکو استیلینوویچ بر اساس رای فیفا به حساب وی در عمان نمود.

همچنین دیروز و امروز در دو قسمت، بخشی از قرارداد برانکو ایوانکوویچ به حساب ایشان در عمان واریز شد. البته این احتمال وجود دارد که با توجه به تعطیلی چند روزه در کشور عمان تا روز یکشنبه، این رقم‌ها در حساب برانکو ایوانکوویچ و مارکو استیلینوویچ با چند روز تاخیر قابل مشاهده باشد.

باشگاه پرسپولیس همچنین در نظر دارد با توجه به پیش‌بینی اعتبار لازم، باقی مطالبات سرمربی پیشین سرخپوشان را در چند روز آینده به حساب وی واریز نماید.

باشگاه پرسپولیس همچنین روز گذشته با ارسال نامه‌ای به کمیته انضباطی فیفا، ضمن تشریح اقدامات خود در اجرای آرای صادره از سوی فیفا، رسید پرداخت‌های انجام شده و همچنین مکاتبات با فدراسیون جهانی فوتبال در ارتباط با زلاتکو و ایگور را ارسال کرد.»

با پرداخت مطالبات 115 هزار یورویی؛ پرونده شکایت مارکو از پرسپولیس بسته شد

 

انتهای پیام/

R1351/P/S3,27/CT12 واژه های کاربردی مرتبط برانکو ایوانکوویچ پرسپولیس بیشتر بخوانید... بوناچیچ: انگیزه نداشتن پرسپولیس مثل داستان‌ کودکانه است/ مطمئنم ذوب‌آهن در لیگ برتر می‌ماند نتیجه تست کرونای پرسپولیسی‌ها منفی شد واکنش سخنگوی قوه قضاییه به خبر بازداشت یکی از مدیران پرسپولیس قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... بوناچیچ: انگیزه نداشتن پرسپولیس مثل داستان‌ کودکانه است/ مطمئنم ذوب‌آهن در لیگ برتر می‌ماند نتیجه تست کرونای پرسپولیسی‌ها منفی شد واکنش سخنگوی قوه قضاییه به خبر بازداشت یکی از مدیران پرسپولیس واژه های کاربردی مرتبط برانکو ایوانکوویچ پرسپولیس پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ آرتتا برای حفاظت از خانه‌اش سگ ۲۲ هزار یورویی خرید + عکس ۲ رسیدن پیشنهادهای اروپایی مجید حسینی به ترابزون‌اسپور ۳ هافبک زنیت در مسیر انتقال به میلان ۴ اهدای مدال مریم هاشمی به رهبر انقلاب بهانه جدید برای تخریب/ «تحریف» به ورزش رسید ۵ پرسپولیس بازیکن مورد غضب قلعه‌نویی را نمی‌خواهد ۶ واکنش سخنگوی قوه قضاییه به خبر بازداشت یکی از مدیران پرسپولیس ۷ ۲ پرسپولیسی دیگر در لیست جدید تیم ملی ۸ یک تیم یونانی دیگر هم به حاج‌صفی پیشنهاد داد مهمترین اخبار ورزشی گل‌محمدی: با تمام قدرت لیگ را تمام می‌کنیم و برای جام حذفی آماده می‌شویم/ نگران محرومیت فیفا هستیم اهدای مدال مریم هاشمی به رهبر انقلاب بهانه جدید برای تخریب/ «تحریف» به ورزش رسید واکنش سخنگوی قوه قضاییه به خبر بازداشت یکی از مدیران پرسپولیس بوناچیچ: انگیزه نداشتن پرسپولیس مثل داستان‌ کودکانه است/ مطمئنم ذوب‌آهن در لیگ برتر می‌ماند مهمترین اخبار تسنیم سرلشکر سلامی: ملت لبنان را در شرایط سخت هرگز تنها نمی‌گذاریم قالیباف: هماهنگی کاملی بین قوای سه‌گانه برای حل مشکلات معیشتی وجود دارد بزرگ‌ترین مجتمع پتروشیمی متانول ‌جهان ‌به دستور رئیس جمهور ‌افتتاح شد / تولید روزانه ۷ هزار تن متانول با گرید AA در ایران روحانی: می‌خواهیم از صادر کردن نفت خام فاصله بگیریم شرمن: ایران در برابر فشار حداکثری ترامپ مقاومت را برگزیده است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: برانکو ایوانکوویچ پرسپولیس برانکو ایوانکوویچ پرسپولیس باشگاه پرسپولیس برانکو ایوانکوویچ سوی فیفا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۲۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پورعلی گنجیساز جدایی کوک کرد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بدقولی‌های باشگاه پرسپولیس در پرداخت مبلغ قراردادهای فصل جاری بازیکنان این تیم باعث اعتراض تعدادی از آنها در میکسدزون بازی‌ها شد تا رضا درویش برای حفظ آرامش این تیم مجبور به حضور در تمرینات شود.

بنابر روایت مهر، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نه تنها برای پرداخت نزدیک به ۶۰ درصد از قرارداد هر یک از اعضای تیم با مشکل جدی کسر بودجه مواجه است بلکه حالا با معضل تمدید قرارداد نزدیک به ۱۰ بازیکن این تیم در پایان فصل روبروست.

سروش رفیعی، فرشاد فرجی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، وحدت هنانوف و مرتضی پورعلی‌گنجی نفراتی هستند که در پایان فصل، دیگر قراردادی با پرسپولیس ندارند.

حال مرتضی پورعلی‌گنجی از بدقولی‌های رضا درویش دلخور شده است و به نزدیکان خود اعلام کرده اگر این شرایط ادامه‌دار باشد در پایان فصل از پرسپولیس جدا می‌شود.

۲۵۱۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899283

دیگر خبرها

  • تمجید سایت فیفا از عملکرد متقدرانه شاگردان شمسایی
  • تمجید فیفا از تیم ملی فوتسال ایران؛ عملکرد حسن زاده و کریمی خیره‌کننده است
  • پورعلی گنجی ساز جدایی کوک کرد
  • پورعلی گنجیساز جدایی کوک کرد
  • تایید شد: لالیگا از دو فصل دیگر در آمریکا!‏
  • چرا آمدن مهدی قایدی به پرسپولیس ممکن نیست؟
  • اعلام آرای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال
  • محکومیت مس رفسنجان در شکایت عقیل کعبی
  • حرفهای متواضعانه اوسمار در تمجید از یحیی و برانکو
  • یحیی گل محمدی از پرسپولیس شکایت می‌کند؟